Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    in anii astia de activitate pe forum nu am auzit de foarte multe probleme legate de ambreiajul hidraulic.

    am auzit de ceva probleme cu pompa. daca se strica se schimba in 10 minute daca am una de rezerva in portbagaj

    Comment


    • #17
      Modificata .Lichidul este comun cu cel de frina,pompa de ambreiaj i ti dau eu moca .Eu le luam pentru tija sa o modific.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        esti de zahar. o sa te sun maine sa mai imi spui ce stii

        ce nu am inteles in Dialogys...ce sunt alea doua conducte. cred ca sunt corespondente pentru cele doua modele de rulment. mai mult ca sigur

        singura chestie cu care merg orbeste la ghici este : se potriveste pedala de hidraulic in pedalierul meu ?

        Comment


        • #19
          Poze pompa.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Nu.Sigur

            .

            Comment


            • #21
              Eu recomand sa monteze un borcanel separat pentru pompa de ambreiaj.

              Comment


              • #22
                Scuze,DA.Pedala de hidraulic se potriveste chiar si a ta dar sa i pui bolt

                Nu este necesar este legat pe frinele spate.Borcanasul are 2 compartimente 1 frine fata 2 frine spate.
                Last edited by petronel; 15 November 2012, 23:06. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  In pozele 2, 3 si 4 puse de Petronel se vede siguranta de care am scris in postarea de mai sus - despre amicul meu cu dubita Opel (Renault) care a avut probleme cu pompa. Parca zici ca sunt de jucarie. (cand se strica - le arunci - nu mai ai ce sa faci)

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by petronel View Post
                    Scuze,DA.Pedala de hidraulic se potriveste chiar si a ta dar sa i pui bolt

                    Nu este necesar este legat pe frinele spate.Borcanasul are 2 compartimente 1 frine fata 2 frine spate.
                    Eu am deja o pedala de la un diesel. Daca se potriveste e perfect.
                    Mai trebuie doar sa imperechez rulmentul de presiune cu furtunul pe care il are mecanicul.

                    Comment


                    • #25
                      bah, ai cumva 200Nm si nu stii cum sa lungesti cutia? la dracu' iti tre' s-o lungesti, daca singur ai spus ca doar pinionu' de dizal te-a dezamagit, acu' vrei sa lungesti 3 trepte, nu doar pe ultima? nu te inteleg. ai omorat cutia sau vrei sa faci experiente? la ce te mananca in cele 3 litere sa umbli acolo?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Problema reala nu tine de rapoartele cutiei. Adevarata problema e ca SuperNova are rotile pe 13 tzoli, iar Loganul pe 15 tzoli. In mod normal i-ar trebui un diferential de Logan montat pe cutia de SN. (diferenta de la 13 la 15 tzoli ii "mananca" cuplul in special pe treptele 1, 2 si 3 - cel mai mult ii omoara cuplul pe treapta 1 )

                        Comment


                        • #27
                          o cutie de sn cu grup de logan egal o cutie de logan. atunci de ce-ar schimba-o? eu inca nu-mi dau seama ce vrea sa faca...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Am prajit cutia mea. Am mers in cox fara ulei destul de mult. O refuza pe a 1 a si pe a 3 a cand se incinge si fluiera

                            O cutir se SN costa 300 lei. O cutie de logan costa 300 euro

                            La pinionul de diesel m a dezamagit prapastia dintre 4 si 5.

                            Nu imi fac probleme de rapoarte astea sunt cu astea defilam.
                            Trebuie sa puste toate piesele astea acolo

                            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                            Comment


                            • #29
                              am adunat cam tot ce imi trebuie.

                              kit ambreiaj MCV 1.6 16v, rulment presiune, pompa + conducta si pedala dci85 care este bolt on...teoretic toate trebuie sa fie bolt on

                              am suprapus placile de presiune. cea originala peste cea noua...se potrivesc perfect gaurile

                              luni se monteaza. se vor face si poze cu toate detaliile.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by alessandro View Post
                                Am prajit cutia mea. Am mers in cox fara ulei destul de mult. O refuza pe a 1 a si pe a 3 a cand se incinge si fluiera
                                ...
                                felicitarile mele cum ai reusit, mah?

                                in cazul asta, ia cutie de sn, baga grupul de lighean, daca intra; apoi da-i bice. direct cutia de sn n-as pune-o pe logan, gandeste-te ca demarajul se duce pe pluta si trenul de-a 5-a poti sa-l scoti din cutie, sa fie mai usoara masina. sigur o sa conteze orice gram, la ce rapoarte vei avea cu grup d esn, daca nu "pusca" grupul de logan...cutii gasesti si la 200-250 euro, acu pt 100-150 de euro, mai bine pune ce trebuie. sa schimbi ambreiaj, rulment, actionare, pt aia sunt bani, dar pt o cutie "bolt-on", nu sunt. tu stii mai bine, eu zic ca nu-i ok ce vrei sa faci.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google