1000 litri de benzina consumata cu 10.1 in medie. Dupa care s-a resetat singur si n-am apucat sa ma uit la distanta exacta... Mergand numai in oras, de prin septembrie pana acum.
Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
Originally posted by ovidiu.st View PostAsteptam un xls cu datele concrete nu un consum pe o distanta anume, pentru ca daca vii de la Balea Lac la Curtea de Arges, si esti baiat istet, poti scoate si 2L% pe o distanta de 80km. Eram curios sa vad un consum pe o anumita distanta (sa zicem 7-8000km) si o anumita perioada de timp (3-6 luni). Un consum de 1% am scos si eu pe 55km... dar oare e relevant?If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Regula de 3 simpla rullz. Problema este cum se tine cont de numarul de km intraurban si extraurban. Cel mai corect este sa prezinti consumuri extra sau intraurbane. Asa poti consuma 6% in oras mergand la servici la 6 am pe centura orasului si sa te intorci la 10 pm, cand nu-i trafic. Si cine-i ca tinesigpic
Comment
-
Domnul Ovidiu este surprins probabil de diferentele mici extraurbane de consum intre benzina si al sau diesel.
Asta e, asta e realitatea in extraurban diferentele sunt destul de mici (pt mine o diferenta de 1-1.5l mi se pare mica).unde un dci merge cu 4.5/100 16v ia cam 6, cam astea sunt diferentele la un stil de mers la fel.
Totusi urban se schimba treaba si diferentele in Buc la stilul meu de mers sunt cam de 4l.La 16v am ~11, iar la dci ~7.
Apropo, ce voiai sa zici cu treaba cu bonurile? CB-ul de logan chiar indica cu o precizie mare de tot...
Si daca tot am deschis subiectul poate ne detaliezi (eventual da-mi un PM sa nu facem offtopic) cum ai scos consum UNU la suta pe o distanta de 55km!!!!. Asa ceva e imposibil..Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Nu e deloc imposibil. Eu am scos in 25 km, coborare de la Ranca pana in sos principala (drumul dintre Tg. Jiu si Rm. Valcea), un consum de 1.2 l/100km. Incepand de sus si pana in satul ala din drumul principal nici nu am stiut ce e aia acceleratie, am coborat numai in frana de motor si am consumat 0.3 l de benzina.Last edited by vitriol; 10 May 2010, 23:30.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Un 1.4 consuma mai mult si in oras pt ca este slab motorizat si caroseria grea si la plecarile de pe loc trebuie sa calce serios acceleratia,,ca sa nu mai vorbim ca daca are aer conditionat si ceva persoane si bagaje sare din schema,, si putere ioc cu I mare.
Iar lui Ovidiu,dupa cum ai zis si tu Bossake,nu ii vine sa creada ca 16 v-ul consuma cam la fel cu tractoarele lui.
Daca mai zic ca pana la tara de 1 Mai am mers fix cu 80 la ora si ca am mentinut viteza asta mereu(prin comune 65/70) si ca am scos un consum de 4,5%-4,8 % cu Ac-ul pornit ,,cred ca deja o sa ii dea foc la masinile lui
Bine ca la intoarcere am plecat mai tarziu pe la ora 20.30 de la tara ca sa nu prind aglomeratia aia mare spre Bucale si i-am dat in goarna rau de tot 140-170 ca era liber si am avut consum de 7,3-7,7.
Deeeci lasa-ne cu bonurile pe un an de zile ca nu tine...
Comment
-
Originally posted by marx View Postma intreb daca intredevar 16v consuma mai putin decat 1.4. ma tot bat cu un prieten cu un ph2 1.4 in consum. in oras ma cam face. dar la drum intins il rup.
Mediu :8 /100 km
Urban :10,5 /100 km
Extra urban:6,5 /100 km
Iar din cate citesc aici 1.6 16v se bate cot la cot la consum cu 1.2 16v si pe alta parte consuma mai putin decat 1.4
Comment
-
In oras un 1.4 consuma net mai putin, iar 1.6 8v discret mai putin. La drum intins insa, pentru acelasi stil de condus, 16v consuma mai putin decat ambele mai sus amintite. 1.2 16v nu am condus decat pe Sandero, distanta scurta si am ramas cu impresia unui motor lipsit de cuplu la turatie mica si medie, care trebuie turat destul de sanatos chiar si in primele 3 trepte.
Cand am ales 16v in "defavoarea" dCi la aceiasi echipare am facut-o dupa ce am facut o proba de drum ceva mai lunga si m-am convins de consumul real extraurban, care nu prezinta diferente atat de mari si avantajoase precum la traficul in oras.
Mie mi-a iesit o diferenta de aproape 2 litri %, dar pretul mult mai mare de achizitie, reviziile mai dese anuleaza aproximativ 70% din castigul de consum la drum intins. La 16v notam si sporul de performanta.
Intre timp am dat peste 16v-ul pe care-l am, rulat putin, 3 ani, pret bun, drept urmare am castigat din start foarte mult necumparand o masina noua. dCi nu aveam curaj sa cumpar sh.Last edited by dr_mke; 11 May 2010, 10:04.sigpic
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View Post...Daca mai zic ca pana la tara de 1 Mai am mers fix cu 80 la ora si ca am mentinut viteza asta mereu(prin comune 65/70) si ca am scos un consum de 4,5%-4,8 % cu Ac-ul pornit ,,cred ca deja o sa ii dea foc la masinile lui
@vitriol: consumul real al maşinii nu e ăla nici pe departe.
Am aproape 7000 km de la ultima resetare a CB-ului (31.dec.2009). Consumul mediu s-a oprit la 7,8%. Din cei 7000 km, aproape 6000 i-am făcut doar în oras (aka Timişoara). Nu (mai) merg subturat (mersi, Seba), clima deja nu am mai oprit-o de la jumatea lui aprilie şi nu respect limita de viteză nici în oraş, nici în afară, decât pe unde sunt veiozarii (@#$%...).The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Marx, la 16v, în zona celor 2500 rpm abia intri în cuplu. Bafta ta că ai pinion de dci pe a 5-a, dar sunt curios cum îţi explodează turometrul când trebuie să retrogradezi din a 5-a ta relaxată în a 4-a stock, în pantă, fiindcă boul cu TIR din faţa ta se gândeşte să schimbe banda fără niciun avertisment şi te trezeşti în unghiul lui mort, fără prea multe variante...The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
Comment