Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta știam... dar vorbim de euro6 și e posibil să fie un management diferit al încărcării*, pentru reducerea sarcinii motorului**, deci noxe mai mici

    *e posibil ca mașina să meargă mai mult pe baterie(gen 14,4/13,8 la 12,8/12,6) și când e nevoie o încarcă și/sau o "suplimentează".

    ** transformăm alternatorul în "roată liberă"

    P.S.Am mai scris: la orice X52 GEPDA are turație varibilă, dar merge doar la rotirea volanului, în rest stă în sleep(motor oprit) chiar cu motorul pornit.
    Last edited by t0rquemada; 18 September 2015, 15:51.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • e doar un tip de alternator pe logan 2? intreb deoarece la tipul de masina ce am avut-o inainte era un alternator mai mare la echiparile cu aer conditionat...
      RTFM

      Comment


      • ...
        Sincer, nici eu n-am inteles exact ce vrea sa spuna colegul, despre puterea inmagazinata in pachetul de tole; in fine...
        Poate sunt in eroare, merge si putere transferata, cum nu este forum de profil masini electrice, si cum nu am chef sa recitesc cursul de masini electrice, m-a opresc .
        Iar de Matiz , a trecut si parastasul, 40 zile, a dat si de pomana bujiile, mot pas cu pas, sa zicem ca mi-a trecut jalea si doliul, imi pare rau ca am uitat sa scot alternatorul cand l-am dus la REMAT.

        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

        Originally posted by t0rquemada View Post
        Asta știam... dar vorbim de euro6 și e posibil să fie un management diferit al încărcării*, pentru reducerea sarcinii motorului**, deci noxe mai mici

        *e posibil ca mașina să meargă mai mult pe baterie(gen 14,4/13,8 la 12,8/12,6) și când e nevoie o încarcă și/sau o "suplimentează".

        ** transformăm alternatorul în "roată liberă"

        P.S.Am mai scris: la orice X52 GEPDA are turație varibilă, dar merge doar la rotirea volanului, în rest stă în sleep(motor oprit) chiar cu motorul pornit.
        D.p.d.v. al sigurantei este OK? Daca masina respecta principiile de mai sus , la -30 grade cand pierzi controlul si ai bateria dusa, alternatorul nu face fata, ECU reactioneaza lent pana motorul creste turatia sa dea putere la alternator, combinat cu ESP care taie putere, ce iese ?
        Last edited by Oti; 19 September 2015, 17:39. Reason: Automerged Doublepost
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Sunt 2 situații diferite: la ralanti pe loc și în turație(sarcină) în mers. În mers e altă mâncare de pește în plus servodirecția scade asistența o dată cu creșterea vitezei
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • In regula, dar tot nu elimina toate situatiile posibile. Daca este o "blonda la volan" sau eu, si apas pedala de ambreiaj, pierd controlul, motorul este la relanty (nu apas acceleratia), afara ger (-25), bateria 5 ani nu mai are de unde. Nu cumva se da apa la moara la cei care o sa spuna ca Dacia nu este sigura? In acest caz o sa se opreasca cred motorul, situatie posibila, parca si vad cum nemtii de data asta nu o sa mai rastoarne masina.
            Last edited by Oti; 19 September 2015, 18:01.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Se intampla treaba asta si la Logan? Adica, se "intareste" directia odata cu cresterea vitezei?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Oti Daca este o "blonda la volan" sau eu, si apas pedala de ambreiaj, pierd controlul, motorul este la relanty (nu apas acceleratia) ești conștient că toate calculatoarele știu cu ce viteză merge mașina(CAN) și că pedala de ambreiaj e apăsată sau nu, nu?!

                @IancuMIC: Da, tot scriu asta de aproape 3 ani.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Atunci e una "slabuta"; am mers cu masinile de la servici, toate de productie 2013-2014 (Logan si Lodgy) si spre rusinea mea n-am sesizat acest lucru.
                  ...
                  Cand am mers prima data cu M3, m-am speriat; am zis ca nu poti controla masina asta la viteze de peste 120/ora. La relanti, zici ca e intrerupta legatura dintre caseta de directie si capetele de bara. Un deget iti trebuie sa ei virajul; nu exagerez.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Eu am vrut sa dau exemplul cand reclama cineva ca a oprit motorul cand facea manevre in parcare pe situatia cand esti in mers. In fine, bine ca ECU este mai destept decat soferul si "Inginerii de la Dacia" sunt cu experienta, iau in calcul toate situatiile posibile, low costul nu va afecta in veci siguranta soferului. Doamne ajuta!
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Manevrele sub 5km/h nu intră la mers (vezi CAR ce intră în funcție la 7km/h).
                      Eu am vrut sa dau exemplul cand reclama cineva ca a oprit motorul cand facea manevre in parcare = asta s-a rezolvat pe ots prin reprogramare injecție la d4f

                      @IancuMIC: Comparăm mere(servodirecție cu GEPDA) cu pere(servodirecție electrică direct pe coloana de direcție)
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Atunci nu mai spune ca e asistata electric ci ...asistata; ma gandesc. Ca in configurator.
                        Last edited by IancuMIC; 19 September 2015, 20:44.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • am si eu o intrebare, va rog un raspuns cat mai clar..ce reprezinta martorul asta la logan 1.2 16v? exista undeva un manual sau ceva cu martorii astia de la logan 2?
                          Attached Files

                          Comment


                          • Exista manual daca te uiti pe threadul "Accesorii Logan"

                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Poate insemna mai multe
                              De obicei se aprinde impreuna cu un alt martor de bord
                              sigpic

                              Comment


                              • scrie in manual - tre sa-ti faci griji daca ramane aprins dupa pornirea motorului... se aprinde la contact doar sa se verifice lampa dupa care se stinge
                                RTFM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google