Logan Phase 2 Prestige 1,6 16v Vs Logan 1,5 Dci 85 Cai

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cand oare se va intelege, ca acel cuplu e bun doar pt carat?
    Priviti cu atentie o fisa tehnica, si observati in cat timp face 0-1000m un dci 85, si veti afla cu stupoare, ca este sub un 1.4 mpi.
    Mama ei a dracu de fizica.
    Dieselul stie sa consume putin, iar la mers preponderent moderat (2000-3500 rpm) este net superior motorizarilor pe benzina.
    PS: alex, ia verifica media cuplului la roata, sa vezi ca e sub un 16v.

    Comment


    • #47
      Lasa cartea, eu am vazut life 1.6 mpi remapat cu 1.5 dci stock, si dupa 100 a venit dizalu hotarat peste 1.6 mpi.
      Oricum, in trafic 0-100 e apa de ploaie.
      La drum lung cu 1.4 mpi nu te tii dupa dci 85 cp, nu mai vorbesc de drumuri virajate si serpentine, da fum fara discutii.
      Chiar si cu 1.6 mpi greu de tii si de un 1.5 dci 70 cp pe serpentine, sunt oameni care au fost in situatia asta si pot relata.
      Deci nu vorbiti strict d p d v 0-100/h ca nu e deloc edificator.

      Cuplul bun nu inseamna ca e facut sa care, ca nu-i caruta, e bun pt reprize, pt depasiri, pt o lejeritate mai buna la drum fata de orice benzinar aspirat 1.4-1.6.

      PS: daca nu ar fi problema cu injectoarele si turbina, cred ca nimeni n-ar mai comenta nimic.
      Pt 85 cp merge super ok, cu 90 (87) cp de benzinar aspirat mai ca nu-l poti compara in trafic.
      Last edited by Octavian; 26 June 2009, 15:40.

      Comment


      • #48
        Ma da ai naibii prosti mai sunt cei ce fac masuratori, lasa ca stim noi mai bine.
        Momentan exista date concrete, si vb din popor.
        La un test corect facut pe 1000m/400m/0-100 km/h/viteza maxima, 16 v iese castigator.
        Catalinux, parca tu aveai niste grafice cu motoarele de renault. Ar fi bine daca ai posta asa ceva, un grafic, in care sa vedem si cuplul de la roata. Ms anticipat.

        PS: octaviane da-mi voie sa am serioase indoieli. Intotdeauna 90 cai+ vor fi mai multi decat 85 ( mai ales cu o cutie lunga....cat o zi de post).

        LE: f corect: in trafic ( deci, conditii de mers preponderent 2000-3500 rpm), dieselul se comporta exemplar. Dar la capitolul performante dinamice, e sub 1.6 16v.
        Last edited by Cezar; 26 June 2009, 15:45.

        Comment


        • #49
          Inseamna ca n-ai incercat niciodata sa te tii dupa un dizal 85 cp.
          Eu dupa 1.6 mpi ma tin cat de cat, dupa dizal daca ii da talpa serioasa n-am sanse (daca mai dau de deal, e gata treaba), de unde si concluzia.

          PS: chiar as putea face pariu ca pe un circuit virajat un dizal 85 cp ar iesi in fata unui 1.6 mpi 87 cp.

          Comment


          • #50
            Raman fara cuvinte uneori.
            Poate capata careva de pe aici premiul Nobel, caci vad cum fizica se reinventeaza...
            Last edited by Cezar; 26 June 2009, 15:59.

            Comment


            • #51
              @Cezar:nici datele alea nu sunt corecte si batute-n cui...Fara suparare,daca pe fisa mie imi scrie un consum de 6% la benzina,trebuie sa-i si cred,ca de doar e scris negru pe alb?Nu e chiar asa
              sigpic

              Comment


              • #52
                off topic:era pe discovery un test la mit buster in care se verifica cum e mai economic sa mergi:cu ac sau cu limba scoasa pe geam(geamuri deschise).cred ca multi au vazut testul.cu ac pe computer a iesit ca e mai bine sa meri cu ac decat sa ai geamurile deschise.la testul la pompa a fost o surpriza totala prin faptul ca ala cu limba pe geam a mers cam 25 tururi de pista in plus fata de asta cu frigiderul pornit."teoria ca teoria dar practica ne omoara" e valabila.deci cartea cu terenul cateodata nu prea bat.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #53
                  da, asa este... pacat de cei 17 ani de scoala... mai bine ma duceam la munca de la 7 ani... Timp pierdut degeaba, fiindca practica e baza...
                  Tu te auzi ce vorbesti??? nu-ti pui intrebarea ca poate si aia nu au destula scoala ca sa stie sa interpreteze datele de pe computer? Sunt atat de practicieni incat au uitat teoria. Si mai e si goana dupa audienta... Si la loganurile noastre dupa ce resetezi CB-ul si ii dai o forja si-ti arata 20 l/100 km te cam sperii, ca pui botul, si cand vezi dupa vreo 300 de km ca ti-a consumat numa 18 litri si nu 60 cum te-ai asteptat, ce zici? ti stricat CB-ul, sigur ca da... Ca tu esti mare destept si tu nu poti gresi, numa masina e de vina...
                  E mai economic cu AC-ul... tot offtopic :P
                  Teoria e foarte buna cand o interpreteaza un priceput.
                  Toate cele bune
                  Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by gaston_271 View Post
                    ...numai aberatii pe aici. cred si eu ca se oftica dieselarii ca dau cu 1500 euro mai mult decat pe 16v si nu rezolva nimic.
                    Tu crezi ca noi dam 1500 de Euro in plus "ca sa rezolvam" pe cineva sau ceva?
                    Am dat acesti bani pentru a putea circula fara sa freci motorul in ture si sa ai un consum decent. Am doua masini una cu 16V100CP si una dci 105CP. Intotdeauna plec cu dci-ul, desi benzinarul este 3 clase peste dci la dotari, are si tapiterie de piele... De ce oare?
                    @cezar: daca citesti fisa tehnica pe care ai citat-o, 0-100 km/h este identic pentru dci85 ci 1.4 MPI. Esti convins ca asa este?
                    Last edited by detail; 26 June 2009, 18:42.

                    Comment


                    • #55
                      Am la munca 4 logane diesel(1de 65 cp,1de 70 cp si 2de 85 cp) cu un kilometraj cuprins intre 200.000 si 50.000(le-am pus asa in ordinea vechimii) si niciunul nu a avut vreo problema la motor(alimenteaza doar de la OMV cu carduri),parerea mea este ca majoritatea celor care bulesc injectoarele folosesc motorina de o calitate indoielnica,altfel nu-mi explic.Referitor la 1.6 16v si 1.5 dci 85,fiecare face cum crede ca este mai bine ptr el,dar pe mine unu m-a impresionat dci-ul(am mers mult prin delegatii),reprize bune,cuplu excelent,consum ideal.
                      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Pacco View Post
                        @Cezar:nici datele alea nu sunt corecte si batute-n cui...Fara suparare,daca pe fisa mie imi scrie un consum de 6% la benzina,trebuie sa-i si cred,ca de doar e scris negru pe alb?Nu e chiar asa
                        Arata-mi unde scrie 6%..
                        Fara suparare acum, dar de unde ne-am nascut toti asa destepti peste noapte?
                        Cum mama dracului se face, ca exista o "cireada" de oameni destepti, platiti pt asta, capabili sa testeze o masinia, si sa aduca niste date oficiale, iar apoi vin altii, si sustin contrariul? Chiar asa de cu fundul in sus, sa fie tot in tara asta?
                        Acum revenind la topic: daca si-ar dovedi fiabilitatea, motorizarile dci de la Renault ofera anumite avantaje comparativ cu motorizarile pe benzina: regimul de condus 2000-3500 rpm, frecvent utilizat in oras, il scoate invingator pe dci, pt ca pe aceasta plaja de turatii are mai multi cai si mai multi Nm comparativ cu 16v, deci un raport putere/consum in favoarea motorizarii diesel.
                        In schimb, daca aducem in discutie performantele tehnice, dci este net inferior motorizari pe benzina in 16v. Nu EU spun asta, ci o armata de oameni, CATEGORIC mai bine pregatiti decat oricare dintre noi.

                        PS: incat astept ca unul dintre noi sa primeasca un premiu pt reinventarea principiilor fizicii. Mult spor in cercetare.

                        Comment


                        • #57
                          Legile fizicii nu se respecta in comparatia 1.4 MPI: 75CP - 112 Nm vs. dci 85CP - 200 Nm?

                          Comment


                          • #58
                            Acelea sunt date ale motorului.
                            Insa importanta este si demultiplicarea cutiei de viteze, si drept urmare cuplul de la roata.
                            Tot importanta este si curba cuplului, nu doar momentul maxim.
                            Prin asta cred ca se poate explica, de ce pe 1000m, puturosenia de 1.4 este cu 0.1 sec mai rapid ca dci 85.

                            Comment


                            • #59
                              Adica in rezumat, vrei sa spui ca cei 112 Nm sunt pe o plaja mai larga la roata, decat cei 200 Nm la dci...???

                              Comment


                              • #60
                                La Dci aia 200 Nm sunt pe boost-ul turbinei...d-aia apar si dispar atat de repede apoi pica cuplul in "prapastie". La motoarele benzinare se pastreaza cuplul ( ATENTIE NU CUPLUL MAXIM ) pe o plaja de turatii mai mare. Acelasi lucru se intampla si la benzinarele turbo, in boost au cuplu de neam prost.
                                Last edited by darksid3; 26 June 2009, 19:28.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google