Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    La Logan aveam din fabrica 3000 rpm si 110 pe bord

    Masurat pe GPS aveam 103 kmh real

    Laguna cu care am mers avea 3000 rpm si 95 pe bord...pe GPS a dat 87

    3000 rpm si 118 kmh reali

    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
    Last edited by alessandro; 1 December 2012, 09:42.

    Comment


    • #62
      Eu am laguna 1.6 16v break si la 100 in tr5 pe ceas am putin peste 100kmh. Tot cam asa era si la solenza pe care am avut-o inainte, totusi sunt diferente intre celelate trepte de viteza (si rotile sunt de alte dimensiuni...). Cutia este etajata in asa fel incat masina sa prinda viteza maxima in tr5- adica la turatia de putere maxima se obtine si top speed (la berlina 195 kmh).

      In poza datele cutiei JB3 de Laguna:
      Attached Files
      Last edited by andri1940; 2 December 2012, 02:19.

      Comment


      • #63
        @razvanamza, intelege ca aici a fost vorba de costuri si de timp, asta ca tot pui intrebari de genul "de ce nu un grup de la masina x, de ce nu unul scurt de la y"

        Alex a fost suficient de nebun incat sa treaca pe ambreiaj hidraulic, folosind o cutie ieftina. Oricum facea pasul asta cu ambreiajul chiar daca nu i se strica cutia.

        Cat despre grupuri, nu vinde NIMENI (mai ales oameni in care sa ai incredere) grupuri SH. Se vinde intotdeauna cutia cu totul, pentru ca la Renault/Dacia nu-i chiar usor sa demontezi o cutie... Iar un grup nou iese din calcul foarte rapid, datorita pretului. Asadar, nu mai intreba de ce n-a pus nustiuce grup, ca intrebi degeaba
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #64
          Originally posted by dsign View Post
          Oricum facea pasul asta cu ambreiajul chiar daca nu i se strica cutia.
          Cum nu exista remediu pentru scartaitul ambreiajului...cu siguranta asta ar fi fost urmatorul pas.

          Azi am cumparat o prajitura. Am fost in targ de unde mi am luat o pompa de ambreiaj nou nouta si originala la pretul de...63 lei

          Pompa veche o banuiam de pierderi de presiune si am avut dreptate.

          Am montat-o pe cea noua si ambreiajul se comporta total diferit. Pedala a devenit foarte tare, se simte cum apasa rulmentul pe placa si nu mai agata treptele 1 si 2

          Comment


          • #65
            sal stie cineva cutia de la renault cu 6 trepte merge si la motorul de pe logan 1,6 16v

            Comment


            • #66
              Volanta de 1,6 8v merge pe 1,4 mpi?

              Comment


              • #67
                da. vei avea nevoie si de kit ambreiaj de 1.6.

                Comment


                • #68
                  Pai tocmai d-aia ca vreau Sachs-ul original, cel pentru 1,4 mpi e doar un refurbished...
                  Schimbarea volantei si kit-ului de ambreiaj de la 1,6 mpi va avea reprcusiuni asupra dinamicii masinii(in sens negativ)?

                  Comment


                  • #69
                    Da ...volanta echilibreaza motorul este o contra greutate ,se poate ca volanta de 1.6 sa afecteze motorul in timp ,motorul v-a raspune mai greu la acceleratie ,datorita masei suplimentare .

                    Ambreajul de original este tot ce trebuie motorului de 1.4 ,atata timp cat este utilizar corespunzaror .
                    sigpic
                    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                    Comment


                    • #70
                      Care cutie de la duster, merge dar n-are rost la duster se pleaca cu a 2-a de pe loc

                      Comment


                      • #71
                        NOL, ce-ai vrut sa ne spui cu postul tau?

                        Comment


                        • #72
                          Daca stie cineva, ne poate prezenta avantajele si dezavantajele unui ambreiaj de 1.6 pe un logan de 1.4 ?

                          Comment


                          • #73
                            Dezavantaje :
                            - iti trebuie si volanta de 1.6
                            - urca mai greut in ture, dar nu prea sesizabil

                            Avantaje :
                            - plecare de pe loc mai ferma
                            - durata de viata mai lunga
                            - posibilitatea de a-l supune la sarcini mai mari (remorci, rulote, etc)
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              iata ca situatia o impune, si cred ca intru si eu in "clubul cutie snova". Dupa cum a constatat si Alessandro azi, cutia mea sufera de "mofturi".

                              Cu ceva noroc am gasit piesele pentru transplant, si cu ceva finante voi avea toate piesele pana pe 15.

                              Singurul lucru la care ma pot gandi este ca ansamblul ambreiaj/volanta de 1.4 nu a facut fata cuplului de 1.6, si s-a decalit "soarele". Conversia va fi completa, de la volanta pana la pedala de ambreiaj. urati-mi noroc!

                              Comment


                              • #75
                                Auci.

                                Pentru cine intreaba, am facut trecere de la ambreiaj de 1.4 la cel de 1.6 la masina tatalui meu. Am recurs la aceasta solutie datorita modului in care se utilizeaza masina : se tracteaza ocazional o remorca, merge destul de des cu 4 pers si bagaje, etc.

                                Piese necesare :
                                - volanta 1.6
                                - kit ambreiaj 1.6

                                Dupa conversie, masina s-a schimbat total in bine. Pleaca brutal de pe loc (in limitele unui 1.4), schimbarile bruste de treapta nu mai duc la patinaje nedorite ale ambreiajului, se simte ca puterea motorului e transmisa cutiei in mod corespunzator.

                                Va tin la curent.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google