Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da...tot timpu' se termina tarlaua, ca altfel...ehee...

    Comment


    • Daca astea sunt drumurile si soselele patriei, ce sa faci..... Asta e .
      sigpic

      Comment


      • am reusit si eu sa ii dau o data 180 eram singur in masina pe autostrada soarelui dar in rest cam 165 rar cand se duce si mai mult
        Attached Files

        Comment


        • am logan fara servo dar acum oarca mere mai usr volanul decat cand ere noua

          Comment


          • are cinva idee daca pun piniuane de diesel pe 1,4 tr 5-a fuge mai tare?
            sigpic

            Comment


            • NU, eventual mai incet (si asa saraca n-are putere sa treaca de 4600-4700 rpm pe tr V).

              Comment


              • Originally posted by vio oradea View Post
                am logan fara servo dar acum oarca mere mai usr volanul decat cand ere noua
                Si la mine e la fel,isi mai dau drumu articulatiile,caseta,tot angrenajul.

                Comment


                • Un 1.4 chel ar trebui sa fuga ceva mai tare (NU mult) decat unu' cu servo (plus celelalte, gemuri electrice etc etc).
                  La drum lung e ok, mie chiar imi place mai mult ca simt bine directia, nasol e in oras cand tre sa parchezi (aveti grija la gropi, caseta se duce mai repede ca una cu servo).

                  Comment


                  • Ia zi TAVI,ce consum ai avut azi la "plimbarea de duminica "daca zici ca i-ai dat forja?
                    Banuiesc eu asa,un 9-9.5%?Ce zici ma apropii?
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • Originally posted by abu20 View Post
                      Am mers cu 170 cu lgn-ul meu. Si cred ca mai mergea daca aveam loc .... ;)
                      daca am avea in romania vreo 2000 km de autostrada dreapta, in coborare si construita pe directia vantului, da, mergeai si mai tare...pacat ca nu e loc destul sa se intinda motorul ala, cred ca din cauza curbelor n-are loc sa se desfasoare, sa rupa el planetarele, ca pe niste bete de chibrit
                      asa-i ca 99% dintre cei care incercati viteza maxima a masinii o faceti cu masina incarcata mediu, rotile echilibrate, umflate la presiunea prescrisa si aveti si suspensii sport, gume mai late, ca sa se tina de asfalt cand din sens opus trece alta masina pe langa voi, nu?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by AG 23 YNG View Post
                        Ia zi TAVI,ce consum ai avut azi la "plimbarea de duminica "daca zici ca i-ai dat forja?
                        Banuiesc eu asa,un 9-9.5%?Ce zici ma apropii?
                        Deci te apropii categoric , a iesit cam 9,5-10% (dar putini cred ca la forja nu consuma mai mult. La un moment dat - vor rade colegii - eram eu si o Mazda6 cu doua dude in spate, am ajuns in oras cu 500 metri in spatele lui, adica cateva secunde in spatele ei, desi s-a vazut ca a depasit TOT - eu dupa el - .
                        La a doua tura m-am pus in cel mai ADEVARAT mod cu 1.5 dci 70 cp. NICI o sansa, trage bine dizalu la viteza mica, dar dupa 120-130 e gata...nu mai poate!!

                        Comment


                        • Sunt multi atunci cind vad un LOGAN NERVOS tind sa rida,dar cind se supara face ravagii.........atat cit poate,[pe tr.3 si 4]oricum eu sunt multumit de ce poate face LOGANUL remapat,e un pic mai fasnet.....
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • La turatii mari se vede si mai bine diferenta (dar prea putin la vit max, aia 5-6 cp nu te ajuta sa castigi ceva semnificativ, 3-4 km in plus si cam ATAT - de aia un 1.6 mpi stock poate ceva mai mult, are putere mai mare fara remap).

                            Comment


                            • De acord cu tine,eu ma refer la alte motoare de 1.4.
                              Doar nu ma pun eu cu unul de 16 16v-sau chiar de 1.6
                              Dar acum depinde si de soferul cu care te intreci in trafic,sau faci o depasire cind persoana din fata ta deabia se tira...
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • s-a luat cu mine la intrecere unul mai nebun cu 1.4mpi de nu ii pare rau de masina
                                0 sansa ptr el..la demaraj..la viteza
                                Last edited by speed_shock; 9 March 2009, 14:01.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google