sper sa se duca dracu fia cu "spectacolul" lor pt bani...daca e concurs, pai sa-i lase sa dezvolte masinile, nu sa le ia din gume, din putere, din aerodinamica...nu se uita lumea ca nu-i spectacol ghinion, nu trebuie omorata competitia de dragul show-ului. la fel s-a intamplat si-n wrc si acum ciuciu spectatoti, mai slab decat pe vremea cand erau masinile fara limite de dezvoltare. multi se duc sa vada demonstratia de forta, scheiss egal cine castiga. bate loeab si button, no problem, dar macar sa lase constructorii sa-si faca de cap pe partea tehnica.
Vrum, Vrum....Formula 1!
Collapse
X
-
da, masinile construite de fia sub directa indrumare tehnica a lui mosley si-a lui bernie, pilotii cu telecomenzile in tribune si iaca asa avem super formula unu by fia. au stricat wrc-ul de 3 ori, f1 de 3-4 ori, acu' ce dracu' le mai trebe? nu s-au saturat de bani?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
SOC:Echipele din Formula 1 isi creaza o competitie separata!
BMW-Sauber, Brawn GP, Scuderia Ferrari, McLaren Mercedes, Red Bull Racing, Renault, Scuderia Toro Rosso si Toyota au anuntat oficial ca vor organiza o competitie separata de FIA incepand din 2010.
Cele 8 echipe, reunite in cadrul Formula One Teams' Association, au organizat joi noapte o intalnire la fabrica echipei Renault de la Enstone (Marea Britanie), pentru a lua o decizie finala in privinta ultimei oferte formulate de FIA pe tema regulamentului tehnic din sezonul 2010.
La scurt timp dupa finalizarea intalnirii, FOTA a emis un comunicat de presa prin care isi exprima frustrarea fata de tentativa FIA a dezbina echipele si, in acelasi timp, anunta ca nu va renunta la conditiile puse initial pentru inscrierea in sezonul 2010.
Prin urmare, echipele sustin ca singura metoda de a rezolva conflictul este crearea unei competitii proprii, total separata de FIA.
"Echipele nu pot continua sa compromita valorile fundamentale ale sportului si au refuzat sa renunte la conditiile originale pentru inscrierea in sezonul 2010 al Campionatului Mondial".
"Prin urmare, aceste echipe nu au alta alternativa decat sa inceapa pregatirile pentru un nou campionat care sa reflecte valorile participantilor sai si a partenerilor. Competitia va avea o guvernare transparenta, un singur set de reguli, va incuraja mai multe echipe sa se alature si va asculta dorintele fanilor, inclusiv prin scaderea preturilor pentru spectatorii din intreaga lume, pentru parteneri si alti importanti actionari".
"Cei mai buni piloti, starurile, brandurile, sponsorii, promoterii si compwaniile care au fost asociate cu cel mai inalt nivel al sporturilor cu motor vor face parte din aceasta noua competitie", se precizeaza in comunicatul de presa al echiopleor din Formula 1.
Anuntul socant facut in aceasta noapte de FOTA a venit in contextul in care termenul limita impus de FIA pentru ca echipele sa renunte la conditiile initiale de participare in sezonul viitor expira vineri, 19 iunie.
De altfel, refuzul de a renunta la conditii va duce la eliminarea celor 8 echipe de pe lista echipelor acceptate de FIA in sezonul urmator. Sperantele pentru realizarea unui compromis intre constructori si FIA au parut sa fie destul de ridicate joi, dupa ce Max Mosley a facut cateva concesii in privinta regulamentului tehnic.
Cu toate acestea, interesul presedintelui FIA de a nu renunta la implementarea unui buget maxim a trezit nemultumirea echipelor, care nu sunt de acord cu un astfel de concept. De asemenea, Mosley a solicitat echipelor sa semneze prelungirea Acordului Concorde din 1998, in contextul in care echipele au dorit anumite modificari esentiale la aceasta intelegere.
Echipele au explicat cu lux de amanunte motivele care au dus la o ruptura aparent iremediabila de Federatia Internationala de Automobilism, sustinand ca au reusit sa reduca substantial costurile de participare in competitie.
"De la formarea FOTA in luna septembrie a anului trecut, echipele au lucrat impreuna si s-au angajat in discutii cu FIA si detinatorul drepturilor comerciale pentru a dezvolta si a imbunatati sportul", se mai precizeaza in comunicatul de presa al FOTA.
"Criza mondiala fara precendent a dus inevitabil la numeroase provocari pentru comunitatea Formulei 1. FOTA este mandra ca a realizat cele mai substantiale masuri pentru reducerea costurilor din intreaga istorie a sportului nostru. Constructorii au oferit asistenta pentru echipele independente, iar unele dintre ele probabil ca nu ar fi astazi in acest sport fara initiativele FOTA. De asemenea, echipele FOTA au convenit sa reduca voluntar costurile pentru a oferi un model sustenabil pentru viitor. In urma acestor eforturi, toate echipele au confirmat Federatiei Internationale de Automobilism si detinatorului drepturilor comerciale ca doresc sa garanteze participarea in Formula 1 pana in 2012".
De asemenea, echipele au lansat un atac fara precedent la adresa forului prezidat de Max Mosley si asupra lui Bernie Ecclestone, detinatorul drepturilor comerciale ale competitiei, ultimul fiind acuzat ca nu a transferat echipelor sumele de bani garabtate din contract pentru drepturile TV.
"FIA si detinatorul drepturilor comerciale au dus o campanie pentru divizarea FOTA. Dorintele celor mai multe echipe sunt ignorate. Mai mult decat atat, sute de milioane de dolari au fost retinute de la echipe de detinatorul drepturilor comerciale, inca din sezonul 2006. In ciuda acestui mediu, FOTA a cautat intotdeauna un compromis".
Sursa: automarketAm scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Comment
-
in sfarsit! sper sa se tina astia de promisiune si de la anul sa vedem concursuri, nu surogate publicitare. problema e, cine transmite cursele? probabil eurosport, ca ei au creat si wtcc si irc, sbk...in sfarsit nu-l mai vedem la tv pe fosila aia de ecclestone si pe betivul de mosley, care-au stricat tot din '86 incoace...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
O stire recent anuntata:BMW iese din competitie la sfirsitul anului curent!Motivat cu:criza financiara in domeniul auto, nu au ajuns in pozitii bune si nu se mai reflecta o reclama buna despre firma, asa ca trec la treaba in alte campionate care sunt mai aproape ideologic cu ei.
Comment
-
da, mai, cum dracu se face ca super mega masina germana bemveu e de cacao in ultimii ani prin toate competitiile in care calca? adica stai, vorbim de acel bemveu ale carui "pisicute" inca sunt vazute ca "miezu din coco"? mai sa fie, uite ca masina germana sportiva nu e tocmai in ton cu imaginea creata de fanii din intreaga lume...a, exista si-o explicatie: cand compari un bmw 323 cu o dacie sau golf1, normal ca ala ti se pare supersportiva...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
numa ca economia germaniei nu inseamna doar bmw, cum a frantei nu inseamna renou. bmw iese de rusine. au venit de 10 ani cu pretentii ca or sa faca, or sa rupa, or sa f*** si tot ce-au reusit au fost niste clasari meritorii pe locurile 7-8. cu o exceptie, cand au iesit locul 2 sau 3 la constructori. in rest, nici o sfaraiala. la dakar, ii bate inca mitsuba cu pajero de-i asculta cu urechea, la wtcc si-au furat-o de la tinichelele "latine" pejo 405 si alfa 156, acum ii bate tractorasul de la seat si polizorul de la opel america (chevrolet) la motociclete nu au fost niciodata o forta reala, au inteles mesajul, se retrag cat nu rade inca toata lumea de ei. stiu ca-s rau, dar chiar nu-i suport. din cauza astora care vad in bemveu racheta, si-a tiganilor care-si cumpara mercedes, am ajuns sa nu mai vreau sa vad masinile alea. de aia am treaba si cu dizalele, ca toata lumea le linge-n c** desi li se ac rabat de la regulamente in competitii grupa mare si la benzinare li se da in cap...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by blacired View PostO stire recent anuntata:BMW iese din competitie la sfirsitul anului curent!Motivat cu:criza financiara in domeniul auto, nu au ajuns in pozitii bune si nu se mai reflecta o reclama buna despre firma, asa ca trec la treaba in alte campionate care sunt mai aproape ideologic cu ei.
BMW nu a avut piloti de valoare ca la ce motoare aveau se bateau de la egal cu echipele oficiale ferrari sau mercedes...de renault numai zic ca erau cu o clasa peste ei.
Comment
-
@DeLuXe Pai este o stire pe net ca "batrinul"(Briattore) vrea sa cumpere la sfirsitul anului echipa de F1 Renault, pentru ca astia vrea sa renunta la campionat datorita faptului ca sponsorul oficial al Renault le paraseste(este vorba de ING).....
@Seba Tu nu esti fan BMW.....LOL.....
O veste buna oficiala: vineri seara a fost semnat de catre seful FIA, Max Mosley, si echipele existente in F1, tratatul international Concorde Agreement. BMW a primit timp pina in 5 august sa o semneze(daca cumva se razgindesc).
Comment
-
la ce motoare avea bemveu in era montoya rupeau tot. numa' ca nu prea tineu o cursa intreaga motoarele alea si tot ferrari/mercedes/renou castigau, chit ca aveau cu 20 de cai mai putin decat bemveurile. si pana la urma, s-o recunoastem deschis. bmw cu motoare de 1.6 si 1.8 is la fel de pocnitori ca loganul, golful sau alta conserva mica si ieftina. bmw a impresionat posesorii de dacia si oltcit cand s-au suit in 323.
a, sa ma iau si de renou...umbla zvonul ca si astia ar fi pe duca. alti incapabili...macar de astia nu auzi ca noi facem si dregem si batem tot si avem cele mai 3,14zdoase motoare...au venit, au castigat, acu pleaca. sa nu uitam ca la finele anilor '90 au fost dati afara din f1, ca si schumacher in 2006, pt ca stricasera spectacolul lui bernie si al lui maxy pervert boy...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment