am schimbat zilele astea pistonasele la injectoarele gpl,am scazut presiunea la gpl de la 1.25 la 1.10 si am pastrat diuzele de 2 mm pe care le aveam initial. dupa mai multe autocalibrari si zeci de km facuti am ajuns la urmatoarele harti si reglaje.ce parere aveti?mai trebuie sa mai modific ceva?
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Parerea mea este ca o poti lasa asa.
Daca totusi vrei, in zona 6-12ms mai poti scade putin. Poti introduce puncte suplimentare pe multiplicator cu CLICK DREAPTA.
Comment
-
Attila,am umblat in dupa-amiaza asta la reductor,am scos pistonasul ala cu bobina albastra si am vazut ca erau numai depuneri de calamina,probabil de la mizeria din gpl.l-am curatat si am mai vazut un colier slab pe unde curgea din abundenta antigel direct pe cutia de viteze.am trans colierul,iar dupa ce am curatat si pistonasul si bobina am montat cu greu totul la loc si am pus interfata din nou si am vazut ca scazuse din nou presiunea undeva la 1.07 - 1.08 bari.am marit un pic la 1.11 - 1.12 si i-am dat din nou autocalibrare.am ajuns la urmatoarea deflectie. la harta am uitat sa fac print screen,dar sunt aproape suprapuse perfect liniile pe toata suprafata.acum este mai bine decat data trecuta? apropo,nu am intrebat pe nimeni daca am scazut presiunea la inceput de la 1.25 la 1.11 se va resimti si la viteza sau nu?adica voi mai prinde 170 km/h cu ea pe gpl?Attached FilesLast edited by leopardu; 5 May 2012, 00:15.
Comment
-
Nu ar trebui sa fie probleme in privinta vitezei. Daca totusi ai impresia ca nu merge la fel, mai ridici multiplicatorul de la 10ms in sus.
Mai urmareste in zona de 2-8 cum se modifica, si poti creste un pic. Desi cum am spus si inainte totul pare in limitele declarate corect de producator. Si mai mult te incadrezi in +-5%.
O spun la fel, daca merge bine lasa-l asa.
Comment
-
asa arata ultimele harti si setari.nu am mai umblat de aseara la nimic,inafara de un furtun care de la racire care intra in vaporizator si pierdea antigel.nu se simte nici o diferenta de putere fata de ce era inainte. harta si deflectia dupa parerea mea arata foarte bine.
Comment
-
Las-o asa, harta arata bine. Teoretic si LTFT-ul ar trebui sa fie usor in +.
Comment
-
1700km cu 151L -> 8.9%, mers lejer, 80-110, rar 120, adica 3500rpm, cel mai mult 90-100km/h, adica 2700-3000rpm.
M-am intors la service si am fost la reglaje in mers unde am mers cu 5L-56km, adica 8.9%. (Chitila - Tartatasesti spre Targoviste cu mers 70-120)
S-a trecut la marirea duzelor de la 1.75 la 2 si am facut alte 2 teste cu doar 3L si am scos 32.8km pe autocalibrare (9.1%) si apoi dupa calibrare manuala am scos 9.6% extraurban. In acest moment multiplicatorul este pe la 1 si abia trage dupa 3000rpm.
A ramas sa fac un test de consum pe benzina extraurban pentru ca s-ar putea sa nu mai am ~6.5% si daca totusi iese asa, se vor schimba calculator, rampa injectoare, etc, etc.
Lambda afisata la mine este tot in jur de 3.5V si cica ar fi cam mare. Ideea este ca am fost acum 3 saptamani in service pentru o recalibrare clapeta de acceleratie si test pe Examiner si Lambda a iesit ok, asa scria in dreptul ei pe foaia primita.
Deja ma demoralizeaza toata treaba asta cu atat mai mult cu cat un domn cu care m-am intalnit la o alimentare cu o fabia 1.2 a zis ca lui ii scoate in afara la 100km/h 6-6.5% pe gaz de la plin la gol...
Sfaturi, pareri?FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90
Comment
-
Ala de 6-6,5 e vorba pura. Nu ai de ce sa-l crezi. Si eu am Fabia dar nu 1.2. Daca ar fi zis un 7-7.5 o mai credeam. La mine ia 7-8 gpl la mers normal, fara multe excese de viteza.
La duza de 2 sa ai presiunea gpl in 1-1.10 bari
Comment
-
Stie cineva cum sa fac regalj la o instalatie Landi Renzo aftermarket????
Comment
-
A inceput sa se opreasca masina. Plec cu I-a si cand sa schimb a 2-a se opreste, uneori. Se mai opreste si cand o scot din viteza si franez spre semafor de exemplu.
Am sesizat ca a inceput sa cam miroase a gaz pe sub capota. Este normal?
Treaba arata cam ca in pozele de mai jos. A se vedea si timpii de injectii si pe gaz si pe benzina.FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90
Comment
-
Diomet ai reglat tu gazu sau montatorul ?
Daca e varianta 1 e recomandat sa lasi bautura cind umbli la masina...
Daca e varianta 2 cauta-ti alt service
Mergi numai pe benzina 50-60km si fa dupa aia o calibrare serioasa...
Tu ai timpi de injectie mai mici pe GPL decit pe benzina...si pun pariu ca ai si rampa Valtek care e destul de lenesa...
Ce naiba bre vreti sa mergeti cu aer ???
Daca dupa autocalibrare nu ai factorul de m peste 1.2 mai scade presiune la gaz spre 1.Last edited by moog; 7 May 2012, 21:25.Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Urca tot multiplicatorul asa incat primul punct din stanga sa fie la 1,3. Apoi vezi ce se mai aseaza.
DAR SA FACI MANEVRA URGENT!!!
Nu ma mir ca peste 3000 rpm nu mai trage. Si zici ca ti-a reglat cel de la service.....
Vai de capul lui.
Referitor la lambda, probabil nu e setat bine tipul sondei si de aceea arata aiurea.Last edited by jagoman; 7 May 2012, 21:46.
Comment
-
hot start de la tomasseto se cupleaza la 15 grade peste temp de trecere daca e bifata casuta e f bine nu se intampla nimik la peste 50 de grade si ca sa fie si eficenta puneti contactu si asteptati 2 sec
apoi veti porni daca temperatura de trecere e la 35 si motoru are peste 50 va porni direct pe gaz
pentru cei mai de sus landirento plus max se poate incarca pe ecu gass care au terminatia plusmaxx
nu cele de uzina sau alte tipuri de omegas
softu se poate scrie dar nu functioneaza decat cu ecu landirento plusmax
recomandarea mea la presiunea de gaz sa o reglati intre 1.20 si 1.30 minim
la masinile mai mari mai mult de 1.25
la presiune mika nu consuma mai putin din contra
presiunea optima la logan este de 1.25
la noi in tara datorita calitati gazului f buna adika cum e totu la noi (prost)se recomanda marirea prersiuni la 1.30
eu cred ca ai probleme la masina sonda lambda chiar nu influenteaza mersu pe gpl se leaga la gaz numa ca sa o vezi direct sa vezi daca la modifikari de calibrari sa vezi ca iti merge sonda corect
regleaza tacheti fa o reintializare la ecu benzina si baga niste benzina mai multa
hot start de la tomasseto se cupleaza la 15 grade peste temp de trecere daca e bifata casuta e f bine nu se intampla nimik la peste 50 de grade si ca sa fie si eficenta puneti contactu si asteptati 2 sec
apoi veti porni daca temperatura de trecere e la 35 si motoru are peste 50 va porni direct pe gaz
pentru cei mai de sus landirento plus max se poate incarca pe ecu gass care au terminatia plusmaxx
nu cele de uzina sau alte tipuri de omegas
softu se poate scrie dar nu functioneaza decat cu ecu landirento plusmax
recomandarea mea la presiunea de gaz sa o reglati intre 1.20 si 1.30 minim
la masinile mai mari mai mult de 1.25
la presiune mika nu consuma mai putin din contra
presiunea optima la logan este de 1.25
la noi in tara datorita calitati gazului f buna adika cum e totu la noi (prost)se recomanda marirea prersiuni la 1.30
eu cred ca ai probleme la masina.
sonda lambda chiar nu influenteaza mersu pe gpl.
se leaga la gaz numa ca sa o vezi direct pe monitor sa vezi daca la modifikari de calibrari sa vezi ca iti merge sonda corect
regleaza tacheti fa o reintializare la ecu benzina si baga niste benzina mai multa
majoritatea problemelor vin de la masina adika culbutori apoi injectoarele de gaz apoi reductoarele de presiune
orikum sonda lambda nu influenteaza cu nimik eu nu montez niciodata firul pe sonda mai riscati sa o si deteriorati si chiar nu e ieftina
probleme serioase vin si de la cantitatea de benzina din rezervor care banuiesc ca la mai majoritatea nu depaseste 5 litri)
asae si la mine ;))
dar eu am oprit pompa automat la trecerea pe gaz
deci am un avantaj
pt a merge masina pe gpl bine reglaj culbutori din 25000 in 25000
benzina in rezervor minim 30 de litri
buji schimbate la maxim 50000
filtru aer la 20000
filtre gaz la 20000 si bineinteles injectoarele de gaz la maxim 100000
si cam atat la 150000 reparatie capitala regulator presiune
si daca reusiti sa faceti minim 2 cicluri masina va ajunge la rabla
mult succes va urez
Comment
-
Originally posted by moog View PostDiomet ai reglat tu gazu sau montatorul ?
Daca e varianta 1 e recomandat sa lasi bautura cind umbli la masina...
Daca e varianta 2 cauta-ti alt service
Mergi numai pe benzina 50-60km si fa dupa aia o calibrare serioasa...
Tu ai timpi de injectie mai mici pe GPL decit pe benzina...si pun pariu ca ai si rampa Valtek care e destul de lenesa...
Ce naiba bre vreti sa mergeti cu aer ???
Daca dupa autocalibrare nu ai factorul de m peste 1.2 mai scade presiune la gaz spre 1.
A ramas sa fac un consum pe benzina intai si apoi sa shimbe rampa, injectoare, calculator
Originally posted by jagoman View PostUrca tot multiplicatorul asa incat primul punct din stanga sa fie la 1,3. Apoi vezi ce se mai aseaza.
DAR SA FACI MANEVRA URGENT!!!
Nu ma mir ca peste 3000 rpm nu mai trage. Si zici ca ti-a reglat cel de la service.....
Vai de capul lui.
Referitor la lambda, probabil nu e setat bine tipul sondei si de aceea arata aiurea.FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90
Comment
Comment