If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cu Elf 5w40 se stingea inainte sa plece acul turometrului de jos...
Asa se stingea, acum nu mei e la fel, la mine cand am pus Castrol; cu, cateva momente inainte sa inceapa pornirea propriu-zisa a motorului; ca fapt divers un mare electrician de pe forum imi spunea ca asa ceva nu e normal. . Acum am peste 12.000 cu acel ulei.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Smart - Mobil 10 w40 - se stinge la 1 secunda dupa ce o pornesc
Mercedes - Mobil 300 - se stinge instant dupa ce o pornesc
Opel - Lukoil rahat-pansat 20w50 - se stinge instant dupa ce o pornesc
Vw - nu stiu ce ulei are - la mai putin de o secunda dupa ce o pornesc.
Stingerea becului de ulei este oarecum irelevanta.
Ba este foarte relevanta. Cat timp becul ala sta aprins, iti arata faptul ca nu ai presiune de ulei in rampa. Tocmai de-aia se spune ca cea mai mare uzura a motorului se realizeaza in primele secunde de la pornire - pana ajunge uleiul peste tot.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Am 115.000km la un logan 1.4 e3. Vreau sa-i schimb uleiul cu un Elf sintetic 5w40 sau 10w40. Unii zic sa pun 10w40, altii zic ca cine face asta isi bate joc de motor, nu stiu ce sa fac.. Inclin spre 5w40.
Motoru n-a facut niciodata probleme, nu stiu ce ulei are acum. Becul se stinge aproape instant.
Pana la urma ce bag in motor de 1,6 16V faza I: Mobil 1 ESP Formula 5W-30, Castrol Edge 5W-30 sau Eneos 5W-30 ?
Trei schimburi am mers pe Dacia Oil 5W-30.
Pana la urma ce bag in motor de 1,6 16V faza I: Mobil 1 ESP Formula 5W-30, Castrol Edge 5W-30 sau Eneos 5W-30 ?
Trei schimburi am mers pe Dacia Oil 5W-30.
Ba este foarte relevanta. Cat timp becul ala sta aprins, iti arata faptul ca nu ai presiune de ulei in rampa. Tocmai de-aia se spune ca cea mai mare uzura a motorului se realizeaza in primele secunde de la pornire - pana ajunge uleiul peste tot.
in cealalta masina am Motul 8100 xcess si se stinge becul o idee mai greu ca la Eneos
8100 xcess este mai subtire ca Eneos....relevanta becului este...??
la mine cu Motul 8100 xcess se stingea becul odata cu prima invarteala a motorului dar culbutorii rontaiau de zici ca ieseau prin capota
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment