Si eu sunt de parere ca benzina petrom e superioara.la noi in Calarasi tot timpul e coada la petrom pe cand la lukoil niciodata n-am vazut toate pompele in actiune.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Fraților, ieri seara am făcut o manevră prea strânsă la tara la curte, aproape de stâlpul porții.Incercand sa îndrept mașina, in panta fiind, nu am mai putut înainta pe iarba. Credeti-ma că am fost pus în dificultate pt prima oara în situația asta.Am încercat să turez puțin mașina, dar pur și simplu nu înainta. Mi-e teamă la iarnă. Trăiască ESP-ul-ASR-ul !Last edited by alex1ioan; 22 July 2018, 07:55.
Comment
-
-
Panta de 45 grade (+ iarba)?! - unde gasesti combinatia asta si mai ales cat de des? (nu zici sa fie si uda iarba!) Oricum Logan este gandit pentru drumuri publice.
In general masina nu trebuie accelerata mult la plecarea de pe loc. Conteaza sa ai rabdare. Eu am incercat (cu 1.4) sa plec de pe loc fara sa accelerez (la semafor) si merge fara probleme. Cei drept masina se misca incet dar NU trepideaza, insa am primit la claxoane + altele... (era weekend, in timpul saptamanii nu se poate incerca...). Deasemenea masina iese din subsol (hipermarket) pe rampa din beton de aproximativ 30 grade (chiar uda) fara sa accelerez si cu plecare de pe loc de la baza rampei. Prin anii 80 am urcat (ca pasager) o rampa de aproximativ 40 grade, cu pamant + pietris uscat in lungime de vreo 50 - 100 m in Olanesti. Masina era Skoda 120 L. Dar e din alt film!
Comment
-
-
limitare la 2000 rpm pentru un motor care dezvolta cuplul maxim (sub 100 Nm) de pe la 3800 rpm, no?
m3z, fratello!
vreau o reluare cu fraza aia despre instructori auto incompetenti, silvuple!
ioane, nu fi trist, iarba iz a bici; mai ales cu gume de vara; e ca si cum ai cobori muntele incaltat in slapi.Last edited by devreg; 22 July 2018, 22:54.
Comment
-
Originally posted by alex1ioan View PostMs frate, iarba că iarba, dar înclinația și-a pus amprenta . Nu ai cum sa patinezi sub 2000 in pozitia asta și să și înaintezi., Ii trebuie forța ținând cont că intră și hill start-ul iar forța e limitata de electronic.
Referitor la Loganul cu motorasul de 1.0, dupa cei 1500 km sunt relativ multumit. Pentru infrastructura pe care o ofera Romania este o masina decenta. Singura chestie care nu imi place (dar o asum fiinca stiam de problema inainte de a lua masina) este puterea care se dezvolta dupa pornirea AC-ului. Masina merge dar chinuit rau de tot. Daca vrei sa faci depasiri trebuie sa tragi de motoras relativ mult. In acest moment cam asta ar fi singura chestie / opinie legata de motor.
o zi buna!
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
Comment