If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu inca n-am probleme cu uleiul , carcasa filtrului de aer e curata lacrima , nivelul mereu verificat si este exact cum l-am lasat de cand am schimbat uleiul, adica aproape de maxim si asta la aproape 50.000 de km.
Cum vad ca-mi apar probleme ca la ceilalti o vand si cu asta basta, nu-mi mai bat capul ca nu se merita , dupa ce ca-i lesinat motorul nici fiabil vad ca nu este.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
De 2 ori am schimbat personal filtrul, mi l-au mai schimbat si la reprezentanta. Am citit pe net ca cica la 2 ani sau la 30.000km se schimba filtrul de aer la 1.2. Daca voi stiti altceva ziceti-mi si mie. Deci e ceva normal sa curga ulei pe acolo. O sa curat uleiul de pe motor si o sa urmaresc sa vad exact pe unde apare totusi.
uleiul ala acolo in cantitate asa mare nu e din cauza ca nu ai schimbat filtrul de aer! nu e normal sa completezi cu 1 litru de ulei intre schimburi!!!!! vezi pe unde iti arunca ulei acolo!!!!!
In mod cert garnitura de la capac culbutori e coapta + valva pcv posibil sa fie pe sfarsite la cat ulei are pe filtrul de aer , probabil si ulei pus in exces in motor poate fi o cauza a murdaririi filtrului.
Pe forumul din UK multi au confirmat ca la D4F este o boala comuna cu acest PCV , la foarte multe motoare pica aceasta valva la km relativi putini daca nu se schimba uleiul la timp .
Am vazut si eu acum ca la 1 an sau 20000km se schimba filtrul de aer. Cand luasem masina in 2010 erau destul de rare Loganurile cu 1.2 si nu prea gaseam informatii si am ramas cu impresia asta, ca trebuie schimbat la 2 ani sau 30000km.
Ok, multumesc mult de ajutor colegilor care mi-au raspuns.
In mod cert garnitura de la capac culbutori e coapta + valva pcv posibil sa fie pe sfarsite la cat ulei are pe filtrul de aer , probabil si ulei pus in exces in motor poate fi o cauza a murdaririi filtrului.
Pe forumul din UK multi au confirmat ca la D4F este o boala comuna cu acest PCV , la foarte multe motoare pica aceasta valva la km relativi putini daca nu se schimba uleiul la timp .
Ce înseamnă pentru tine la timp?, mereu dai vina pe utilizator, în loc sa acceptam ca sunt probleme la motor din cauza constructorului.
Ca o paranteza, ieri m-am vazut cu un vechi prieten din facultate. 'Mnelui are un clio 3 din 2007, luat de nou, ce are acum 60 000km.Evident, avea ceva pete de ulei in zona capacului colbutori. Nici nu bagase de seama!
Pentru mine e clar ca D4F e foarte "sensibil" din nastere si ca probabil, indiferent de grija purtata, tot va incepe sa supureze uleioase la un anumit moment. Totusi, nu cred ca-i un capat de tara cu asta.
Ce înseamnă pentru tine la timp?, mereu dai vina pe utilizator, în loc sa acceptam ca sunt probleme la motor din cauza constructorului.
Pai iti spun eu ce inseamna : - sa schimbi la timp uleiul inseamna sa fi foarte atent la ce regimuri de exploatare supui motorul !! numai oras sau combinat oras cu drumuri in afara localitatii , daca se merge 80% in oras uleiul ala va fi terminat in maxim 7000 de km , porniri /opriri termina uleiul rapid .
Motorul este sensibil ,din acesta cauza aveti grija la ce intervale schimbati uleiul si filtrul de ulei in functie de cum il exploatati.
In carte scrie 20.000 de km/1 an DAR asta in CONDITII IDEALE!!! adica doar mers constant la viteze gen 80-90km/h fara opriri dese, asta a uitat sa scrie in carte.
Ce mai scrie in carte ? ca uleiul se schimba la 10.000 de km/6 luni in conditii severe; In realitate in conditii severe se schimba la maxim 5000 de km.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Si constructia capacului cu multe garnituri+functia valvei pcv de a tine periodic presiunea gazelor,vaporilor in capac predispune la umezeala ulei in exteriorul motorului.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment