Injectoarele Pe GPL Au Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoarele Pe GPL Au Probleme?

    Am o problema cu un injector pe GPL care nu functioneaza. Este normal ca dupa 30000 de km sa te lase ? ....

  • #2
    salutare

    Spune te rog ce simptome a avut masina dupa defectarea injectorului GPL.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #3
      Pornirea pe benzina este buna. Dupa trecerea pe GPL motorul merge intrerupt, in ralanti se simt trepidatii, zgomotul pe esapament este sacadat, senzatia este similara cu infundarea jiglerului la Dacia 1310.

      Si inca ceva ! Martorul de avarie semnala o problema cateva secunde dupa care disparea (asta cand mergeam pe GPL). In special cand mergeam cu motorul subturat. Si asta se intampla destul de des in Targu Jiu, pentru ca este un oras care nu permite un stil de condus avantat, la o viteza constanta si aproape de limita admisa in oras!
      Last edited by octavianro; 23 September 2009, 09:14. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        salut...mai si eu patesc la fel...de aceea nu prea mai merg pe gaz...prefer pe benzina....la relanti imista in 400-500RPM...si ma cam zguduie in masina...cineva mi-a zis ca e injectorul infundat....sau am pus LPG cu apa...sa nu ai impresia ca nu exista asa ceva...pun orice marlanii astia in combustibili

        Comment


        • #5
          Injectorul nu se infunda ci se defecteaza.In special cele de pe loganul cu gaz din fabrica landi renzo.Problema apare din cauza gazului prost de la noi si a diametrului mare al pastilei ceramice din injectorul landi.Sunt frecari mari si dese iar lipsa parafinei din gpl duce la o uzura prematura al acestor tip de injetoare.La noi in gpl este grafit ce ramane aproape tot in filtrul mic [lichid] iar ce trece de acest filtru murdareste rapid filtrul mare [gaz].Stiu multe persoane care au schimbat aceste injectoare cu Rail mai fiabile si mai ieftine,au un diametru mic si au o durata mai mare de viata.Problema e ca dupa aceasta operatie trebuie facuta autocalibrarea de fapt dupa orice interventie asupra instalatiei gpl.

          Comment


          • #6
            scurt si la obiect...cred ca am gasit si eu problema...eu am porcarie de landi renzo...am sa schimb sa vad daca e vreo imbunatatire

            Comment


            • #7
              Are cineva idee cam cat tin aceste injectoare? ... Sa inteleg ca nu prea exista posibilitate sa le tinem in viata mai mult ??? ....

              Comment


              • #8
                Nu stiu cat va ajuta : eu am gpl pe Logan 1,4 ,pus de mine nu de fabrica , tomasetto ,am 47 de mii ,periodic bag in benzina aditiv de curatare ,n-am avut probleme ,dupa instalare martorul ala de care zici ,ce are forma nunui motor mi-a stataprins cam 100 de km ,asa cum mi-a zis inginerul dupa care s-a stins singur . La 25 30 de mii tre sa schimbi un filtru si eventuale furtune ,eventual o verificare , nu uita ca instalatia are si ea un calculator si daca nu e reglat face ca si cum ai merge in 3!

                Comment


                • #9
                  Reviziile le-am facut ca la carte pentru instalatia de gaz! Adica filtrul si valva au fost inlocuite si la 15000 si la 30000. Automatizarea merge bine, nu am avut probleme. .... Sa inteleg ca nu prea avem sanse sa marim durata de functionare a injectoarelor pe GPL si ca ramane ... cum avem noroc! ... Deh ... Dar mergem inainte !!!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vortexo View Post
                    Injectorul nu se infunda ci se defecteaza.In special cele de pe loganul cu gaz din fabrica landi renzo.Problema apare din cauza gazului prost de la noi si a diametrului mare al pastilei ceramice din injectorul landi.Sunt frecari mari si dese iar lipsa parafinei din gpl duce la o uzura prematura al acestor tip de injetoare.La noi in gpl este grafit ce ramane aproape tot in filtrul mic [lichid] iar ce trece de acest filtru murdareste rapid filtrul mare [gaz].Stiu multe persoane care au schimbat aceste injectoare cu Rail mai fiabile si mai ieftine,au un diametru mic si au o durata mai mare de viata.Problema e ca dupa aceasta operatie trebuie facuta autocalibrarea de fapt dupa orice interventie asupra instalatiei gpl.
                    salut.eu am schimbat injectoarele cu un rail la un logan cu instalatie landi renzo din fabrica si masina(este un taxi) merge f.bine fara calibrare daca tii cont ca rampa noua sa aiba bobinele la fel ca cele vechi adica impedanta lor sa fie de 1 ohm.cine are nevoie de schema de interfata seriala pt landi renzo il pot ajuta.

                    Originally posted by mihaitodi View Post
                    scurt si la obiect...cred ca am gasit si eu problema...eu am porcarie de landi renzo...am sa schimb sa vad daca e vreo imbunatatire
                    daca shimbi injectoarele cu o rampa comuna aia grija sa nu fie BRC fiindca sunt capsulate la fel ca cele de landi renzo,cauta o rampa la care se desface injectorul complet, la care poti sa-i schimbi decat pistonasul din interior care costa in jur de 20 lei fata de cel landi renzo sau brc(intr-adevar brc-ul este mai fiabil daca ai grja sa schimbi filtrele cat de cat la timp)care nu stiu cate sute de lei costa.numai bine.
                    Last edited by nebundemult; 24 September 2009, 20:25. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      as vrea sa stiu cat costa rampa de injectie pt o instalatie gpl tomasetti montata la un logan 1.4 benzina? trebuie inlocuita toata rampa..sau numaiun injector?

                      pe benzina merge excelent, pe gpl..trepideaza ff tare, parca e innecata, se opreste motorul..in intersectii,pare ff turata,parca ar fi tractor..mi s-a spus de la service ca e dusa rampa de injectie...si costa ...eu intreb> se poate inlocui numai un injector care ar putea fi defect, eventuale supape..ma gandesc ca poate fi rezolvata probl mai ieftin..sugestii??

                      cat costa o rampa de injectie?
                      Last edited by pop florin; 26 November 2009, 15:23. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        se poate schimba numai pistonasul din interior care costa vreo 20-25 de lei(daca nu se schimba la timp pistonasele se poate uza locasul unde lucreaza pistonasul fiindca acesta are un oring in partea de sus si apoi bate fier pe fier) fata de pretul unei rampe care ajunge pe la 300 de lei.Du-te la alt service daca cei de acolo ti-au spus ca trebuie schimbata toata rampa doar pt acele pistonase,numai sa nu fie si alte probleme:bobine intrerupte,deformari mecanice,etc motiv care intradevar ar necesita schimbarea rampei.succes

                        Comment


                        • #13
                          pai si gpl are injectoare?
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #14
                            instalatiile secventiale de gaz ( cum e cea de pe logan) au injectoare pt fiecare cilindru

                            Comment


                            • #15
                              salut si eu mi-am pus gpl pe masina o instalatie tomasto pe loganel 1.4 iar dupa cinci mii de km imi face probleme cu pornirea mai nou acum si cand e cald motoru am fost la cei de la noi din cta piata rosu si mi-au facut o calibrare si nimik... m-am intors la ei si mi=au schimbat ramba de injectoare (bine ca e in garantie) si dupa ce mi-a schimbat imi zice ca dak mai face figuri e de la benzina) cum se poate una ca asta auzi benzina din rezervor isi pierde calitatile iar eu am bagat lunar cate 5 6 litri de benzina!! stie cineva?! ceva:! sa imi dea un sfat o idee astept un raspuns!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google