Am vazut motoare cu NAMOL in interior care functionau fara probleme dupa zeci de mii de kilometri cu acelasi ulei neschimbat. Sigur s-a blocat axa cu came din cauza uleiului? Cine a pus diagnosticul?
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Daca nu avea pic de ungere, teoretic nu mergea mai mult de cativa kilometri pana sa caleze motorul, cu mult inaintea presupusei ruperi a axei. De regula, se lipeste pistonul pe camasa cilindrului, inainte.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostO fi fost indoit jumate jumate cu apa ca la antigel
Acum Danyyy stie cel mai bine ce a patit. Sa ne spuna el mai multe detalii.
-cand am desfacut arborele cu came gaurile prin care cirula ulei ca sa unga lagarul la arbore erau infundate cu calamina .
-parerea mea ar fi ca uleul asta 5w30 fiind subtire si avand propietati de curatare a dislocat o bucatica de calamina si a bagato pe lagarul arborelui.
-masina nu am de noua,cine stie ce ulei a folosit acela ,si ce stil de mers a avut.
-cu castrol 10w40 am mers 8000km.
-cu cel 5w30 am reusit doar 1000km ,motorul sa blocat in timpul mersului la viteza de 80km/h in vitaza a 5a .
-masina cand sa blocat motorul avea 79000km motorul funtiona perfect.
Originally posted by 827sam View PostDexos 2 este si uleiul OEM de la Mazda. Nu cumva s-o fi blocat arborele ala cotit de la Castrol 10w40 pe care l-a avut inainte? Cine stie cate depuneri o fi lasat Castrolul pentru ca mai apoi dexos`ul sa le fi curatat si miscat de la locul lor.
Comment
-
-masina nu am de noua,cine stie ce ulei a folosit acela ,si ce stil de mers a avut.
Ala dinainte o fi mers cu un nivel al uleiului scazut sau a folosit ulei de camion, ca-l obtinea ieftin.
Comment
-
Cunosc logan 1.2 16v cu 15.000 km in bord ce acum foloseste dexos 2 5w30. Merge foarte frumos si dupa cum spune propretaru nu simte nicio diferenta de sunet intre oloiuri.
PS : Nea K : mergi tu cu elf 10w40 vreo 20 de mii de km in 2, 3 schimburi sa vedem ce zice motorul ala. E adevarat ca suporta multe cu orice ulei, dar macar in limita unui numar de km intre schimburi ...Last edited by 827sam; 24 October 2012, 12:27.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Pai a mers motorul meu cu DaciaOil 10w40 la inceput, ca asa aveau aia de la reprezentanta pe stoc, la revizie.
Abia la ultima revizie (a 3-a) inainte de a iesi din garantie mi-au propus sa aleg intre Dacia Oil 10w40, 5w40 si Elf 5w40. Le-am aratat bidonul meu de Aral Hightronic si le-am zis ca garantia lor e istorie.
N-a marait motorul, au fost si niste ierni mai geroase.
Comment
-
Da, insa n-ai mers 20 de mii de la un schimb la altul. Nu poti sti ce fac unii cu masinile lor. Noi suntem stresati sa schimbam 0w40 la 10 mii de km cand altii pun si 15w40 cate 15 mii ...
Cine stie ce noroc a avut baiatul de vreo masina rupta-n toate ...Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postcu Elf NFJ in frana de motor se aude cum rontaie diferentialul. Motul 75w80 atenueaza perfect acest zgomot.
Comment
-
Originally posted by bad_hrc View PostAm observat si eu ca se aude ceva in frana de motor dar nu am stiut de la ce este m-ai luminat. Din cate am observat eu se aude mai tare in treptele 4 si 5 in frana de motor indiferent de turatie.
cu cat cresti treapta, creste si viteza ca de aia schimbi treapta implicit creste si turatia diferentialului.
Comment
-
Comment