B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iegzact ! Van-urile se presupune ca vor circula cu sarcini mari indiferent de motorizare.
    sigpic

    Comment


    • MCV 1.4 1.6 si dci au 259 ventilate cu sistem TRW

      MCV 1.6 16v are 260 cu etrieri ATE ( de VAN )

      Comment


      • si probabil colegu'dsign are pompa "stock". poate ne combinam, eu cu puntea de van si tu cu pompa.

        Comment


        • i a tras tzeapa la dezmembrari.

          in chitila sabareni exista niste dezmembrari. nu mai am nr de telefon. intri pe drumul de cumparaturi mergi tot inainte treci de scoala si stadion si o sa vezi o curte pe dreapta plina cu logan uri

          Comment


          • 0734.757.112 orange
            0764.000.400 cosmote

            Vali il cheama.

            Comment


            • Hodoroaga e pe butuci, facem tratamente anti reumatism...
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • nu puteam sa trimit pe PM.
                Attached Files

                Comment


                • Da nene, dar mai intai tre sa ma asigur ca am de ce sa prind deflectoarele Se pare ca Dacia a facut masinile cu c~rul, e plina de puncte de rugine pe la aripile de spate. Azi si maine tratez si repar greselile de proiectare.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Work in progress...

                    PS: Muma lor de proiectanti, zici ca a fost facuta de frizeri masina asta...
                    Attached Files
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • foarte bine Dani, ca ai remediat totul inainte de iarna ...
                      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                      Comment


                      • Am devenit maestru in reparatii cu fibra de sticla. Am curatat rugina fara mila, iar acolo unde ea a mancat tabla de tot (partea de la contraaripile spate care sta sub aparatoarea de noroi), am aplicat 3 straturi de fibra de sticla, am vopsit cu spray cu zinc si am dat cu vopsea cauciucata peste.

                        Inainte de toate astea, am spalat cu presiune tot dedesubtul masinii, la partea din spate si am ramas uimit cat pamant am scos din aripi si de deasupra busonului de benzina.

                        Va recomand tuturor sa verificati din cand in cand acolo, la buson, dar numai pe cric, cu roata desfacuta. Veti avea surprizeeee
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Cred ca depinde si pe unde mergi la arat. )

                          Comment


                          • Buna treaba!eu am facut chestia asta asta primavara doar ca n-a fost nevoie de fibra de sticla.Am gasit rugina in jurul suruburilor de fixare a carenajelor spate...am curatat bine,spray zinc,antifon pe tot interiorul si gata.Sper sa nu mai apara probleme.
                            sigpic

                            Comment


                            • Unchiule, acolo unde zic eu va fi noroi indiferent de aratura... Verificati...

                              Eu nici nu mai am suruburile alea de la carenajele spate, fix in jurul lor s-a gaurit hodoroaga
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by 1q Mitru View Post
                                Cred ca depinde si pe unde mergi la arat. )
                                Iubiti-va aripile spate si preveniti din timp... nu conteaza pe unde mergeti, dupa 6 ani o sa vi le ia grupa mare daca nu preveniti..

                                Ma bucur ca te-ai sesizat Dani dupa ce ti-am explicat ce si cum despre coroziunea la Logan. Acum macar ai pamant de flori pentru sezonul viitor, strans de dupa bara. Nu uita sa dai cu vaselina sub chedere ca sa nu ai surprize ca PCH sau mai stiu eu cine (editiile de dupa 2007).

                                Va recomand sa dati cu vaselina la buson si unde se prind bucatelele alea de plastic pe langa buson (chiar si cei care inca nu aveti rugina), sa bagati ulei in praguri si aripi spate inlaturand mocheta spate si bagand fara mila cu seringa, ulei prin gaurile usilor sa nu aveti surprize ca vi se despica masticul dat de mantuiala din fabrica (valabil cel putin pentru Ph1) ++ vaselina dupa chederele geamurilor. Eu am efectuat operatiunile astea, iar dupa ce mi-am indreptat pragul indoit, cand daduse gaura mesterul sa il traga, cursese ulei, i-a placut ce curgea din prag.
                                Last edited by aleXpeed; 20 September 2011, 00:34.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google