Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @vitriol Eu ce spuneam? Nu crede tot ce se spune pe forumuri. Totul trebuie lasat cu un semn de intreare

    P.S. Tot potolit sunt cu schimbatul masinii. Pierd mult...Si am alte prioritati cu banii (ma rog...nevasta si rochiile ei)

    Comment


    • Mda... si-a bagat Putin coada si pe aici!

      Originally posted by Silviu View Post
      Zice bine: e decuplat. Am verificat cu capota deschisa: nu scoate din viteza doar debreiaza. Iar dupa 1-2 secunde debreiaza complet. In momentul in care lasi pedala incepe sa ambreieze usor.
      Pai asta confirma cam tot ce s-a constatat pana acum!
      Punctul meu de vedere evident ramane acelasi: trebuie pus un ambreiaj mai robust!
      Last edited by tipicarul; 19 May 2017, 11:05. Reason: Automerged Doublepost
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • Eu cred ca in primul rand trebuie umblat la soft. Pentru ca la cum functioneaza acum...poti sa pui si mama ambreiajului...ca tot se useaza (patineaza prea mult discul pe placa, si cand nu patineaza...este chinuit rulmentul de presiune)

        Comment


        • Originally posted by ajax26 View Post
          ... Daca tragi insa frana de mana se opreste motorul
          Deci pana la urma cum este? Se opreste sau nu, cand tragi frana de mana?

          Originally posted by bolovan View Post
          Eu cred ca in primul rand trebuie umblat la soft. Pentru ca la cum functioneaza acum...poti sa pui si mama ambreiajului...ca tot se useaza (patineaza prea mult discul pe placa, si cand nu patineaza...este chinuit rulmentul de presiune)
          In primul rand trebuie renuntat la ambreiajul de kkat Valeo, care este foarte clar ca este dimensionat la limita!
          Am avut de-a face de suficiente ori cu brandul asta, ceea ce ma face sa vreau sa cred ca nu bat campii!

          Nu contest ca si softul ar putea fi optimizat, dar pana acum nu avem prea multe argumente in sensul asta... un soft nepus la punct s-ar fi simtit si in condus (socuri puternice, delay exagerat, etc) ceea ce la dieselul meu as putea spune ca nu este cazul! Astept cu interes si feedback de la utilizatorii de TS4, pe care sper ca fabrica sa nu fi pus ambreiaj Valeo!
          Last edited by tipicarul; 19 May 2017, 11:31. Reason: Automerged Doublepost
          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

          Comment


          • Originally posted by vitriol View Post
            Userul @Discutii a incercat sa ne convinga, in 30 de posturi (toate despre acelasi subiect), de faptul ca Easy R-ul asta este căh.
            Dupa ce ne-a spus ca renunta la "discutiile interminabile", si-a facut alt cont in care ne spune ca e taximetrist si a schimbat doua ambreiaje pe garantie + ca mai are un coleg cu aceeasi problema.

            Daca nu e asa cum am zis eu, atunci sa-mi explice cineva cum se face ca @Discutii este din Oradea, @Radu Stoian este taximetrist in Bucuresti, dar amandoi se conecteaza de pe acelasi IP.
            Si de cand i-am cerut sa puna poza, e mucles )

            Comment


            • Sistemul asta are scopul principal de a oferi utilizatorului confort in conducere.
              Dar nici timpul de reactie nu trebuie neglijat! Pe de alta parte trebuie sa se incadreze in ceea ce inseamna E6! Si trebuie sa mai fie si ieftin, ca doar Dacia este brandul low cost al lui Renault! Fiind automata, ambreiajul mai are si garantie... dar dupa garantie trebuie sa asigure niscaiva incasari la Dacia, ca doar suntem societate de consum...

              Prea multe cerinte contradictorii, nu aduc decat o solutie finala de compromis!
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • @tipicarul daca-l face sa patineze inutil...poate sa fie ori ce ambreaj...ca tot patineaza. Si eu asta am impresia ca se intampla...patineaza inutil de mult ambreiajul.. Any way...asteptam sa vedem ce se mai intampla.

                Comment


                • Originally posted by vitriol View Post
                  ...Daca nu e asa cum am zis eu, atunci sa-mi explice cineva cum se face ca @Discutii este din Oradea, @Radu Stoian este taximetrist in Bucuresti, dar amandoi se conecteaza de pe acelasi IP.
                  sa purcedem la un ban permanent pe motiv de clona?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Nu's de ce...dar de dimineata m-am trezit optimist (ca sa fezi ce inseamna o medicatie corespunzatoare luata la timp)...hai sa speram ca poate pune poze

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      @tipicarul daca-l face sa patineze inutil...poate sa fie ori ce ambreaj...ca tot patineaza. Si eu asta am impresia ca se intampla...patineaza inutil de mult ambreiajul.. Any way...asteptam sa vedem ce se mai intampla.
                      Pai asta spuneam mai inainte... vrei masina ieftina fara pedala de ambreiaj care sa aiba motor de drujba si sa fie vioaie la plecarea de la semafor!... crezi ca se poate fara sa patineze ambreiajul? ... eu nu prea cred asta... singura solutie pe care o vad eu este ca fabrica sa puna un ambreiaj supradimensionat, iar utilizatorul sa renunte la pretentia ca acesta sa-i reziste peste 200000km!
                      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                      Comment


                      • O solutie (dar costisitoare): convertor de cuplu...care sa preia o parte din sarcina ambreiajului. Dar asta insemna probabil 1000 euro in plus...nu 500.
                        Nep...pana acum nu este o afacere rentabila Easy-R-ul

                        Comment


                        • Originally posted by tipicarul View Post
                          ...trebuie sa asigure niscaiva incasari la Dacia, ca doar suntem societate de consum...
                          Fară dacia reno era de mult oale şi ulcele ... incredibil dar adevărat, dacia, acum câţiva ani, vreo 10-12 a salvat reno de la faliment ...dar cred că voi ca oameni informaţi stiaţi deja asta ... !

                          Comment


                          • Originally posted by bolovan View Post
                            Nu's de ce...dar de dimineata m-am trezit optimist (ca sa fezi ce inseamna o medicatie corespunzatoare luata la timp)...hai sa speram ca poate pune poze
                            Si daca pune poze cu ce ne incalzeste? Poate sa puna unele de la o cutie manuala! Sunt satul de minciunile mele, d-apoi d-ale altora! Daca vrei pot sa pun si eu poze cu ambreiaje stricate!

                            Originally posted by bolovan View Post
                            O solutie (dar costisitoare): convertor de cuplu...care sa preia o parte din sarcina ambreiajului. Dar asta insemna probabil 1000 euro in plus...nu 500.
                            Nep...pana acum nu este o afacere rentabila Easy-R-ul
                            Atunci nu va mai respecta criteriile romansului de rand: masina ieftina fara pedala de ambreiaj si cu consum redus!
                            Daca pui convertizor de cuplu, trebuie sa schimbi si cutia, pentru ca pe aia clasica cu inele sincroane nu mai poti sa schimbi vitezele daca o echipezi cu convertizor. Iar consumul va creste cu diferenta de caldura pierduta prin frecarea uleiului in convertizor si in cutia noua... rasnita aia de 0.9 litri nu va putea sa invarta transmisia in conditii optime de E6!

                            Originally posted by bogdan_cr View Post
                            Fară dacia reno era de mult oale şi ulcele ... incredibil dar adevărat, dacia, acum câţiva ani, vreo 10-12 a salvat reno de la faliment ...dar cred că voi ca oameni informaţi stiaţi deja asta ... !
                            Ce folos ca noi stim asta, daca reno a uitat!
                            Last edited by tipicarul; 19 May 2017, 12:11. Reason: Automerged Doublepost
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • Măcar să vândă Logane cu izier mai ieftin cu ceva sute de euro, dacă tot fac teste clienţii în loc de departamentul dedicat de la Reno !

                              Ce facem, plătim banii în plus şi o luăm şi in teste ? Hoţu cu prostu parcă sau întilnit pe strada izier ?

                              Comment


                              • Testarea produselor noi pe buzunarul clientilor este generalizata in toate domeniile, nu numai in automotive... asta poate fi considerat si un principiu esential al conspiratiei mondiale... unii ar zice ca numai Putin este de vina!
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google