si eu cu 131 cai pe 1-2 stau in fata si cand da a 3 a trece pe langa mine ca Rapidul de Constanta prin halta Stefanesti
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
yo_cristi! Gandeste-te ca el are permis de azi si nu are pic de experienta cu masina, ca sa nu mai spun ca nici tu nu stai prea bine la acest capitol. El ar trebuisa mearga minim 10 000 Km cu masina pt. a se acomoda cat de cat cu reactiile masinii in diferite situatii. Plus de asta, cum a zis si Cezar, nu ai nici o sansa, mai ales la drum intins.Last edited by flopy84; 9 April 2012, 18:15.
Comment
-
-
1.9TDI all grup VAG vs logan 1.6 putin tiganit acolo, 16v stock, raportul KG/CP e cam acelasi, poate iese mai bine loganul. e mult prea slab 131CP pe 400m, daca ar fii pana la 180km/h bate VAG, dar 400m eu zic clar logan. Majoritatea masinilor mai puternice cu care m-am dat cu loganul, am fost in fata 400m dar la 450m era el....oricum lumea aplauda 400m nu 1km.Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
Pai daca s-a dat colegul alessandro cu 16v vs 1.9 131 cp si la tr 3-a i-a facut cu mana tdi-ul, cum sa fie prea slab?
Ca te dai cu Logan, care numai stock nu e si il faci asta-i alta treaba. Dar si cu 1.6 tiganit, sau 1.6 16v tiganit, da-te cu 1.9 remapat sa vezi resultatul.
Comment
-
nepotu si octavian: cu cate tdi v-ati dat voi? eu garantez ca aleg un 1.6 fof, gck, ipo, care fac lejer un tdi de 131 cp.
octavian vezi ca 1,2,3, faci cam 350m cu loganul, deci ce vorbim? observ ca ne pricepem la dat.Last edited by MCD; 10 April 2012, 15:04.Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
Comment