Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta de putere nu o face numai cresterea presiunii de admisie. Sa nu uitati ca 1.5 dci de 85 CP prezinta intercooler, fata de cel de 70 ce nu are asa ceva. Si cartograma din calculatorul de motor este alta. Deschiderea supapei de By-pass de la turbina este comandata de calculator, printr-o electrovalva. La cel de 70 de CP supapa se deschide in functie de presiunea din galeria de admisie. Daca puteti, punetiva turbo cu geometrie variabila si o sa vedeti diferenta. Problema la o astfel de turbina este gestionarea ei pe care trebuie sa o faca vacumatic printr-o electrovalva, calculatorul de motor.
    Multa bafta la cipat.
    Last edited by Seba; 21 August 2008, 10:20.

    Comment


    • Dci70 are intercooler, dci65 nu are.
      vana egr e comandata electric la dci85, pe cand la celelalte e comandata vacuumatic.
      nu stiu sigur modul de comanda al supapei de bypass, dar inclin sa cred ca tot pneumatic e comandata la ambele, deoarece ambele au tubo cu geometrie fixa.
      pe langa softul din ecu, difera si presiunea din rampa de injectie si injectoarele, intre dci85 si restul dci-urilor de pe logan
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • nu mai are rost sa ne "certam" pe seama presiunii in motor ..E cum spui tu.
        Dci-ul de 85 are turbo cu geometrie variabila, injectoarele exact la fel cu cele de pe 70 CP si cred ca si cele de pe 65 CP

        nu mai da "quote" la ultimul post!
        Last edited by Seba; 21 August 2008, 20:00.
        http://www.youtube.com/watch?v=MTi8tV6ZgNA
        http://www.youtube.com/watch?v=XS0KJAhfQj8

        Comment


        • Nu cred ca Dci-ul de 85 are turbo cu geometrie variabila! Din cate stiu doar 1.5dci 105 cai are!

          ...Si totusi, are cineva rampare la acest motor (dci85) pus pe logan berlina??! Sau nu a indraznit nimeni!!

          Comment


          • Originally posted by adicata2003 View Post
            Diferenta de putere nu o face numai cresterea presiunii de admisie. Sa nu uitati ca 1.5 dci de 85 CP prezinta intercooler, fata de cel de 70 ce nu are asa ceva. Si cartograma din calculatorul de motor este alta. Deschiderea supapei de By-pass de la turbina este comandata de calculator, printr-o electrovalva. La cel de 70 de CP supapa se deschide in functie de presiunea din galeria de admisie. Daca puteti, punetiva turbo cu geometrie variabila si o sa vedeti diferenta. Problema la o astfel de turbina este gestionarea ei pe care trebuie sa o faca vacumatic printr-o electrovalva, calculatorul de motor.
            Multa bafta la cipat.
            cel de 70 cai are intercooler

            cel de 65 nu are .
            ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

            Comment


            • Eu o sa am rampare sambata asta in caz ca nu se intampla ceva si iara nu mai vin aia ce fac ramparile in oras ca nu is destule masini.Acuma 1luna am zis ca sambata am masina rampata si nu au mai venit mapetii ca nu erau destui amatori ca sa renteze.Saptamana urmatoare au venit ei am fost eu plecat din oras acuma cica vin sambata si m-am inscris pe lista iara

              Comment


              • Bafta! Astept pareri sincere, impresii, sugestii, reclamatii!

                P.S. In Sibiu nu exista firma care sa faca asta, sau cineva care sa-si fi facut si sa bat un drum pana la bucuresti sau in alta parte, mai mai pierd si timp si bani si sa nici nu merite...

                Comment


                • Sunt cam sceptic cu ramparea nu is prea sigur ca o sa fiu uimit de performante dar sa vedem.

                  Comment


                  • Cu soft normal pe dci de 85 CP se obtin 10,61 secunde pana la suta fata de 13 stock; 6,5 s fata de 7,3 s de la 60 la 100 in treapta a treia si 8,4 sec de la 80 la 120 in treapta a patra. Pe 400 m cam 4 masini "distanta" cu o crestere a vitezei de iesire de la 115 la 123 km/h. Sper ca e de ajuns in materie de date despre remapare la dci de 85 CP.

                    diferenta este notabila zic eu..
                    Last edited by crc'ul; 21 August 2008, 18:19. Reason: completare
                    http://www.youtube.com/watch?v=MTi8tV6ZgNA
                    http://www.youtube.com/watch?v=XS0KJAhfQj8

                    Comment


                    • @crc: nu se cearta nimeni, facem doar calcule si dam explicatii pertinente, zic eu.
                      dci 85 sigur nu are vgt, are turbo cu geometrie fixa.
                      @blaze2k: o sa simti o diferenta mai mult decat notabila; nu mai fi sceptic, n-are rost. Vorbim cand o sa-ti dispara ranjetul de satisfactie de pe fata, dupa ce-ti faci remaparea da-l o tura pe jitarasu si poate ma dai si pe mine
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Turbinele pot fi aceleasi la 70 si 85 cai. Dar la 85 cai by-passul este gestionat de ECU printr-o electrovalva. Asa este a mea. Celelalte de 70 nu au acea alectrovalva.
                        Last edited by Seba; 22 August 2008, 20:12.

                        Comment


                        • Pai daca ar fi piesele aceleas la cel de 70 si cel de 85 ma gandesc ca toti cu 70 si-ar face rampare la 105

                          Comment


                          • Cam asa ceva.

                            Comment


                            • 1.5 dCi 85 cp

                              Salutare tuturor!Am si eu o intrebare?
                              la un showroom Dacia se poate face smecheria cu 105 cp?

                              Comment


                              • Uzinele de autovehicule nu este de acord cu tuning motoare, asta din punct de vedere al garantiei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google