da, diferenta e mare intre loganul cu bara stabilizatoare si cel fara. si eu aveam impresia ca preferance-ul sotiei sta mult mai prost in curbe, ca n-are bara, fata de laureate-ul 16v, care are. ce sa vezi, preferance-ul are si ala bara si subit masina sta cel putin la fel pe drum. dupa aia, nu sta bin eca are gume mai inalte si se balangane. aiurea, aceleasi viteze le sustinea pe viraje. acu' vin si va intreb, asta o fi placebo, autosugestie, sau cum s-o numesc? si nu, nu sunt genul care sa intru cu 80 in curbe si sa-mi fie frica. eu as paria ca daca nu ati sti dinainte ca o masina are sau nu bara stabilizatoare, ati trai mult mai fericiti decat acum, cand aveti asteptari de megane sport de la o tigaie de teflon
Bara De Torsiune Fata Logan
Collapse
X
-
Originally posted by kumpel View PostNu e in totalitate adevarat. La mine la Laureate 1,6 nu are nici discuri ventilate si nu a avut nici bara astabilizatoare. Pretul masinii insa nu a scazut.
Banul se regaseste undeva, sigur nu in buzunarul tau !
Comment
-
Asta ziceam si eu. Pretul nu a scazut. Pretul nu costul. Dar daca tot nu se sesizeaza diferenta intre cele cu si cele fara, recomand celor care au si nu mai vor sa dea bani pe bucse si bielete cand or pica sa dea jos bara cu totul. Asa au scapat de niste costuri in plus. Eventual vand bara la ce care nu au si vor sa aiba.Scapa de o grija.
Comment
-
la modul serios, cati stii tu care sa mearga blana, sa forteze virajele, de sa trebuiasca neaparat bara stabilizatoare? marea majoritate a posesorilor de logan merg frumos cu masinile. iar cand mergi decent, legal, chiar nu se simte necesitatea barii stabilizatoare. cand o balangai si franezi in curbe ca un fazan pe gheata, da, ai nevoie de bara, de gume bune, de abs si de 3 sfinti care sa se roage sa-ti iasa manevra.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ai dreptate, nici eu nu merg la limita, departe de asta, dar in cei 20.000 de km fara, am simtit lipsa mai ales pe curbe stranse, serpentine (la coborare mai ales) si cel mai rau este pe drumuri denivelate. Din pacate aici in Bihor numai din astea sunt. Sa vezi ce fain e sa ai 70-80 km/h sa vina o groapa pe care o vezi in ultima clipa si atunci incerci sa o ocolesti, dar masina nu vrea. Aici se simte lipsa barii, nu pe drum drept. Nici ABS nu-ti trebuie decat cand pui frana violent, nu intra ABS-ul la fiecare frana. Dar atunci oare de ce obligatoriu pe masinile nou construite? Daca aveam minte si ma uitam pe forum inainte sa iau masina as fi aflat ca nu are bara si atunci nu o luam. Crede-ma ca nu vorbesc prostii, si nici nu mi-am facut de lucru sa o montez ca nu aveam ce face cu timpul si banii. Dar in Romania si la stabilitatea loganului ESTE necesara.Nu transforma masina in vreun monument de stabilitate, dar cu siguranta ajuta. Cu asta sper ca mi-am argumentat afirmatiile si despre subiectul asta nu mai comentez.
Comment
-
Foarte corecte observatiile.
Nici vorba sa minimalizam prezenta acestui element al suspensiei; spunem bara antiruliu, stabilizatoare sau de torsiune si am spus tot despre atributul acesteia. Si as adauga importanta acesteia nu numai in curbe ci si pe un drum cu denivelari pronuntate si anume faptul ca se opune miscarii verticale neuniforme ale celor doua roti, ceea ce reduce efectul de...corabie pe valuri a masinii si implicit reducerea momentelor de torsiune in elementele de rigidizare ale caroseriei.
Un amanunt deosebit de important il reprezinta materialul din care e facut aceasta bara, precum si momentul de torsiune cu care este incarcata aceasta; altfel e un element care bifeaza doar la capitolul psihologic al soferilor si mai putin la cel al tinutei de drum.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
salutare...
eu pot sa spun ca masina mea nu a avut bara stabilizatoare pe ea timp de 3 ani in care s-a simtit lipsa ei mai ales pe curbe si cand am pus jantele pe 17 se simtea ca dracu articulatia. Odata iesita din garantie am montat a doua zi bara si impresii sunt multe:
-sta mai bine pe curbe
-nu se mai simt bocanituri sub masina( de 1 an de zile le ziceam ca aud ca bate ceva si au schimbat ca prostii capete de bara, pivoti etc )
-cum am pus jantele pe 17 si am inceput sa merg prin Bucuresti nu se mai simt gropile asa de nasol
parerea mea e ca e bine sa fie acolo dar nici imposibil de mers cu loganul daca nu are. fiecare face ce vrea cu masina lui iar eu am considerat ca trebuie sa fie acolo si rezultatele sunt bunesigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
eu zic ca are daca e din feb 2005sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
@ionut stavar: da, se schimba. si bieletele care o fixeaza de bratele inferioare.
@vyalli: din cauza gumelor mai late nu simti gropile, nu din cauza ca ti-ai montat bara aia
raman la parerea ca bara are un efect minimal, mai mult psihologic. nu contest ca nu ajuta, dar nu sunt convins ca e chiar asa mare minune. am mers si cu logan fara stabilizatoare (fara sa stiu ca n-are la momentul respectiv) si nu am observat vreo diferenta majora, drept e ca nici nu eram concentrat pe asta. a fost o "plimbare" legala si oricum, comparativ cu o masina cu suspensii sport mi se parea normal sa fie mai "barca"Last edited by Seba; 1 June 2012, 22:08.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment