Senzor Aprins Antipoluare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am uitat sa precizez,aceasta e sonda lamda amonte(cea de la motor).
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #17
      Problema: ieri mi s'a aprins martorul "check engine" in mers si acul vitezometrului nu mai indica viteza, evident nu se mai inregistrau kilometri parcursi. La un moment dat acul si'a revenit dar martorul a ramas aprins. Dupa ceva timp ambele functionau normal. Astazi am patit'o din nou. Initial acul nu mai indica viteza, dupa putin timp s'a aprins si martorul. Acum acul merge ok, dar martorul sta aprins.

      Am mers la un service sa'i fac o diagnoza, dar testerul nu a gasit nicio eroare memorata (tester TEXA). Totusi, baiatul de acolo banuiestre ca ar fi vorba de sonda lambda, cea de dupa catalizator (parca asa a zis).

      Daca e cineva care are idee despre ce ar fi vorba, rog sa posteze aici.

      Multumesc!
      Attached Files
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • #18
        e idiot baiatul cu testerul . Este senzorul care transmite viteza in bord de vina ,tot el aprinde si check engineul .
        Ori nu face contact bine , ori e pe moarte . Am un prieten care pateste la fel,si la diagnoza mi-a aparut eroarea .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Aha, multumesc Cristi! Unde se afla acest senzor?
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #20
            undeva pe cutie .
            Attached Files
            Last edited by Cristi_Xp; 27 September 2010, 18:33.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              e pe cutia de viteze
              nu stiu exact cum sa explic: daca deschizi capota, te apleci in spatele motorului, pe dupa carcasa filtrului de aer, intinzi mana in jos si vei atinge la un moment dat mufa senzorului.
              senzorul iese din cutie si se continua cu mufa si cablajul
              nu stiu cat de bine am explicat, dar ar trebui sa-l gasesti usor la fata locului

              Comment


              • #22
                Am inteles. Credeam ca e pe undeva pe sub masina si e posibil sa'l fi "agatat" si din cauza asta sa numai faca bine contact.

                Cristi, e problema daca merg cu el asa? Se poate intampla ceva mai grav?
                Last edited by Niki; 27 September 2010, 18:32.
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • #23
                  Noutati: acul vitezometrului nu a mai facut probleme, dar martorul e ramas aprins.

                  Ce poate fi???
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #24
                    pune-o pe tester....la mine prima data a fost defecta sonda lamba amonte, a doua oara cu sonda noua mi-a dat masa insuficienta la sonda, a treia si a 4-a si a 5-a n-am mai pus-o pe tester, a3-a si a 4-a oara cred ca a fost de la benzina, a 5-a oara ori de la benzina ori de la gaz...nu-mi mai bat capul cu martorul ala...oricum se stinge si se aprinde cand vrea el.

                    Comment


                    • #25
                      Putin probabil sa aibe legatura sonda lambda cu faptul ca senzorul tahimetric nu-si face treaba. Eu as umbla putin la mufa acestuia.
                      @Viper: eu zic sa-ti bati capul ca nu-l bati degeaba. Trebuie studiata treaba. Chiar daca aprinderea martorului s-ar datora unui contact imperfect, este nevoie de remediere. O sa-ti pierzi increderea ca martorul arata un defect, iar atunci cand va arata pe bune n-o sa-l crezi.

                      Comment


                      • #26
                        salutare, si mie mi-sa aprins acel senzor(cekul) e posibil sa fie de la mufa canistrei carbon? care nu o am si folosesc 2 papucei?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Raziel View Post
                          senzorul tahimetric nu-si face treaba.
                          Termenul "tahimetric",se foloseste cu preponderenta,in geodezie.In auto se folosesc termeni ca,turometru,vitezometru,etc. Sincer, nu stiu la ce senzor s-a referit,colegul,cu ceva timp in urma.

                          Comment


                          • #28
                            in auto, semnale tacho se numesc si semnalele date de encoderul motorasului de directie asistata electric, iar colegul sigur se referea la senzorul de pe cutia de viteze, cel care transmite informatia de miscare catre tabloul de bord, ecu injectie, uch si cdplayer.
                            @marius: posibil.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by marius.tt View Post
                              salutare, si mie mi-sa aprins acel senzor(cekul) e posibil sa fie de la mufa canistrei carbon? care nu o am si folosesc 2 papucei?
                              Din problemele invocate responsabile de aprinderea martorului antilpoluare,(MIL) nu cred sa fi fost vreo legatura cu acea canistra, sau cel putin nu stim noi.Citeste ceva pe AICI, situatiile in care se aprinde acel martor.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Seba View Post
                                in auto, semnale tacho se numesc si semnalele date de encoderul motorasului de directie asistata electric, iar colegul sigur se referea la senzorul de pe cutia de viteze, cel care transmite informatia de miscare catre tabloul de bord, ecu injectie, uch si cdplayer.
                                @marius: posibil.
                                A nu se confunda "tahimetric",cu tachometer sau tachospeed(turometru,vitezometru)...cu toate ca unii o mai fac.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google