cine a zis ca scoate bara antiruliu, ce ai vrut sa zici? ca nu sa inteles deloc mistocaria...
Bara De Torsiune Fata Logan
Collapse
X
-
nu are bara antiruliu deoarece ,,,cei de la vocea clientului spun ca este un elementat care poate lipsi de pe masina fara a pune siguranta autovehicului in pericol si pentru a mai reduce putin din costurile de fabricatie.si ca sa nu imi sara lumea in cap eu personal le-am scris pentru ca eram foarte suparat ca nici eu nu am avut pe masina deoarece am iteles ca din 2009 de la aparitia facelift s-a scos de pe unele modele pentru a putea da posibilitatea de a monta abs mai ieftin sau pentru ca varianta coaja sa fie asa de ieftina
Comment
-
Originally posted by cata89ro2000 View Postscuza-ma am inteles gresit msg tau, e pus gresit comentul tau incearca sai dai cu "Quote" sa stie omu la ce te referi...bafta si scuze
Comment
-
Originally posted by kryticon View PostBara antiruliu nu mai este necesara, si alte marci au renuntat la ea la tipurile sub 1000 kg, partea de antiruliu este preluata de bratele australe folosite de Logan. Sincer cred ca este un lucru bun disparitia barei si a bucselor aferente si nu am auzit pe nimeni plangandu-se ca nu poate lua o curba cu 80 la ora pentru ca nu are bara antiruliu.
Comment
-
Evident din motive de pret.
Altfel cum sa scoata Logan Ambiance prin programul rabla la 4000 euro ?
Reduc costurile la maxim. Modelele ieftine fara bara stabilizatoare, fara discuri ventilate si ce-o mai fi scos dupa ele, alea scumpe echipate mai bine.
Normal, toti fabricantii auto fac asa, nu e Dacia un caz special. Uite-te la nemti...si la firme mari.
Comment
-
Originally posted by alfabit View PostEvident din motive de pret.
Altfel cum sa scoata Logan Ambiance prin programul rabla la 4000 euro ?
Reduc costurile la maxim. Modelele ieftine fara bara stabilizatoare, fara discuri ventilate si ce-o mai fi scos dupa ele, alea scumpe echipate mai bine.
Normal, toti fabricantii auto fac asa, nu e Dacia un caz special. Uite-te la nemti...si la firme mari.
Dupa parerea mea singurul motiv pt care Dacia a scos bara stabilizatoare este exact pentru a taia din costuri. Pur si simplu si-au permis la acea vreme.
Comment
-
De acord ca poti lua o curba mai agresiv, spuneam doar ca avand acea bara montata masina e mai usor de inscris pe trasa. Raspunde mai bine in curbe nu are tendinta de merge inainte cand de fapt trebuie sa ia curba. Primii 20.000 am condus fara bara stabilizatoare, asta dupa ce inainte am avut tot logan colectia veche 100.000 de km cu bara. De aici pot sa afirma ca este diferenta.
Comment
-
Originally posted by kryticon View PostBara antiruliu nu mai este necesara, si alte marci au renuntat la ea la tipurile sub 1000 kg, partea de antiruliu este preluata de bratele australe folosite de Logan. Sincer cred ca este un lucru bun disparitia barei si a bucselor aferente .Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment