Iegzact ! Van-urile se presupune ca vor circula cu sarcini mari indiferent de motorizare.
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hodoroaga e pe butuci, facem tratamente anti reumatism...
Comment
-
Da nene, dar mai intai tre sa ma asigur ca am de ce sa prind deflectoarele Se pare ca Dacia a facut masinile cu c~rul, e plina de puncte de rugine pe la aripile de spate. Azi si maine tratez si repar greselile de proiectare.
Comment
-
Work in progress...
PS: Muma lor de proiectanti, zici ca a fost facuta de frizeri masina asta...
Comment
-
foarte bine Dani, ca ai remediat totul inainte de iarna ...
Comment
-
Am devenit maestru in reparatii cu fibra de sticla. Am curatat rugina fara mila, iar acolo unde ea a mancat tabla de tot (partea de la contraaripile spate care sta sub aparatoarea de noroi), am aplicat 3 straturi de fibra de sticla, am vopsit cu spray cu zinc si am dat cu vopsea cauciucata peste.
Inainte de toate astea, am spalat cu presiune tot dedesubtul masinii, la partea din spate si am ramas uimit cat pamant am scos din aripi si de deasupra busonului de benzina.
Va recomand tuturor sa verificati din cand in cand acolo, la buson, dar numai pe cric, cu roata desfacuta. Veti avea surprizeeee
Comment
-
Buna treaba!eu am facut chestia asta asta primavara doar ca n-a fost nevoie de fibra de sticla.Am gasit rugina in jurul suruburilor de fixare a carenajelor spate...am curatat bine,spray zinc,antifon pe tot interiorul si gata.Sper sa nu mai apara probleme.sigpic
Comment
-
Unchiule, acolo unde zic eu va fi noroi indiferent de aratura... Verificati...
Eu nici nu mai am suruburile alea de la carenajele spate, fix in jurul lor s-a gaurit hodoroaga
Comment
-
Originally posted by 1q Mitru View PostCred ca depinde si pe unde mergi la arat. )
Ma bucur ca te-ai sesizat Dani dupa ce ti-am explicat ce si cum despre coroziunea la Logan. Acum macar ai pamant de flori pentru sezonul viitor, strans de dupa bara. Nu uita sa dai cu vaselina sub chedere ca sa nu ai surprize ca PCH sau mai stiu eu cine (editiile de dupa 2007).
Va recomand sa dati cu vaselina la buson si unde se prind bucatelele alea de plastic pe langa buson (chiar si cei care inca nu aveti rugina), sa bagati ulei in praguri si aripi spate inlaturand mocheta spate si bagand fara mila cu seringa, ulei prin gaurile usilor sa nu aveti surprize ca vi se despica masticul dat de mantuiala din fabrica (valabil cel putin pentru Ph1) ++ vaselina dupa chederele geamurilor. Eu am efectuat operatiunile astea, iar dupa ce mi-am indreptat pragul indoit, cand daduse gaura mesterul sa il traga, cursese ulei, i-a placut ce curgea din prag.Last edited by aleXpeed; 20 September 2011, 00:34.
Comment
Comment