Proiect Licenta Politehnica

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proiect Licenta Politehnica

Sunt student la Politehnica,Facultatea de Inginerie Mecanica si Mecatronica.Sunt in ultimul an,deci o sa dau licenta.De cand am inceput facultatea profesorii ne zic de licenta,proiect,tema,sa ne gandim cu ce profesor vrem sa facem,etc.
    Eu sunt foarte, foarte neinformat si nehotarat.Nu stiu ce tema sa aleg,ce sa fac la proiect,cam ce ar trebui sa contina un proiect.De aceea apelez la voi.Poate sunt ingineri pe aici,poate ati avut proiecte de licenta,poate ati absolvit Politehnica si stiti mult mai multe decat mine.Poate aveti idei de teme,ce sa contina proiectul si ce nu,ce se puncteaza foarte bine,ce sa nu faci,etc...
    Orice sfat este binevenit.
    In principiu as vrea sa fac ceva legat de motoare:motoras pas cu pas,sau de curent continuu,placi de achizitie,ceva de genu si bineinteles motorul asta trebuie sa faca ceva.
    Va multumesc.O zi buna.
    sigpic

pai temele din cate stiu eu le primesti si iti poti alege de acolo ce si cum . In principiu daca vii cu ceva nou sau ai vrea sa faci ceva , mergi la profesorul coordonator si ii spui ca ai vrea sa faci aia si o sa iti zica daca e ok sau nu .In functie de tema iei profesorul .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

Comment

Alegi tema, apoi ceri ajutor profesorului coordonator, ca de aia se numeste coordonator. Discuti cu el toate nelamuririle pe care le ai.

Comment

Eu am facut autovehicule rutiere, tot in cadrul Politehnicii. Noua ne-a distribuit temele la alegerea noastra, dar in functie de media notelor de pe toti anii. Asa mi-am ales un sistem de franata la un autofurgon de maxim 3.5 tone. Temele sunt propuse de fiecare profesor indrumator in parte si cum a spus si crull te adresezi lui cu orice problema pentru a realiza proiestul.

Comment