Nu are nici o treaba, doar vibratia e un pic deranjanta pana te prinzi ce si cum. In rest e voinicel si trage foarte bine. S-a prins ieri si o Skoda Octavia la semafor.
Dacia la Salonul Auto Paris-2016
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bolovan View Post... procent bun din vanzari este 1.2 16V (la un moment dat citeam pe undeva ca aproape 70% din motorizariile pe benzina sunt 1.2...
Originally posted by bolovan View PostGoDYX asta crezi tu. Dar cand 1.6 16V a fost un semi-esec....
Comment
-
Fanez...atunci de ce nu este predominant 0.9? Care-i clar mai mic decat 1.2? Hai sa-ti explic de ce: pentru ca lumea vrea o masina ieftina cu consum decent. Nu vor sa faca liniute, vor sa fie carati dintr-o parte in alta la pret rezonabil...fara mari investitii. De astas are dacia succes in occident. Si de asta succesul in RO este in continua scadere (deh...doar 8% din productia dacia ramane in RO)...romanii vor ieftin, puternic si cu sigla mare (ah...stai dacia are sigla mare...dar este sigla romaneasca)
Pai 1.6 16V la pret de 1.4 chel...nu prea se poate. Cu atat mai mult cu cat diferenta de pret intre motorizari nu sunt limitate doar la diferenta intre motoare...
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostHai sa-ti explic de ce: pentru ca lumea vrea o masina ieftina cu consum decent. Nu vor sa faca liniute.
Comment
-
Da...0.9 chiar are un consum excelent din punctul meu de vedere. Media in tara asta este 50 pentru ca nu avem autostrazi. Iar in principiu din cate am vazut (si fac ceva km prin tara noastra iubita si nepretuita)...cand cineva merge mai tare...cam merge mult peste viteza legala. La viteza legala rar scade videza medie sub 60km/ora...si de regula este undeva pe la 65-70.
Am avut 1.4mpi (dap...lesinatura aia de motor)...si sincer...m-am descurcat excelent...si nu s-a stat in spatele meu (mai putin in localitati...am prostul obicei sa respect regulile de circulatie)
Comment
-
Nu îți trebuie 6000 rot/min ca sa depășești un tir, asta e asa de amorul artei ca sa lauzi râșnița de 0,9. Când știi ce ai sub capota, nu pretinzi mai mult și te descurci cu ceea ce ai, ca mașină nu devine zmeu peste noapte. Când am comandat mașină, nu știam mare lucru despre 0,9. La reprezentanta i s-a făcut reclama negativa, ca e în 3 pistoane și mai scump ca 1.2. Probabil agentul a fost mai interesat de comisionul de vânzare, ca sa fie sigur ca o sa se vândă. Oricum mașinile se fac la comanda, nu sărăcesc dacă pun și un motor pe benzina mai potent, dar nu1.2TCe, mai bine un aspirat japonez și potent.Last edited by aris86; 13 September 2016, 12:43.
Comment
-
voi si ganditi cand scrieti? cum sa puna o firma europeana motoare japoneze? mai ales pe o masina low-cost? romanul: si-ar cumpara honda de 1.3 si 65cp, dar logan de 1.2 si 75cp la juma' de pret ii pute a "dacie". desi majoritatea nu-si permit sa plateasca o amenda daca se pisa pe gard la cofetaria din centru, viseaza rs-uri si frane pe disc, roti de 17, eleroane si logan hibrid, cu cutie dsg. cred ca multi si-au luat masina crezand ca-i a6, cand colo, hopa, logan unupatruempetrei si nu mai e bunaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Asta nu e de la salonul auto. Cred ca asta e multumit de Loganul lui.
Comment
-
Originally posted by darksun View PostAcuma ma simt tare prost ca am luat Dacia.Last edited by Seba; 14 September 2016, 16:58.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment