Daca nu am postat unde trebuie, sper sa nu fie adminul atat de suparat si sa mute postul acolo unde i-o fi locul. Multumiri!
Laureate din 2004, 100 de mii si un pic, problema apare doar vara pe caldura mare. Prima data a aparut dupa ce am rulat pe canicula cica 25 de km s-a oprit motorul in mers. am tras pe dreapta, putin panicat dupa cateva secunde am dat cheie si a pornit, bagat a intaia la 2500 a doua si apoi... ati ghicit... a murit iar motorul. am dat cheie, dupa ce s-au stins toate beculetele pe bord si a pornit, dar nu a functionat decat cateva secunde. pana am sunat un pieten au trecut ceva minute. lamuriri nu de prea mare ajutor, am incercat iar sa pornesc. a luat-o si am mai rulat cativa km (2-3) dupa care la un semafor dupa vreo 30 de sec la relanti, cand sa ma pun in miscare a "murit" iar. fiind in oras de data asta am chemat un sofer mai cu "experienta" care a turat-o putin si a mers... pana acasa s-a mai oprit o data sau de doua ori dar a pornit cu cheie data "din mers". Seara dupa ce s-a mai racorit, si masina si vremea afara, a mers fara probleme si turata si subturata. a doua zi la fel. fiind week-end am mers la service abia dupa dou zile si acolo mi-au curat senzorul de turatie cu recomandarea ca "daca mai face sa revin pentru a o pune pe tester". nu a mai facut pana ieri cand la o iesire prin oras si pe canicula masina si-a adus aminte ca trebuie sa "moara" iar putin. Acum deja stiam ce trebuie sa-i fac... scos busonul de la rezervor... cand l-am extras am constatat acumulare de gaze in rezervor (aproape ca a sarit singur de acolo), dupa ce am plecat de pe loc am rulat cu 2500 si schimbar trepte la 3000. Asa a mers, dar in aglomeratie a mai murit de vreo doua ori.
Cam astea is simptomele. nu am fost sa verific (daca s-o putea asta) canistra de carbon. Pompa de benzina a fost schimbata si mi s-a spus ca nu mai poate fi suspectata. benzina bag de la rompetrol.
Va multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi care sper sa-mi fie de ajutor. Altfel... asta e... mi-am tras masina de toamna-iarna-primavara ... vara... nu prea mai am curaj sa ies din oras.
Laureate din 2004, 100 de mii si un pic, problema apare doar vara pe caldura mare. Prima data a aparut dupa ce am rulat pe canicula cica 25 de km s-a oprit motorul in mers. am tras pe dreapta, putin panicat dupa cateva secunde am dat cheie si a pornit, bagat a intaia la 2500 a doua si apoi... ati ghicit... a murit iar motorul. am dat cheie, dupa ce s-au stins toate beculetele pe bord si a pornit, dar nu a functionat decat cateva secunde. pana am sunat un pieten au trecut ceva minute. lamuriri nu de prea mare ajutor, am incercat iar sa pornesc. a luat-o si am mai rulat cativa km (2-3) dupa care la un semafor dupa vreo 30 de sec la relanti, cand sa ma pun in miscare a "murit" iar. fiind in oras de data asta am chemat un sofer mai cu "experienta" care a turat-o putin si a mers... pana acasa s-a mai oprit o data sau de doua ori dar a pornit cu cheie data "din mers". Seara dupa ce s-a mai racorit, si masina si vremea afara, a mers fara probleme si turata si subturata. a doua zi la fel. fiind week-end am mers la service abia dupa dou zile si acolo mi-au curat senzorul de turatie cu recomandarea ca "daca mai face sa revin pentru a o pune pe tester". nu a mai facut pana ieri cand la o iesire prin oras si pe canicula masina si-a adus aminte ca trebuie sa "moara" iar putin. Acum deja stiam ce trebuie sa-i fac... scos busonul de la rezervor... cand l-am extras am constatat acumulare de gaze in rezervor (aproape ca a sarit singur de acolo), dupa ce am plecat de pe loc am rulat cu 2500 si schimbar trepte la 3000. Asa a mers, dar in aglomeratie a mai murit de vreo doua ori.
Cam astea is simptomele. nu am fost sa verific (daca s-o putea asta) canistra de carbon. Pompa de benzina a fost schimbata si mi s-a spus ca nu mai poate fi suspectata. benzina bag de la rompetrol.
Va multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi care sper sa-mi fie de ajutor. Altfel... asta e... mi-am tras masina de toamna-iarna-primavara ... vara... nu prea mai am curaj sa ies din oras.
Comment