Am o problema cu un injector pe GPL care nu functioneaza. Este normal ca dupa 30000 de km sa te lase ? ....
Injectoarele Pe GPL Au Probleme?
Collapse
X
-
Pornirea pe benzina este buna. Dupa trecerea pe GPL motorul merge intrerupt, in ralanti se simt trepidatii, zgomotul pe esapament este sacadat, senzatia este similara cu infundarea jiglerului la Dacia 1310.
Si inca ceva ! Martorul de avarie semnala o problema cateva secunde dupa care disparea (asta cand mergeam pe GPL). In special cand mergeam cu motorul subturat. Si asta se intampla destul de des in Targu Jiu, pentru ca este un oras care nu permite un stil de condus avantat, la o viteza constanta si aproape de limita admisa in oras!
Comment
-
salut...mai si eu patesc la fel...de aceea nu prea mai merg pe gaz...prefer pe benzina....la relanti imista in 400-500RPM...si ma cam zguduie in masina...cineva mi-a zis ca e injectorul infundat....sau am pus LPG cu apa...sa nu ai impresia ca nu exista asa ceva...pun orice marlanii astia in combustibili
Comment
-
Injectorul nu se infunda ci se defecteaza.In special cele de pe loganul cu gaz din fabrica landi renzo.Problema apare din cauza gazului prost de la noi si a diametrului mare al pastilei ceramice din injectorul landi.Sunt frecari mari si dese iar lipsa parafinei din gpl duce la o uzura prematura al acestor tip de injetoare.La noi in gpl este grafit ce ramane aproape tot in filtrul mic [lichid] iar ce trece de acest filtru murdareste rapid filtrul mare [gaz].Stiu multe persoane care au schimbat aceste injectoare cu Rail mai fiabile si mai ieftine,au un diametru mic si au o durata mai mare de viata.Problema e ca dupa aceasta operatie trebuie facuta autocalibrarea de fapt dupa orice interventie asupra instalatiei gpl.
Comment
-
Nu stiu cat va ajuta : eu am gpl pe Logan 1,4 ,pus de mine nu de fabrica , tomasetto ,am 47 de mii ,periodic bag in benzina aditiv de curatare ,n-am avut probleme ,dupa instalare martorul ala de care zici ,ce are forma nunui motor mi-a stataprins cam 100 de km ,asa cum mi-a zis inginerul dupa care s-a stins singur . La 25 30 de mii tre sa schimbi un filtru si eventuale furtune ,eventual o verificare , nu uita ca instalatia are si ea un calculator si daca nu e reglat face ca si cum ai merge in 3!
Comment
-
Reviziile le-am facut ca la carte pentru instalatia de gaz! Adica filtrul si valva au fost inlocuite si la 15000 si la 30000. Automatizarea merge bine, nu am avut probleme. .... Sa inteleg ca nu prea avem sanse sa marim durata de functionare a injectoarelor pe GPL si ca ramane ... cum avem noroc! ... Deh ... Dar mergem inainte !!!!
Comment
-
Originally posted by vortexo View PostInjectorul nu se infunda ci se defecteaza.In special cele de pe loganul cu gaz din fabrica landi renzo.Problema apare din cauza gazului prost de la noi si a diametrului mare al pastilei ceramice din injectorul landi.Sunt frecari mari si dese iar lipsa parafinei din gpl duce la o uzura prematura al acestor tip de injetoare.La noi in gpl este grafit ce ramane aproape tot in filtrul mic [lichid] iar ce trece de acest filtru murdareste rapid filtrul mare [gaz].Stiu multe persoane care au schimbat aceste injectoare cu Rail mai fiabile si mai ieftine,au un diametru mic si au o durata mai mare de viata.Problema e ca dupa aceasta operatie trebuie facuta autocalibrarea de fapt dupa orice interventie asupra instalatiei gpl.
Originally posted by mihaitodi View Postscurt si la obiect...cred ca am gasit si eu problema...eu am porcarie de landi renzo...am sa schimb sa vad daca e vreo imbunatatire
Comment
-
as vrea sa stiu cat costa rampa de injectie pt o instalatie gpl tomasetti montata la un logan 1.4 benzina? trebuie inlocuita toata rampa..sau numaiun injector?
pe benzina merge excelent, pe gpl..trepideaza ff tare, parca e innecata, se opreste motorul..in intersectii,pare ff turata,parca ar fi tractor..mi s-a spus de la service ca e dusa rampa de injectie...si costa ...eu intreb> se poate inlocui numai un injector care ar putea fi defect, eventuale supape..ma gandesc ca poate fi rezolvata probl mai ieftin..sugestii??
cat costa o rampa de injectie?
Comment
-
se poate schimba numai pistonasul din interior care costa vreo 20-25 de lei(daca nu se schimba la timp pistonasele se poate uza locasul unde lucreaza pistonasul fiindca acesta are un oring in partea de sus si apoi bate fier pe fier) fata de pretul unei rampe care ajunge pe la 300 de lei.Du-te la alt service daca cei de acolo ti-au spus ca trebuie schimbata toata rampa doar pt acele pistonase,numai sa nu fie si alte probleme:bobine intrerupte,deformari mecanice,etc motiv care intradevar ar necesita schimbarea rampei.succes
Comment
-
salut si eu mi-am pus gpl pe masina o instalatie tomasto pe loganel 1.4 iar dupa cinci mii de km imi face probleme cu pornirea mai nou acum si cand e cald motoru am fost la cei de la noi din cta piata rosu si mi-au facut o calibrare si nimik... m-am intors la ei si mi=au schimbat ramba de injectoare (bine ca e in garantie) si dupa ce mi-a schimbat imi zice ca dak mai face figuri e de la benzina) cum se poate una ca asta auzi benzina din rezervor isi pierde calitatile iar eu am bagat lunar cate 5 6 litri de benzina!! stie cineva?! ceva:! sa imi dea un sfat o idee astept un raspuns!
Comment
Comment