dar cum se numesc ? mai exact .... torra este producatorul , dar modelul ?
Logan 1.4 ( Castigator Campionat Cea Mai Tare Evacuare Editia 2011/2012 ) )
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Ce tare!! Deci se poate merge si pe drum "accidentat" cu masina joasa daca stii cum. Trebuia sa fac o poza la legale cu scutul meu dupa nici 3 saptamani, la inceput am mai sters-o pe dedesubt cum am tot incercat sa vad pe unde pot si pe unde nu pot merge cu ea. Oricum f bine ii sta, ar arata misto cu jantele alea albe, ii dau o tenta mai sport la masinuta.
Comment
-
bibi:ms mult,si masina ta arata superb in adevaratul sens al cuvantului.Si eu am atins de 2 ori cu scutu,o data pe la rau(pe nisip) ,si o data la bunici in suportul de se prind portile dar acu pun blani la roti cand merg la ei si trec peste fara probleme)).O sa pun si rotile albe peste vro 2sapt dupa ce se mai plictiseste baiatul ala de ele..mai facem schimb
RazvanB:ms,spor si tie la modificari
P.S:sambata duc amortizoarele la facut ca deja a devenit insuportabil topaitul.Last edited by al!n; 21 May 2009, 22:39.
Comment
-
frumos Loganu; imi place, insa nu sunt deacord cu garda asa de joasa, totusi suntem in Romania nu circulam tot timpu pe autostrada; nici in Austria, Ungaria (tari totusi laudate pt drumurile exceptionale) ce-i adevarat la ei nu sunt gropi chiar si pe drumurile secundare, dar sunt denivelari chiar mari. daca foloseai niste arcuri de la H&R, Weitec sau vreo firma care produce special pt Logan si o lasai putin mai jos decat ca si cea de fabrica era grozav, nu cred ca aveai treaba nici cu telescoapele. Fa modificari calumea la motor, sau mai bine nu le fa deloc, am ajuns la momentul in care este inutil sa faci vreo modificare, pt ca in Romania daca cresti puterea peste 110 cai la o masina sunt 2 MARI deficiente:
1. NU te poti cara cu masina fiindca avem drumuri proaste; chiar daca prinzi drumuri bune, esti limitat de restrictii, curbe sau Dacii antice si uitate sa mai fie retrase din circulatie.
2. Salariile sunt asa de mici incat nu-ti ajung banii sa te distrezi cu benzina.
Comment
-
ms renegade pentru aprecieri,dar si pentru critici.La arcuri am avut 2 variante:
1-o las 3-4cm si lasam prelungirile sau puneam un kit pilot DS.
2-o las cat mai mult si dau jos prelungiri, praguri si nu mai pun nimic.
Am ales a2a varianta deoarece arcurile astea le-am luat la super pomana si cu tot cu facutul amortizoarelor nu ma duce nici jumate din pretul care ma ducea un kit DS+vopsit si niste arcuri sport weitec,eibach,votgland sau h&r.
Cu motoru nu ma bag prea mult deoarece merge taicamio cu masina si nu are rost.
Comment
-
Comment
-
Cam aiurea interpretarea ta cu "sa te plimbe tati" ,"fumeaza tati".Nu ma consider nici asa mic dar nici prea mare.In legaura cu paravanturile,nu fumeaza nimeni la mine in familie doar ca imi sunt practice neavand AC mai "merge tati si mai ma plimba si pe mine":P cu geamu deschis,si nici nu arata asa rau fiind negre si avand si folie neagra pe geamurile din fata.
Comment
-
Mai vericule, e faina tare goanga. Vezi ca amortizoarele au un rol foarte important in comportamentul masinii. Respectiv, daca nu le scurtezi si intaresti, o sa ai mari probleme in virajele cu denivelari. Doamne feri sa fie nevoie sa ocolesti vreun obstacol in viteza mare si sa nimeresti si pe ceva denivelari, ca te rastorni ca bila de bowling.
O sa vezi ca daca pui amortizoare mai tari si mai scurte un pic, se vor simti altfel denivelarile si amicul tau nu se va mai lovi cu capul de plafon.
Ia zi, arcurile stau bine pe talerele din fata?
Comment
-
B 08 ZIA:no problem nu m-am suparat stai linistit.
dsign:ms pentru aprecieri.Amortizoarele sunt deja la scurtat si intarit la domnul ja_rule, marti trebuie sa le iau.Arcurile pe fata stau foarte bine doar ca sus sunt putin mai mici in diametru decat cele stock dar nu-i problema.
Comment
Comment