Asta știam... dar vorbim de euro6 și e posibil să fie un management diferit al încărcării*, pentru reducerea sarcinii motorului**, deci noxe mai mici
*e posibil ca mașina să meargă mai mult pe baterie(gen 14,4/13,8 la 12,8/12,6) și când e nevoie o încarcă și/sau o "suplimentează".
** transformăm alternatorul în "roată liberă"
P.S.Am mai scris: la orice X52 GEPDA are turație varibilă, dar merge doar la rotirea volanului, în rest stă în sleep(motor oprit) chiar cu motorul pornit.
*e posibil ca mașina să meargă mai mult pe baterie(gen 14,4/13,8 la 12,8/12,6) și când e nevoie o încarcă și/sau o "suplimentează".
** transformăm alternatorul în "roată liberă"
P.S.Am mai scris: la orice X52 GEPDA are turație varibilă, dar merge doar la rotirea volanului, în rest stă în sleep(motor oprit) chiar cu motorul pornit.
Comment