detalii tehnice pt incepatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    urmatoarea intrebare de acest gen venita din parea unui incepator

    daca folosesc treapta 1 la AC este acelasi lucru cu treapta 4 din punct de vedere al consumului, putere motor, turatie si ce mai implica p'acolo??
    deasemenea daca aleg o temperatura joasa de racire, motorul se chinuie mai tare, sau e acelasi efort si acelasi consum indiferent de ce putere de racire sau putere de ventilatie aleg.
    ms,

    Comment


    • #62
      Salutare,
      Compresorul aerului conditionat opune aceiasi rezistenta motorului masinii indiferent daca motoventilatorul este pe 1 sau 4.Mici cresteri de consum se pot inregistra datorita cererii de putere a motoventilatorului pe turatii mai mari,dar neglijabile.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #63
        + ca pe tr4 iti consuma mai mult freon fata de tr1-2.

        Comment


        • #64
          Pe treapta 4 doar se invarte ventilatorul mai tare, n-are nicio treaba ca-i pe 1 sau pe 4). Compresorul de indata ce este angrenat, consumul creste automat indiferent ca dai pe cald sau rece/treapta 1 sau 4.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #65
            Originally posted by CataFOF View Post
            + ca pe tr4 iti consuma mai mult freon fata de tr1-2.
            Cum sa consume freon?.Acest gaz( daca nu sunt pierderi ) se afla intr-o cantitate constanta in circuit.Ceva in genul lichidului de racire.

            Originally posted by aleXpeed View Post
            Pe treapta 4 doar se invarte ventilatorul mai tare, n-are nicio treaba ca-i pe 1 sau pe 4). Compresorul de indata ce este angrenat, consumul creste automat indiferent ca dai pe cald sau rece/treapta 1 sau 4.
            Motoventilatorul este de fapt un motor electric monofazat cu mai multe viteze.
            La o viteza superioara cere un curent mai mare pe care il produce alternatorul;acesta la rindul sau frineaza oarecum motorum masinii in functie de energia electrica produsa.Oricum sunt consumuri neglijabile.dar SUNT.
            Regula generala;deculpati orice consumator electric al masinii daca nu aveti neaparat nevoie de el.
            Last edited by IancuMIC; 24 October 2011, 20:02. Reason: Automerged Doublepost
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #66
              Am pus ieri testerul pe masina si m-am uitat sa vad "cat baga" turbo.
              Am atasat o poza.
              Din cate mi-a zis cineva de pe forum, din presiunea maxima se scade cea atmosferica si atat "baga turbo". Imi poate explica cineva ?
              Attached Files
              Cumpar volan de Duster

              Comment


              • #67
                pai scazi 940 din 2100 si rezulta cam 1.2 bari. ceea ce e perfect normal. una e presiunea absoluta, care se masoara fata de vacuum, adica zero. presiunea atmosferica e 940mbar fata de 0, iar 2100 aia sunt tot fata de 0. presiunea relativa, 1.2 bar e de fapt diferenta intre o presiune data si valoarea presiunii de referinta, in cazul nostru, cea atmosferica. daca pui un ceas de boost, vei vedea indicat 1.2bar, pt ca acela face masuratoarea relativ la presiunea atmosferica. sunt si ceasuri de boost cu afisaj negativ, alea masoara absolut (de la zero) dar afiseaza relativ. de exemplu asta la benzinar turbo mai vechi, in subturare, vei vedea la apasarea brusca a gazului cum ceasul indica negativ, apoi pe masura ce turbina baga aer, acul va urca catre 1 sau chiar peste, depinde de motorizare si de cat de buna e turbina.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Crististreulea zicea ca din fabrica ar baga 0.8 si dupa remapare 0.9, iar dupa 3 spire undeva la 1.3. Eu nu am umblat la turbina, asa a venit din fabrica.
                  Cam pana la ce presiune rezista? Merita sa-i dau 1-2 spire? Scoate destul fum, pt ca e remapata, si subturat nu merg deloc cu ea
                  Cumpar volan de Duster

                  Comment


                  • #69
                    Motor

                    Cum se numesc acele 4 chestii de la suprafata motorului?

                    Comment


                    • #70
                      4 fise care intra in 4 bujii?
                      Pune o imagine de pe net sa vedem despre care chestii e vorba.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #71


                        http://postimage.org/image/kk1r5pc0l/ Poftim !
                        Last edited by Seba; 2 February 2012, 01:44.

                        Comment


                        • #72
                          fara suparare, in poza se vad 4 tevi ale galeriei de admisie si 4 bobine de inductie, alea cu cablu atasat si plasate intre tevi. altceva care sa fie 4 la numar, nu vad. deci daca te referi la tulumbe, alea reprezinta repartitorul de admisie, iar celelate 4 piese, cu mufa aia clema si cu cabluri sunt bobinele de inductie.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            Multumesc pentru ajutor !
                            Last edited by Seba; 2 February 2012, 01:43.

                            Comment


                            • #74
                              n-ai de ce, acelasi lucru ti l-a zis si Iancu si n-ai crezut
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                Nu stiu daca am postat unde trebuie dar incerc si-mi cer scuze daca am gresit.

                                Ce reprezinta aceste cutii prezente in usi, care par a fi goale, si sunt grelute..
                                Cand mi-am pus antifurt la portiera fata de la sofer am scos bucata aceea de plastic din suruburi si-am dat-o jos in portiera ca nu puteam baga mana sa scot butucul de fabrica, dupa care am pus-o la loc si-am prins-o cu acele 2 suruburi.
                                Attached Files
                                Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google