Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @big electro: si daciile 1300 au acumulator si de aia tot pusca condensatorii si la aprinderile tranzistorizate se puneau supresoare sau se foloseau tranzistoare BU (de la blocurile de deflexie din TV) care sa "tina" la 800-1000V. De curiozitate, ca ai adus vorba de osciloscop, ia baga la mufa de la bricheta un cd-player fara filtrare, nu auzi in boxe cum se tureaza motorul? de la ce-or veni parazitii aia, daca nu de la alternator si bobine de inductie? caz concret, am vazut cu ochii mei, pe un opel corsa diesel, cu servodirectie electrica, cum din cauza convertoarelor dc-dc din EPS, masa bateriei, fata de pamant, oscila cu 5V si plusul bateriei "batea" 12-15V ca metronomul. bateria aia nu-i nici dioda supresoare, nici regulator cu microprocesor, daca ii dai varfuri, le va netezi intr-o oarecare masura, dar asta nu inseamna ca absolut totul e filtrat de baterie si aia e mama tuturor lucrurilor. desfa un ceas de bord, sa vezi pe placa, in partea de alimentare, filtre dublu-pi. condensatori de ordinul a cativa nano si bobine de cativa micro in alimentare. aia oare ce frecvente taie, daca bateria e "miezul"? as zice, la prima strigare, ca vorbim de zeci sau chiar sute de kilohertzi.
    @mihai: trebuie un meserias in softeala, schema detaliata a placii de bord, softul original si cateva saptamani de munca. in principiu trebuie rescris tot softul cap-coada, re-compilat si reflash-uit micorcontrellerul. eu zic ca pe forumul asta nu se baga nimeni la asa ceva, desi multi lucreaza in domeniu. nu merita efortul, e o chestie ineficienta ca si cost/beneficii, cu atat mai mult cu cat exista pe cb optiunea cu distanta estimata pana la ramanerea in pana prostului. la modelele fara cb, n-ai ce afisa, simplu.
    Last edited by Seba; 7 January 2012, 00:37.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Un mic ajutor, va rog....

      Are si legatura cu 16v ...
      Am deja aproape 3 ore de cand caut prin forum niste informatii despre jante/prezoane: am vazut ca prezoanele de la jantele de aliaj de la Logan sunt diferite de cele de la jantele de tabla...bun...care si cum se potrivesc?
      Parca citisem pe undeva ca nu se recomanda folosirea prezoanelor de la "aliaj" la "tabla" sau ceva de genul asta....
      Problema exacta e ca un prieten cu Logan "Partener" 16v PH1 jante aliaj.....si-a pus gume de iarna pe jante de tabla dar am vazut ca prezoanele sunt TOT ALEA de la jantele de aliaj !!!! (prezoanele acelea cu un fel de guler...)
      E problema? Va rog sa-mi dati ceva indicatii pe unde si daca s-a discutat acest subiect.
      multumesc anticipat.
      P.s. Legatura cu 16 v era ca si eu si amicul avem 16 ve-uri....

      Comment


      • Si eu am logan ph1 prestige, iar pentru jantele de tabla am cumparat suruburi pentru janta de tabla separate . Mi-am cam batut capul pe subiectul asta, dar am gasit la cineva SH de pe un logan ieftine si nu am riscat.
        Chiar si Dacia recomanda suruburi diferite pentru fiecare model de jante.
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • M-am gandit si eu la problema asta dar mi-am raspuns singur. Din moment ce roata de rezerva are janta din otel dar nu vine cu celalalt model de prezoane separat, inseamna implicit ca merg prezoanele de la jantele de aliaj, nu ? Mi-am luat jante de tabla pentru iarna dar am folosit prezoanele jantelor de aliaj, am cateva mii de km cu ele si momentan nu suspectez nimic, nu s-au slabit sau alte simptome.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Pentru jantele din tabla sunt altfet de prezoane.Am la prestige ph.2,un set de prezoane livrat la cumparare pentru roata de rezerva.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Adica ti-au fost date 4 prezoane ca sa le folosesti la roata de rezerva in caz ca ai nevoie ?
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Exact; mi-au spus ca sunt pentru roata de rezerva.Erau in torpedo impreuna cu cheia de la capacul de roti.Nici nu le-am desfacut(n-am avut nici o pana)sunt intr-o punga din plastic cu inscriptia RENAULT.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Cu clapeta de acceleratie nu-i este nici o problema, insa cu suportul care nu-i etans este. Dacia foarte bine stie despre aceasta problema.

                  Comment


                  • habar nu are dacia despre problema asta. zecile de telefoane la VC si nenumaratele vizite la service cu care nu a fost rezolvata problema imi confirma asta. cand m a intrebat nea dorel in service cum am rezolvat i am zis de clapeta care nu etanseaza si nu m a crezut.

                    Comment


                    • Dacia de aceea si-a schimbat acum furnizorul de piese de schimb cu galeria de admisie, tocmai ca au avut prea multe probleme. Insa problema asta nu o vrea sa mediatizeze.

                      Comment


                      • vrei sa zici ca au schimbat furnizorul de galerii de admisie ? care e asta ?

                        Comment


                        • vorbiti de motoare E5 sau mai jos?

                          Comment


                          • Salutare tuturor !
                            Poate cineva sa ma ajute cu denumirea si eventual codul piesei din imaginile alaturate ? Masina consuma ceva mai mult, mecanicul mi-a spus ca este piesa respectiva cu probleme dar nu mai retin cum se numea si nu mai dau de mecanic.
                            Multumesc pentru orice informatie !
                            Attached Files

                            Comment


                            • Salut. Aceea piesa se numeste MPP ( motorasul pas cu pas ). Nu trebuie neaparat schimbat ci doar curatat bine de tot. O sa ramai surprins sa vezi cata mazga se poate aduna prin furtunele alea. In primavara acum o sa curat si eu calumea, dezmembrez tot .
                              Sanatate
                              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                              Comment


                              • Originally posted by raduci View Post
                                Salutare tuturor !
                                Poate cineva sa ma ajute cu denumirea si eventual codul piesei din imaginile alaturate ? Masina consuma ceva mai mult, mecanicul mi-a spus ca este piesa respectiva cu probleme dar nu mai retin cum se numea si nu mai dau de mecanic.
                                Multumesc pentru orice informatie !
                                da ce e cu uleiul ala care este improscat pe toate piesele pe acolo ?

                                MPP cu probleme inseamna ralanti fluctuant, ralanti cu turatie crescuta sau nu sta deloc la ralanti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google