Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu sunt de parere ca benzina petrom e superioara.la noi in Calarasi tot timpul e coada la petrom pe cand la lukoil niciodata n-am vazut toate pompele in actiune.

    Comment


    • Despre Mol ce se stie?

      Comment


      • Eu de cand tot iau de la ei nu am avut probleme.
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • Ca zi rezumat din alte topicuri, cea mai buna benzina este la statiile cu rulaj. La a mea mixez doar cu Rompetrol, Petrom si Mol, fara statii partener.

          Comment


          • Exact! Din statiile "de dupa blocuri" alimentam in vacanta de dupa bacalaureat la dacia 1310.faceam cheta, dadeam cateva ture de oras si hop becul rosu!

            Comment


            • Fraților, ieri seara am făcut o manevră prea strânsă la tara la curte, aproape de stâlpul porții.Incercand sa îndrept mașina, in panta fiind, nu am mai putut înainta pe iarba. Credeti-ma că am fost pus în dificultate pt prima oara în situația asta.Am încercat să turez puțin mașina, dar pur și simplu nu înainta. Mi-e teamă la iarnă. Trăiască ESP-ul-ASR-ul !
              Last edited by alex1ioan; 22 July 2018, 07:55.

              Comment


              • La plecare de pe loc, cu Ia sau aIIa nu depăsești 2000rpm și te lasă să patinezi, până atingi 2000rpm sau 30km/h - trăiască scolile de șoferi cu instructori de 2lei
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • O fi valabil pe drum drept, dar in panta de 45 pe iarba, nici o sansa. Crede-mă, am permis de 20 ani, pe vremea aia nu auziseră școlile de șoferi nici de Logan, dar te-ai invita sa patinam împreună pe speța data.
                  Last edited by alex1ioan; 22 July 2018, 13:19.

                  Comment


                  • Panta de 45 grade (+ iarba)?! - unde gasesti combinatia asta si mai ales cat de des? (nu zici sa fie si uda iarba!) Oricum Logan este gandit pentru drumuri publice.
                    In general masina nu trebuie accelerata mult la plecarea de pe loc. Conteaza sa ai rabdare. Eu am incercat (cu 1.4) sa plec de pe loc fara sa accelerez (la semafor) si merge fara probleme. Cei drept masina se misca incet dar NU trepideaza, insa am primit la claxoane + altele... (era weekend, in timpul saptamanii nu se poate incerca...). Deasemenea masina iese din subsol (hipermarket) pe rampa din beton de aproximativ 30 grade (chiar uda) fara sa accelerez si cu plecare de pe loc de la baza rampei. Prin anii 80 am urcat (ca pasager) o rampa de aproximativ 40 grade, cu pamant + pietris uscat in lungime de vreo 50 - 100 m in Olanesti. Masina era Skoda 120 L. Dar e din alt film!

                    Comment


                    • Mașina era la 10 cm de stâlpul portii, cu spatele ,plecarea s-a făcut de pe loc, încercat turație mica, mare, tot tacâmul. Rezultatul, derapat lateral?! Nu sunt Titi Aur, dar nici Fred F.
                      Last edited by alex1ioan; 22 July 2018, 14:05.

                      Comment


                      • Masina nu are destul cuplu la turatie joasa, trebuie turat si atunci intervine electronica.
                        Bun venit in noua era a motoarelor de rahat.

                        Comment


                        • Bv Catalonia, răspuns corect. M-ai scutit de demonstrații, poze, etc. Ți-ai spălat toate păcatele(glumă)

                          A fost combinația perfectă, bașca intra și hill start assist-ul.
                          Last edited by alex1ioan; 22 July 2018, 16:01. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • limitare la 2000 rpm pentru un motor care dezvolta cuplul maxim (sub 100 Nm) de pe la 3800 rpm, no?
                            m3z, fratello!
                            vreau o reluare cu fraza aia despre instructori auto incompetenti, silvuple!
                            ioane, nu fi trist, iarba iz a bici; mai ales cu gume de vara; e ca si cum ai cobori muntele incaltat in slapi.
                            Last edited by devreg; 22 July 2018, 22:54.

                            Comment


                            • Ms frate, iarba că iarba, dar înclinația și-a pus amprenta . Nu ai cum sa patinezi sub 2000 in pozitia asta și să și înaintezi., Ii trebuie forța ținând cont că intră și hill start-ul iar forța e limitata de electronic.

                              Comment


                              • Originally posted by alex1ioan View Post
                                Ms frate, iarba că iarba, dar înclinația și-a pus amprenta . Nu ai cum sa patinezi sub 2000 in pozitia asta și să și înaintezi., Ii trebuie forța ținând cont că intră și hill start-ul iar forța e limitata de electronic.
                                Indiferent de motor , iarba uda se coporta ca zapada afanata iarna. Daca masina mai este si goala ai toate sansele da derapezi. Referitor la scoala de soferi, cred cu tarie ca experientele de genul derapari / alunecari / frane bruste etc. le obtii doar conducand. Cu siguranta nu le vei invata la scoala de soferi. Doar experienta din fiecare zi te ajuta sa fii mai bun si sa-ti cunosti masina mai bine, sa stii ce poate in fiecare moment.

                                Referitor la Loganul cu motorasul de 1.0, dupa cei 1500 km sunt relativ multumit. Pentru infrastructura pe care o ofera Romania este o masina decenta. Singura chestie care nu imi place (dar o asum fiinca stiam de problema inainte de a lua masina) este puterea care se dezvolta dupa pornirea AC-ului. Masina merge dar chinuit rau de tot. Daca vrei sa faci depasiri trebuie sa tragi de motoras relativ mult. In acest moment cam asta ar fi singura chestie / opinie legata de motor.

                                o zi buna!

                                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google