Tuning Logan / Zona Tehnica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuning Logan / Zona Tehnica

    salutare,ma numesc augustin si sant incepator pe acest forum,unde m-am logat tocmai pentru ca am luat decizia de a achizitiona un logan.nu stiu de unde pot face rost de cateva lucruri pentru logan,ma refer la tuning,si aici nu ma refer la ,,chiciuri,, ci la ceva ok.m-ar interesa spre exemplu daca pot pune roti de 17 pe el si de unde pot lua omologarea.deasemenea astept sugestii pentru marirea puterii motorului,am 75 cai,model 1,4,model 2008,22000 km.in fine,ne vom vedea si pe la stadion,caci am aflat ca miercurea santeti pe acolo.numai bine si asfalt uscat

  • #2
    Salut!
    Cu omologarea jantelor pe 17' e greu, sau poate ai ceva relatii pe la Dacia .
    Pt motor, poti sa-i faci o resoftare ca sa sara putin peste 80 caluti.
    O sa mai primesti sugestii si idei de la colegi la intalniri.
    Numai bine!

    Comment


    • #3
      te asteptam la stadion miercurea la 20 si sambata la 19...avem vreo 2 colegi cu MCV..te inspiri de la ei
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #4
        te asteptam la stadion

        Comment


        • #5
          La stadion,gasesti idei pe alese...si lasa macar un ID de mess ca sa poti fi anuntat despre activitatea comunitatii.

          Comment


          • #6
            eu propun sa disutam aici de tuning in general...
            Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
            prost.

            Comment


            • #7
              tu il smecherisi ma topicu
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #8
                Eu am jante pe 17 de 2ani si ceva si am umblat peste tot pentru omologare.E aproape imposibil..doar daca ai pe cineva sus sus de tot.
                Ca tuning exterior iti recomand intai sa ai mare grija ce alegi.toti la inceput am fost tentati sa punem toate alea pe masina de dragu de a avea ceva in plus,dar nu neaparat sa arate si bine.Poti incepe cu o folie pe geamuri,arcuri sport,jante.
                La motor pentru inceput o resoftare,costa 150lei si isi face destul de bine treaba.Apoi daca vrei mai mult poti schimba traseul de evacuare cu unu sport de inox pe 50mm cu tobe direct-flow,fara catalizator sau cu catalizator sport(daca nu umblii la catalizator nu o sa castigi nimic doar din traseu).La admisie zic sa nu umblii,e cam pretentioasa admisia de logan si poti pierde foarte repede din putere dar castig..aproape de 0.
                Eu zic ca daca faci astea pentru inceput o sa fie foarte bine,o sa ai din toate cate putin.
                Iti urez bafta si multi km fara probleme.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #9
                  mare intelept asta micu' de la Mioveni.....pai dac ii faci soft si evacuare....nu trebuie obligatoriu si admisie?
                  Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                  prost.

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie..dar nu o teava si un filtru.Cel mai ok ar fi un filtru sport pentru carcasa originala.parerea mea.
                    Acu poate altii au alta parere despre admisiile sport.Eu stiu multi care au vandut admisile alea de la pilot din inox ca se incalzeau rau de tot si nu mai tragea.
                    Uite o admisie care pare ok si ferita de caldura.Pipercross Viper in carbon. costa vro 200e
                    Attached Files
                    Last edited by al!n; 19 August 2010, 11:42.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • #11
                      Alti mai destepti AU GAURIT CAPOTA SA INTRE O2-U ....
                      arata bine filtru ala...cum s-o auzii??
                      Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                      prost.

                      Comment


                      • #12
                        In cazu celor care au taiat capota merge sa pui filtru direct pe corpu clapeta,dar o sa fie problema mai mare cu apa in filtru)
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • #13
                          galetusha la putere
                          fara linkuri externe in semnatura

                          Comment


                          • #14
                            pai o pune cand nu ploua
                            Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                            prost.

                            Comment


                            • #15
                              Nici un tuning nimic pe aici?
                              AG 16 Y M A

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google