Incep prin a spune ca nu am inventat apa calda sau mersul pe jos. Internetul e plin de realizari de genul asta. Cu toate astea, postez aici pentru cei care vor sa incerce sa faca ceva cu mainile lor si pentru care satisfactia de a face singur ceva functional e fara egal.
Pentru realizarea acestui oil catch can am folosit un borcan cu capac, doua nipluri cu filet, doua coturi de cupru la 45 grade, o bucata de teava de cupru, furtun, coliere.
Am trasat si gaurit capacul borcanului pentru a introduce niplurile. La unul din ele, care reprezinta intrarea in oil catch can, am montat bucata de teava de cupru. Norocul a fost ca teava sa intre fortat, deci nu a mai fost nevoie de lipire.
Dupa ce am dat gaurile am introdus niplurile, care au fost date in prealabil cu poxipol. La final am incarcat cu poxipol peste tot pentru a fi sigur ca este bine izolat totul.
Din cauza pozitiei de montare a fost necesar sa montez si doua coturi de cupru la 45 grade, pe care le-am lipit tor cu poxipol.
Suportul de sustinere l-am confectionat dint-o piesa de plastic pe care o aveam de la masina de spalat. Am montat pe peretii suportului niste bucati de cheder autoadeziv, pentru a elimina zgomotul facut de trepidatiile borcanului in mers. La fel am folosit si sub colierul de prindere a borcanului de suportul de plastic.
Am demontat filtrul de aer si furtunul de legatura dintre capacul culbutorilor si colectorul de vapori de ulei aflat pe tubulatura de intrare in turbo.
Pentru toate explicatiile legate de pozitionare si functionare tin sa ii multumesc lui Cristi Streulea. Datorita tutorialului facut pe blogul dedicat, am recurs la montarea oil catch can-ului.
Pentru realizarea acestui oil catch can am folosit un borcan cu capac, doua nipluri cu filet, doua coturi de cupru la 45 grade, o bucata de teava de cupru, furtun, coliere.
Am trasat si gaurit capacul borcanului pentru a introduce niplurile. La unul din ele, care reprezinta intrarea in oil catch can, am montat bucata de teava de cupru. Norocul a fost ca teava sa intre fortat, deci nu a mai fost nevoie de lipire.
Dupa ce am dat gaurile am introdus niplurile, care au fost date in prealabil cu poxipol. La final am incarcat cu poxipol peste tot pentru a fi sigur ca este bine izolat totul.
Din cauza pozitiei de montare a fost necesar sa montez si doua coturi de cupru la 45 grade, pe care le-am lipit tor cu poxipol.
Suportul de sustinere l-am confectionat dint-o piesa de plastic pe care o aveam de la masina de spalat. Am montat pe peretii suportului niste bucati de cheder autoadeziv, pentru a elimina zgomotul facut de trepidatiile borcanului in mers. La fel am folosit si sub colierul de prindere a borcanului de suportul de plastic.
Am demontat filtrul de aer si furtunul de legatura dintre capacul culbutorilor si colectorul de vapori de ulei aflat pe tubulatura de intrare in turbo.
Pentru toate explicatiile legate de pozitionare si functionare tin sa ii multumesc lui Cristi Streulea. Datorita tutorialului facut pe blogul dedicat, am recurs la montarea oil catch can-ului.
Comment