Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stai tu linistit ca nu pica ambreiaju asa usor la benzinare .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      nu mi dau seama daca facu misto sau nu. daca faci ... pacat

      in momentul cand plec din panarama aia de panta de la Unirii dupa ce am coborat pe Regina Maria si imi sare schimbatorul din mana din cauza trepidatiilor eu chiar cred ca este ceva in neregula.



      PASTE FERICIT TUTUROR !
      Atunci cupleaza,apasa acceleratia un pic mai tare cand dai drumul la ambreaj.Eu nu am nicio problema cu masina o pornesc de pe loc si fara sa calc acceleratia,aici conteaza soferul cat de indemanatic este.

      Comment


      • repet de cand am schimbat traseul ambreiajul merge perfect 10000%

        nici nu ma mai intereseaza de ce .

        Comment


        • O da O fost alta treaba...

          Comment


          • @ Alessandro

            Tocmai citeam o postare a ta in sectiunea cu uleiuri - in care spuneai ca ai schimbat uleiul in cutie si ca intra "criminal de bine in viteza" --- asta fiindca ai scris mai recent ca vibreaza schimbatorul foarte tare.

            Dar acum vad ca ai scris despre schimbarea traseului la cablul de ambreaj. Poti te rog sa detaliezi, sau poate pui 2 - 3 poze.
            Multumesc!

            Comment


            • confirm si eu treaba cu schimbatul uleiului in cutie . De fiecare data cand aveam ulei nou in cutie , de multe ori nu observam ca bag in 2 in loc de 4 la ce usor intra . Chestia isi revine la normal dupa max 2 sapt .
              Treaba cu schimbatorul , mai schimbati bieleta antirasturnare , si la fel de bine pot fi vibratiile provocate de traseul de evacuare din cauza lipsei de racord flexibil .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Alessandro, ai zis ca masina ta merge perfect 0.01% din timp
                sigpic

                Comment


                • @ dr mke ai inteles tu ce am vrut sa zic

                  @ ion r5 am schimbat traseul de evacuare si uleiul din cutie. schimbatorul tremura de la ambreiaj.

                  @ CRISTI XP cand zic ca targe bine cu tziganii facute ma refer la faptul ca trage mai bine asa lenevita cum este ea. trage mai bine ca inainte.

                  nu inteleg de ce zici ca un 16v ca sa traga trebuie dus in 7000 ? la mine trage cel mai bine in jurul valorii de 4000 unde e cuplu maxim. sau zici ca trebuie dus in 7000 sa storci toata zeama din el.

                  - eu cred ca am fost destul de clar. inainte de remapare imi luam jumate de masina de la 16v stock faza 1 ( e cu 60 70 kg mai usoara )
                  - am remapat o nu mi a placut, am scos remaparea si acum cu softul "stock" si traseu de 50 imi iau 2 masini. trage mai slab si din 2000 lansat si pe "sfert"
                  - la Vmax inainte luam 200 ceas si acum doar 180
                  - dimineata la rece inainte de remapare statea turata la 1200 acum dupa remap sta balbaita si da sa moara la 800 900 rpm
                  - bieleta anticuplu o am noua si e de dci 85 pickup. nu mai tremura cand plec de pe loc. e perfect si nu ma intereseaza de ce

                  Comment


                  • [QUOTE=alessandro;941599
                    nu inteleg de ce zici ca un 16v ca sa traga trebuie dus in 7000 ? la mine trage cel mai bine in jurul valorii de 4000 unde e cuplu maxim. sau zici ca trebuie dus in 7000 sa storci toata zeama din el.
                    [/QUOTE]

                    In sfarsit. Dau si eu aici de un om, care spune ca e suficient sa duci Loganul 1.6 16v in 4000 rpm la demaraje "dinamice" <nu zic condus sportiv ca la raliu, ci mers vioi, dinamic, care sa te ajute sa te descurci in trafic>

                    Tot spuneam pe aici ca e destul sa mergi la 4000 rpm. Hai 4500 daca vrei sa iesi din vreo belea, fiindca la 4000, atunci cand schimbi in sus, "cazi" pe aprox 3000 rpm, unde motorul urca bine sus in ture. Hai 4500 rpm, unde cazi chiar pe 3500 - adica aproape pe cuplul maxim.

                    Si altii nu si nu... ca daca nu duci in 5500 sau 6000 rpm n-ai facut nimic.
                    Dupa parerea mea e turat motorul degeaba. Mult zgomot pentru nimic concret. Cred ca cei care sustin asta, nu au condus deloc diesel, unde plaja de cuplu maxim, se simte si mai pregnant ca la benzinar si iesire din plaja de cuplu - iti arata si mai clar ca turarea motorului nu aduce nici o imbunatatire de demaraj.

                    Dupa aia se vaita oamenii ca le consuma Loganul nu stiu cat.

                    La mine simt clar, incepand cu 2500 rpm in sus, se simte cum trage motorul din ce in ce mai bine. Deja peste 3000 rpm, cand se ajunge in zona de 3500 - 3700 spre 4000 - trage foarte bine motorul.

                    Si din ce scrie Alessandro - omul bate tara toata ziua. Aici nu-i vorba de liniute sau "urban racing" ci de exploatat resursele motorului cu bun simt, fara al solicita inutil si fara beneficii reale.

                    Comment


                    • la 3750 rpm motorul este capabil sa dezvolte cele mai mari forte g de acceleratie. acolo unde are cuplul maxim. asta pe trepte mici. nu stiu pe a 5 a unde intra in ecuatie coeficientul aerodinamic
                      - daca vrei sa storci si ultimul kilowatt din motor trebuie sa ii dai la 7000 rpm. daca vrei sa atingi viteze mari foarte repede
                      - daca tragi o linie si schimbi la 4000 matura cu tine pe jos un 1.4
                      - dar da acceleratia maxima imprimata de motor masinii o atingi in jurul valorii de cuplu maxim. 3750 rpm la 16v 3000 rpm la 1.4 si 1.6

                      Comment


                      • Si eu am vazut in trafic pe langa mine, Loganuri 1.4 care se duceau bine, unele chiar distantandu-se de mine.
                        Dar diferenta era in cu totul alta parte. Eu eram cu a 5-a la 90 "ciupind" foarte usor aceleratia, iar cei cu 1.4, mare minune daca nu erau cu a 4-a sau poate cu a 5-a si pedala la fund. Aici vorbeste deja rezerva de putere si resursa de cuplu pe care o are motorul.
                        La sfarsit cand tragi linie, vezi ca "nervosul" 1.4 ia cam 0.5 - 1 l in plus la consum, si atunci simti confortul dat de un motor cu resurse mai generoase.

                        Asta imi aminteste cand mergeam cu un Dodge Avenger - ditamai vaporul de masina cu motor de 2 litrii benzina care abia se misca. Pana m-am enervat si l-am pus la treaba. Toate treptele de la 1 la 4 la 5000 rpm, si incepuse sa se miste mai vioi. Dar golea rezervorul intr-un mare fel.

                        Comment


                        • Originally posted by alessandro View Post

                          - eu cred ca am fost destul de clar. inainte de remapare imi luam jumate de masina de la 16v stock faza 1 ( e cu 60 70 kg mai usoara )
                          ph2(laureate sau prestige?) e mai grea decat prestige ph1 cu 60-70kg? Nu stiam asta, e o diferenta destul de mare. din ce sa fie asa mare diferenta?
                          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                          Comment


                          • ph2 prestige 1220 kg cantarit la remat si pe un cantar ARR

                            ph1 prestige 1160 kg cantarit la remat

                            alte caracteristici ale ph1 16v prestige fata de prestige 16v ph2

                            - directie mai ferma cu caracter supravirator mai pronuntat
                            - pedala de frana mult mai sensimila si mai moale
                            - suspensie mai tare
                            - consum mai mare

                            - in seara asta incerc o tziganie cu un ECU de megane 3 k4m 109 cai

                            Comment


                            • @ion_r5: treapta mai lunga, intotdeauna va avea o multiplicare inferioara treptei mici (logic) si prin urmare cuplul la roata, ala care misca masina, e mai bun in tr4 chiar si dupa 4500rpm decat ala din tr5 la 3500rpm. de aia a zis alessandro pe buna dreptate ca daca vrei minimul de timp la depasire, depasesti cu treapta inferioara. chiar azi am avut ocazia sa dau un "4" din mers de la 120 intr-o depasire in care intrasem uitand ca sunt incarcat si cu a/c pornit si tr5 m-a lasat sa ma tarasc efectiv langa cel pe care voiam sa-l depasesc. cand am dat a 4-a, am plecat de langa el si s-a terminat discutia. cu ocazia asta mi s-a confirmat inca o data ce-am scris in primele randuri.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                @ dr mke ai inteles tu ce am vrut sa zic

                                @ ion r5 am schimbat traseul de evacuare si uleiul din cutie. schimbatorul tremura de la ambreiaj.

                                @ CRISTI XP cand zic ca targe bine cu tziganii facute ma refer la faptul ca trage mai bine asa lenevita cum este ea. trage mai bine ca inainte.

                                nu inteleg de ce zici ca un 16v ca sa traga trebuie dus in 7000 ? la mine trage cel mai bine in jurul valorii de 4000 unde e cuplu maxim. sau zici ca trebuie dus in 7000 sa storci toata zeama din el.

                                - eu cred ca am fost destul de clar. inainte de remapare imi luam jumate de masina de la 16v stock faza 1 ( e cu 60 70 kg mai usoara )
                                - am remapat o nu mi a placut, am scos remaparea si acum cu softul "stock" si traseu de 50 imi iau 2 masini. trage mai slab si din 2000 lansat si pe "sfert"
                                - la Vmax inainte luam 200 ceas si acum doar 180
                                - dimineata la rece inainte de remapare statea turata la 1200 acum dupa remap sta balbaita si da sa moara la 800 900 rpm
                                - bieleta anticuplu o am noua si e de dci 85 pickup. nu mai tremura cand plec de pe loc. e perfect si nu ma intereseaza de ce
                                pai ca sa mearga tare normal , doar nu ti-am recomandat 7000 ca sa mergi la consum )
                                Pentru consum poti schimba linistit sub 3000 ...
                                Intrebare de baraj , daca tot ziceti ca trage foarte tare si e destul sa schimbati la 4000 rpm sau 4500 in ce ture picati dupa schimbare ?
                                tot asa tare trage si atunci ? Uitati ca aveti motoare pe benzina care dezvolta pmax la 5750 rpm ?
                                marx , tu esti singurul cred care spune ca loganul are caracter supravirator , cand el e subvirator toata ziua , adica merge tot drept in curba ...
                                Eu m-am obisnuit si depasesc cu 3a ) , nu-mi place sa stau in depasire , mai ales daca gasesc pe vreun cretin la care ii place sa iti mai accelereze cand esti in depasire ...
                                Last edited by Cristi_Xp; 26 April 2011, 23:59.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google