Felicitari ....Dar ce ce nu sa plans oare nici unu ca masina consuma ZERO!!!!! (in frana de motor)
Cum Reducem Consumul La Aceasta Masinuta ?
Collapse
X
-
Zero consuma pentru o perioada de timp. Fiind in frana de motor nu mai ia combustibil din rezervor de aici apare 0, dar dupa un timp, nu am idee cat, banui ca o sa urce un pic consumul (mai are nevoie de carburant). Eu am incecat sa gasesc o explicatie logica, daca nu e asa rog pe cineva sa ma lamureasca, eventual un link spre o astfel de discutie.
Numai de bine si merci!sigpic
Comment
-
asta este exact reteta unui consum mare si viitorul unui motor omorat cu zile!Pai cum accelerezi lin si sa ajungi si repede in a 4a?Tocmai ca se accelereaza lin insa e antiteza cu "adusul in a 4-a repede"In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Ha ha.. Nu mă înţelege greşit! M-am referit la faptul că nu e nevoie să apeşi mai mult de 1/2 din cursa pedalei de acceleraţie. În maxim 3-4 secunde să ajungi la 3000rpm, apoi schimbi. Cu pedala la fund, ajungi mai repede, nu? Dar deja uităm de "economie". Odată ajuns în a IV-a, o menţii la 2000 rpm pe cât posibil, dacă eşti în oraş. Dacă eşti în afară, plusezi cu a V-a şi 100-110 viteză de croazieră.
Greşesc? Dacă da, zi-mi unde. Eu aşa fac (când nu sunt singur în maşină, recunosc) şi scot consumuri medii de la ~ 5.5 L/100 (80% extraurban) până la 6.4L/100 (50% urban). Şi subturat nu merg.Last edited by MyKe; 3 December 2008, 02:24.
Comment
-
Am făcut pe 14 iulie un drum Buzău - Ploieşti - Braşov - Siriu - Buzău. Consum mediu pe CB 5.5L/100. Resetat la plecare. Km la intors 330 km dacă îmi aduc bine aminte. Verificat prin metoda plinului 5.77 L/100. De atunci am destulă încredere în CB. Eram cu tatăl meu, deci o poate dovedi şi el.
P.S. El n-ar fi scos sub 6.5 L/100 pe acel drum, cum n-a scos niciodată nici pe şes.
Dar dacă deja ne suspectăm că minţim, eu mă retrag.Last edited by MyKe; 3 December 2008, 08:42.
Comment
-
Sa stii ca multi mint pe aici. Dar eu unul te cred, pentru ca s eu am scos un consum desta si tot zona de munte.
daca mergem mai usor cu masina, consumam mai putin si cererea de benzina este mai mica si o sa scada si mai mult pretul benzinei. Dar nu putem sa impunem oamenilor cum sa mearga cu masina lor. Eu nu mi-am schimbat deloc stilul de condus, de cand s-a ieftinit benzina. Acum ma plimb mai multi km cu aceeasi suma de bani cu care alimentez.
asa ca, spor la economisit benzina!sigpic
Comment
-
Nu am zis ca nu il cred , consumul are multe variabile . Am vrut sa vad modalitatea lui de calcul , asta am cerut . Pt ca daca faci 300 km cu 45 l consumul ese de 15 % ( 45 : 300 = 15 ) . Daca calculezi invers , 300 : 45 = 6.67 . Varianta corecta este prima si este 100 % corecta doar daca faci plin ochi . La primul tac nu poti fi sigur ca este real 100 % in functie de cantitatea de benzina din rezervor variaza si cantitatea de spuma care se formeaza in timpul alimentarii . Vad ca are 1.4 ca mine , la al meu pe autostrada la vit de 130 media este undeva la 7 % cu resetare la inceputul autostrazii . Nu munte .
Dar astea le-am mai zis , aici e vb de altceva , sa revenim la subiect .Last edited by FLORIN77; 3 December 2008, 09:55.B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Vad ca are 1.4 ca mine , la al meu pe autostrada la vit de 130 media este undeva la 7 %
Eu cand am spus ca mers pe autostrada cu 130-140 (sa luam media de 135) consuma
~7,3 % am fost combatut...In fine.
In oras toata smecheria e sa nu cautam podeaua, accelerat cam 25% din pedala (cel putin la mine cu remapare e OK asa) si iese un consum bun (am scos si 8,1% pe Arad).
Afara e foarte indicat sa ajungem repede la viteza dorita, sa nu o ''lalai'' pana la 12-/h sa spunem. Exemplu: tr III talpa pana in ~4000-4500 rpm, tr IV talpa pana in 4000-4200 si tr V. Consuma mai putin decat daca o duci asa progresiv, usurel pana in 3500-4000 rpm si schimbat treapta.
Mentinuta o viteza cat mai constanta, daca traficu nu permite 120/h, atunci constant un ~100/h, fara urcari si coborari mari de viteza (cum am eu boala: portiune dreapta 130-140, apoi mers cu 90-100 ca am masini sau tir in fata, nesanatos pt consum).
Ma rog, si restu treburilor: anticiparea miscarilor celor din fata, fara franari violente aiurea etc.Last edited by Octavian; 3 December 2008, 10:09.
Comment
-
@tavi: care este suportul tehnic pt: "Afara e foarte indicat sa ajungem repede la viteza dorita, sa nu o ''lalai'' pana la 12-/h sa spunem. Exemplu: tr III talpa pana in ~4000-4500 rpm, tr IV talpa pana in 4000-4200 si tr V. Consuma mai putin decat daca o duci asa progresiv, usurel pana in 3500-4000 rpm si schimbat treapta."?
Comment
Comment