Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nimeni nu spune ca ai mancat c...t , dar regimu de turatii folosit in oras e cam de rahat.

    PS: si la dizal mi-ar fi mila sa-mi pice turatia in ~1500 la schimbare tr superioara (ref pe tr III IV V ), chiar daca nu bagi talpa in ea.

    Comment


    • Da, eu sunt ala cu musca pe caciula... (aici e discutia).
      Eu nu inteleg ceva, cum schimbi tu cand ajungi la 2000? Eu la dci_rece (!) nu schimb asa. Si iarasi nu inteleg ceva, cum sa ai o masina de 105 armasari si tot timpul sa te chinui sa tii cat mai multi adormiti, doar sa arate bine CB-ul...
      Vrei sa iti obtin un consum redus, cu acel motor? Crede-ma ca il voi obtine, dar nu neaparat din schimburi de treapta cum ajunge la 2000 rpm. Cand merg cu un mpi schimb pe la 3000 si tot mi se pare putin...unde cade.
      P.S. Cel mai important pentru un motor este echilibrul dintre consum si uzura; poti obtine un consum f redus cu risc de consecinte negative pt motor sau poti obtine un consum decent si cu o uzura decenta a motorului.
      Last edited by 77sky; 10 February 2009, 23:07.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • Originally posted by Tati Cipi- View Post
        ... Schimb II la max 2000, III, IV si V tot pe-acolo. In general la un mers usurel, fara tromba, turatia cade cu vreo 1000 de ture sub max din acceleratie. Deci schimbi la 2500, cade la 1500....
        Schimbi cam repede...1500...nu stiu ce sa zic,nici eu n-o turez,dar nici 1500.Ai unde sa bagi treapta a 5-a in Galati?
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • De acord cu voi, dar la ce-mi folosesc armasarii aia cand (ma repet pt a mia oara) stai de n ori la semafor. Nu tin mortis sa arate bine cb-ul, dar cateodata nu ai ce face cu 105, in oras cel putin. Si pe de alta parte discutia a pornit de la acel 7 si ceva in oars, iar eu am afirmat sus si tare ca POT, si nu pt o sapt-doua, asa de dragul unor discutii, ci cam din aprilie pana in toamna cand acei 105 se incalzesc mai greu.
          Sunt de acord cu cei care spun ca acest 16v a fost gandit pt peste 4000 de ture dar pt mine personal in oras ( ca aici este of-ul mare), nu prea am CAND sa le folosesc. Am mers si cu 9.5, dar in cu totul alte conditii.
          In rest numai de bine!!!
          Si ar mai fi un aspect. Daca gresesc astept contre (fara suparare): Uzura la stilul meu apare eventual la sistemele de inj, distrib, si altele, pe cand la un motor tinut in 3000 apare strict in pistoane si camasi. Nu stiu cum e mai bine!!

          Una peste alta un 7 sau 8 in oras nu mi se pare mare pt cei 105 armasari. Dar cand vad 13 deja e alta poveste. Asa cum nu cred nici o iota din filmuletele alea de pe net cu cons de 4 si ceva pt 1.4??? Am avut 1.4 si stiu ce halea!!!
          Last edited by Tati Cipi-; 10 February 2009, 23:47. Reason: Automerged Doublepost

          Mare e gradina Ta Doamne;
          Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.

          Comment


          • adica 3000 e turatie mare? )
            Pai cum sa fie mare? e cea mai buna turatie unde motorul se simte in largul lui. Chiar si inginerii de la DACIA spun ca 2500 rot/min e minimul acceptat pentru un mers corect.

            Comment


            • Originally posted by Tati Cipi- View Post
              V-am mai spus prieteni, nu am vazut inca un logan cu motorul naspa pt ca merge pana in 2500 de ture! Asa merg si eu. Schimb II la max 2000, III, IV si V tot pe-acolo. In general la un mers usurel, fara tromba, turatia cade cu vreo 1000 de ture sub max din acceleratie. Deci schimbi la 2500, cade la 1500. Esential este ca apoi sa nu bagi 44 de la talpa in ea, ca tremura. Si sincer e al doilea logan cu acest tratament si inca nu a murit nici una.
              Asta e in oras! Afara e alta poveste: niciodata sub 3000 si cand am spus 7.6,n-am mancat c***t degeaba, am demonstrat-o si prin poze. Si acum, cand vin de la munca de la 60 km de oras am 7.5 sau max 7.7.
              Si-apoi, in Galati sunt mult mai multe semafoare nu numai unul. Cam ca peste tot in tara asta de rahat.
              Si inca ceva: acum ceva timp cineva ma acuza, poate nu direct, de faptul ca tin la gaz; nici pe departe, dar in timp se aduna...
              Problema la o masina se afla intre scaun si volan...


              cati km are masina ...in cr spre ex asa merg taximetristi cu ele si la relanti tremura de zici k ai vibromasaj la c##,in mers nu mai vb...de fapt nu e masina lor
              apropo e masina ta sau de la firma...

              Comment


              • Originally posted by Tati Cipi- View Post
                ...................................
                Si ar mai fi un aspect. Daca gresesc astept contre (fara suparare): Uzura la stilul meu apare eventual la sistemele de inj, distrib, si altele, pe cand la un motor tinut in 3000 apare strict in pistoane si camasi. Nu stiu cum e mai bine!!
                .................................................. .........
                ...si nu-i de ajuns???
                La motor la ~3000 rpm nu poti spune ca apare o uzura accentuata, fata de cum ai merge cu 1500-2000 (mai rau ca dizalu), atata timp cat motoru e conceput sa mearga in parametrii astia (adica sa spunem in jurul valorii de ~3000 rpm).
                Eu iti garantez 100% ca tu n-ai sa reusesti sa uzezi (deci nu sa-l pui pe butuci, doar sa-l uzezi) motorul asta daca folosesti un regim de 2500-3500 rpm urban, din contra, e un regim normal de functionare, face bine motorului si scade riscu sa-ti bulesti catalizator, injectie etc.

                Pt litrul ala de benzina in plus chiar nu merita folosit un regim de turatii scazute (mai rau ca la un dizal) , sincer mi-ar fi mila de motor, pur si simplu il chinui asa.

                PS: ai motor 16V si-l exploatezi mai rau ca un mpi.

                Comment


                • ce aveti voi cu omul?unu da 6500 altul 1500.fiecare are stilul lui de condus.noi trebe sa le multumim acestor oameni ca au experimentat pentru noi si am vazut ce consum au scos .
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • tavi, la drept vorbind, poti merge cu 16v-ul la 1800rpm si-n tr5 in oras lejer. are totusi 150Nm si dizalul are 160Nm dar cutie mai lunga. la 1500rpm are oricum cuplu mai mare decat 1.4 la 3000rpm si permite un mers mai lejer. asta nu inseamna ca trebuie mers numai in tr 3-4 in oras la 1500rpm, ca tot il chinui cand vrei demaraje fara retrogradare si mai ai si masina incarcata...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Oricum eu din cate stiu nu e bine sa mergi subturat deoarece se depune calamina pe sistemul de injectie si de acolo incepe sa se chinuie si mai tare motorul pierzand din putere, avand in vedere ca, cuplul maxim se ajunge la 3750 Rpm un regim normal de exploatare in care nici motorul si nici sistemul de injectie sa nu aiba de suferit este pana in 4.000 Rpm. Eu personal in general schimb vitezele pe la 3.000-3.500 si am un consum exclusiv urban acum pe timp de iarna de 9,5-10l/100km. Am incercat sa vad si cat pot consuma cel mai putin in regim urban dar mai putin de 8,5-9 n-am reusit. Eu stiu cativa in special femei care au ajuns la service din cauza mersului subturat si din cate imi amintesc le-au introdus o solutie speciala in sistemul de alimentare pt. a dizolva depunerile.

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        tavi, la drept vorbind, poti merge cu 16v-ul la 1800rpm si-n tr5 in oras lejer. are totusi 150Nm si dizalul are 160Nm dar cutie mai lunga. la 1500rpm are oricum cuplu mai mare decat 1.4 la 3000rpm si permite un mers mai lejer. asta nu inseamna ca trebuie mers numai in tr 3-4 in oras la 1500rpm, ca tot il chinui cand vrei demaraje fara retrogradare si mai ai si masina incarcata...
                        Da mai ...are cuplu mai mare ca 1.4, dar din ce valoare de maxim?
                        Ok, ~ 1800 rpm, dar 1500-1600 e nasol (pe tr V chiar nu vad rostu, foarte probabil sa scoti consum mai bun pe tr IV, sau la fel dar mai bun pt motor).

                        Mergeti voi cu 16V cu 1600 rpm prim oras.

                        Comment


                        • aveti dreptate si eu in oras merg cam cu 2500-3000 r/min pe treapta de viteza...si din cand in cand 6000

                          Comment


                          • regimul normal de exploatare al motorului e dupa multi mecanici si ingineri proiectanti de motoare plaja de turatie unde cuplul are cel putin 85-90% din valoarea maxima. uitati-va pe o curba de cuplu la 1.6_16v sa vedeti ca se poate merge de pe la 1800rpm. dar sa nu accelerati in tr5 de la 1800rpm, ca nici nu plecati bine, nici economie nu faceti...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • are dreptate mike26ro. cea mai buna turatie ptr schimbat e intre 2500 si 3000 .motorul pare destul de relaxat . condus asa in oras -Roma- eu scot cu un mcv 8.4 mers zi de zi la munca

                              Comment


                              • salutare....... la un condus sportiv, sau AGRESIV cum spun altii, tinand cont ca am umblat la herghelie si am mai achizitionat 25 de calareti , deci cu 130 CP am un consum mediu de 7,3-7,6 l la 100 km. de alimentat doar de la MOLL benzina 95.vitezele le schimb undeva la putin peste 3000 incepand cu viteza a 3-a si cu un demaraj normal. Am testat-o si la drum intins pe o portiune de 250 de km la un mers de pensionar si a scos undeva la 6,8. DECI in concluzie nu merita, parerea mea. Am auto de 2 ani si am 25640 km la ora actuala. Mai multe detalii pe adresa mea de mail yedy33edy@yahoo.com. Va astept cu placere si va voi raspunde la comentarii si intrebari. Cu stima yedy33edy

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google