Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai dreptate, iar am sarit la gatu' omului fara motiv.
    Daca e cum spune el, avantajul e clar la 1.2.

    Comment


    • Dennis_TL , masina de firma e masina de firma, daca era masina ta personala nu ajungeai la consumul asta, ca o mai menajai, asa cand nu e masina noastra...dai cat poate, cand nu mai poate..asta e
      consumul dat de tine e foarte mare, e clar stilul de mers
      eu scot consum la fel ca adrenaline

      Comment


      • Originally posted by Chip View Post
        7.6 spune producatorul si tu nu esti multumit???
        1.Cand am luat masina producatorul spunea 7.4%. Intre timp au modificat datele tehnice la consum.
        2.Speram sa nu sara de 7.5 cu aer conditionat si 7.1 fara. La vara cand folosesti mai mult AC cred ca se va duce in 8%. Iarna baga soc mult si creste in 8.5%, vara in 8% cu AC. Daca mi-as lua din nou masina sincer as prefera diesel pentru ca sunt peste 2 litri in plus la benzinar (cam 2.5-3 litri in plus la 100km).

        Comment


        • tu zici ca iti consuma 8,5 in oras si un diesel dupa spusele tale ar lua 6,5?!nu cred!in bucuresti e imposibil sa scoti consumul asta!

          Comment


          • Originally posted by amigos View Post
            1.Cand am luat masina producatorul spunea 7.4%. Intre timp au modificat datele tehnice la consum.
            2.Speram sa nu sara de 7.5 cu aer conditionat si 7.1 fara. La vara cand folosesti mai mult AC cred ca se va duce in 8%. Iarna baga soc mult si creste in 8.5%, vara in 8% cu AC. Daca mi-as lua din nou masina sincer as prefera diesel pentru ca sunt peste 2 litri in plus la benzinar (cam 2.5-3 litri in plus la 100km).
            Daca te uiti doar la consum DA,insa gandeste-te si la intretinere la cheltuieli care la diesel sunt mult mai mari si mai ales despre fiabilitatea motoarelor dci care,nu ca nu sunt bune,insa motorina de la noi le strica...plus de asta 1.2 fata 1.5 e mai ieftin si la asigurare,impozit.Totul se compenseaza si pe undeva tot acolo esti,depinde cati km faci

            Comment


            • @Amigos

              "1.Cand am luat masina producatorul spunea 7.4%. Intre timp au modificat datele
              tehnice la consum."

              Primul tau post se pare ca e pe la sfarsitul lui noiembrie anul trecut, nu cred ca ai luat masina mai devreme de octombrie, iar eu cand am luat masina in octombrie consumul afisat de producator era de 7.6.

              Ori umbli cu cioara vopsita ori te-a pacalit dealer-ul (care nu e acelasi lucru cu producatorul)

              Iar daca producatorul spune ca ia 7.6 trebuie sa fii naiv sa crezi ca vei avea tot timpul consum de 7.6.
              Dar fata de ce era afisat in dreptul lui 1.4, eu am fost foarte incantat.

              "Daca mi-as lua din nou masina sincer as prefera diesel pentru ca sunt peste 2 litri in plus la benzinar"

              Eu sincer m-as fi documentat bine inainte si mi-as fi luat din prima diesel, nu fac experimente pe banii mei.
              Last edited by Chip; 6 June 2010, 13:37.

              Comment


              • Tot aud chestia asta cu taxe mai mici la 1.2.
                Cei care faceti aceasta afirmatie va rog sa o sustineti cu date cincrete.
                Prima inmatriculare
                1.2 - 1550 ron
                1.4 - 2098 ron

                Taxa de drum - rovinieta se plateste la fel.

                RCA si Casco nu cunosc.

                As fi foarte recunoscator daca ati oferi toate aceste date + cele la care inca nu m-am gandit. Si eu doresc sa achizitionez o masina si m-am gandit la 1.2
                Multumesc

                Comment


                • RCA am platit la 1,4 pe jumate de an 180 de lei la Euroins,1,2 avand cilindree de 11.. probabil va fi mai mica,pentru ca se incadreaza 1,2-1,4 un anumit tarif,iar la 1,2 practic e 11.. cmc

                  Comment


                  • Originally posted by amigos View Post
                    1.Cand am luat masina producatorul spunea 7.4%. Intre timp au modificat datele tehnice la consum.
                    2.Speram sa nu sara de 7.5 cu aer conditionat si 7.1 fara. La vara cand folosesti mai mult AC cred ca se va duce in 8%. Iarna baga soc mult si creste in 8.5%, vara in 8% cu AC. Daca mi-as lua din nou masina sincer as prefera diesel pentru ca sunt peste 2 litri in plus la benzinar (cam 2.5-3 litri in plus la 100km).
                    La 1.6 16V eu am consum MEDIU (1300 km de la ultima resetare) 7%, urban + extraurban, si forja, si liniute cateodata, cu / fara AC, etc. La 1.2 16V sigur nu ai cum sa ai 8%, probabil o sa ai in jur de 6%, exploatat normal. Asadar diferenta fata de diesel e in jur de 1-1.5%. Fa un calcul sa vezi cat dadeai in plus pe masina si cam in cat timp iti scoteai banii. Eu am facut calculul la 1.2 vs 1.5 dCI si ieseau cam 100 000 km cu o diferenta de 1.5% la consum mediu si revizii mai dese/scumpe la diesel...deci in 100k iti scoteai banii, apoi urma profitul. In cazul in care iti pica ceva, te-ai scos, mai mergeai inca 100k sa recuperezi paguba. Merita ?

                    PS - 370 lei RCA pe 1 an la 1.6 16v.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • 1,2 16v se incadreaza intre 1001 - 1200 cmc
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • eu ma mir cum scoateti cu 1.2 consum mai mare decat scot eu cu 1.6_16volti. si sa nu-mi ziceti ca ala cu dizalu a mers 180 tot drumul, de v-a iesit consum de 9%...iar daca-ar fi mers asa, scotea la pastele cailor 5% consum...eu cu 1.6 scot 8% cu a/c pornit mers 140-180 in afar si 60 in localitati, iar voi cu 1.2 consumati 9? bah frate, cati cai are motoru' ala? 200? de bea asa aspru...lasati-o incolo de treaba...
                        le: mama lui de tractor sprinten si economic, 5% la 180, ai?
                        Last edited by Seba; 7 June 2010, 11:50.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Am fost in grecia cu masina, 4 persoane + bagaje, si pot spune urmatoarele:
                          -consum la dus 5,9 l/100. Am tras foarte tare de ea, 40% din drum au fost munti si serpentine si am mers nebuneste ptr ca vama Zlatograd era inchisa si a trebuit sa merg la alta (aveam de prins un ferriboat). Am folosit si AC o bucata buna de drum. In RO am mers cu 120 km/h, pe autostrada in GR (70-80 km) am mers cu 130-150 km/h.
                          -consumul pe insula Thassos (ptr cei care nu stiu e numai munte si serpentine) consumul mediu a fost in jur de 6,1 l/100
                          -la intoarcere 5,5 l/100, fara AC, 30% din drum a fost zona de munte, mers regulamentar, mai putin in Romania unde am mers mai tare (110-120)
                          -performantele motorului nu m-au dezamagit, iar zonele de munte au pus-o serios la incercare. Trage bine, dar e mai greu cu depasirile cand ai de urcat o rampa, dar repet nu m-a dezamagit.
                          -chiar si cu greutate se misca bine

                          Comment


                          • andro din ceea ce spui tu reiese ca intradevar 1.2 e un motor economic .totusi de ce preferati multi sa mergeti cu masina personala in calatorii,cand sunt atatea oferte la tren acum? de ex daca ai max 26 ani poti vizita cu preturi de la 50 euro nu numai grecia ci cate tari balcanice vrei tu cu acelasi bilet,si asta fara sa te chinui cu masina.

                            Comment


                            • @Dennis_TL
                              Unu: practic tu in accelerari ai piciorul lipit de podea.
                              Doi : nu poti compara 1.2 16v cu un dci in reprize , mai ales cu cel de 85 cp. Practic benzinarul munceste din greu sa se tina de diesel,de aici si consumul ( si nu ai putea sa te tii dupa dci daca partenerul tau nu ar merge rezonabil) .

                              Comment


                              • un motor mai mik consuma mai mult ca un motor mai mare ..... ma refer la cele pe benzina ... un motor mai mare pe benzina nu ii trebuie atatea ture ca sa traga bine pe cand la cel mik tre sa ii rupi fasu sa traga .... si totusi 1.2 pe logan ??? nu are forta 1.4 destula dapiai 1.2 ....

                                de exemplu daca ar fi sa te tzii dupa un 1.6 16v cu un 1.2 16v pe distanta de minim 100km ai avea consum mai mare decat un 1.6 16v ( la un mers putin mai "sportiv")
                                http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google