If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
iti zice cineva "cu legaturi" cu OMV-ul. Cisterna care alimenteaza petromurile alimenteaza si OMV-urile. statiile nu adauga nimic in carburantul livrat.
Ba se adauga.
Eu stiu asta de la un nenea angajat OMV pe administrativ care il am in fiecare zi la mine in birou (si vorbeste tare si toaca nervii la toti).
@ godtrunks:
Bine ati venit pe forum, direct cu probleme... glumesc.
Pentru problema dvs. cititi si aici http://www.loganclub.ro/forum/turati...-t37373p3.html
Sper ca am pus bine link-ul, la mine s-a rezolvat prin schimbarea garniturilor de la admisie.
Daca o rezolvati, postati solutia gasita pentru a mai ajuta si alti membri. Succes.
luna asta m'a cam lasat masina fara bani.la urmatorul salariu o sa merg sa schimb si garniturile.Dar la cat de turata sta zici ca nici macar nu ar avea acolo garnitura, dar atunci cand se incalzeste revine la normal, sta relanti in 750.
Cand mi'a desfacut capacul de la tacheti mi'a zis ca a etansat totul bine dar motorul face tot la fel.
dar o sa incerc sa schimb si celalalte garnituri.
Altii dau vina pe socul electric.am auzit atatea variante, si pana la urma nu mai stiu ce sa mai cred.pana la urma ajung sa schimb motorul )
Dati cu spraj de gaz 1-2 secunda, deasupra motorului si daca se tureaza singur trage aer fals. Sigur e neetans undeva, trage aer fals. Am patit la fel in garantie era masina si facea din start, desi eu am logan euro 4. Am parcurs 8000km pana am gasit problema. Nici un serviceman nu-i dadea de cap cu softul mama. Is abureli cu benzina.
mi'am dus masina la un mecanic,care am auzit ca a lucrat pe la renault in romania, apoi in frantaq, s'a intors in romania si si'a deschis service.
dansul mi'a zis ca sunt garniturile de la clapeta de acceleratie.
am facut comanda la renault de tot setul de garnituri de la admisie de la renault si am dus masina sa le schimbe.astept sa vad cum reactioneaza masina cand o iau din service si revin si postez iarasi
dansul mi'a zis ca sunt garniturile de la clapeta de acceleratie.
am facut comanda la renault de tot setul de garnituri de la admisie de la renault
Ma intereseaza si pe mine un astfel de set; da-mi ceva detalii in privinta achizitiei si eventual un pret. Multumesc.(as vrea, in vara asta sa fac o verificare/curatare, corp clapeta, mpp)
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
In postul 50 spuneati ca ati schimbat garniturile de la admisie, cum am facut si eu, dar ca problema persista.
Ce garnituri ati schimbat acum (set complet) si ati reusit sa rezolvati. Ma bucur pentru reusita dar poate mai dati niste mici detalii...
Sau garniturile puse prima data nu erau ok?
setul de garnituri a fost de 7 bucati:
1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei
CeDeBe-L
eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma
setul de garnituri a fost de 7 bucati:
1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei
garniturile se numers asa:
garnitura repartitor (setul de 4 bucati) = 24lei
garnitura repartitor (garnitura triunghiulara) = 24lei
garnitura cutie fluture( garnitura rotunda subtire de pe clapeta) = 32lei
garnitura cutie fluture( garnitura rotunda groasa de pe clapeta = 34lei
CeDeBe-L
eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma
[QUOTE=godtrunks;1459955]setul de garnituri a fost de 7 bucati:
1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei
CeDeBe-L
eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma
setul de garnituri a fost de 7 bucati:
1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei
garniturile se numers asa:
garnitura repartitor (setul de 4 bucati) = 24lei o garnitura
garnitura repartitor (garnitura triunghiulara) = 24lei
garnitura cutie fluture( garnitura rotunda subtire de pe clapeta) = 32lei
garnitura cutie fluture( garnitura rotunda groasa de pe clapeta = 34lei
CeDeBe-L
eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma
Last edited by godtrunks; 27 April 2013, 10:06.
Reason: Automerged Doublepost
Sincer mie mi se pare foarte mult 5000 de ture.
Eu am 1.4 si la 3000 3500 de ture deja huruie motorul de il ia draci.
Nu asi incerca 5000 ca imi e ca sare capota sau ceva de pe acolo.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment