Frana De Motor 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu asa m-am invatat de la vechea dacie. Duceam schimbatorul la punctul mort fara sa mai apas ambreajul. De o luna de zile am achizitionat un logan si de-asta intreb daca dauneaza cutiei de viteze sa stiu sa ma dezvat.

    Comment


    • #62
      @sej: du masina pana in 7500 rpm, si lasa-l pe invidiosul de Seba. Posibil sa se poate si sub 7.5 sec 0-100.
      Last edited by Cezar; 25 November 2009, 17:14.

      Comment


      • #63
        Looking4u nu se intampla nimic daca scoti din viteza fara ambreiaj.scutesti ambreiajul de o munca.nu dauneaza cutiei de viteza sub nicio forma.stai linistit,eu dau a4a la logan fara sa calc ambreiajul
        O viata avem Români si o cinste!Desteptati-va ca am dormit destul!

        Comment


        • #64
          Prosti au fost aia care l-au inventat!!

          Comment


          • #65
            @ALO68 eu am o""dacie hidramata"" si nu mai am nevoie de ambreiaj sa il calc mereu.
            Daca ziceai ca o scoti din a patra te credeam,,dar ca o si bagi direct in a patra fara a apasa ambreiajul inseamna ca ai o dacie hidramata!!!
            Mai stiam eu unii ca si ei schimba vitezele fara a mai calca ambreiajul,,,,adica vezi Doamne ca la o anumita viteza se aliniaza nustiu cum pinioanele din cutie si intra direct in viteza,,,,,dar eu cu ei in masina CARAIA cutia de o gasea dracii si mirosea si a fum de la disc de mai avea putin si lua foc,,,,iar daca printr-un miracol intra in vreo viteza strigau BINGO mai ceva ca astia la tv,,,dar saraca cutie nu mai ea stia ce indura!!!!

            PS poate pui si tu un film cum bagi a patra fara a calca ambreiajul.....

            Comment


            • #66
              Originally posted by Seba View Post
              sa-ti fie clar: daca doar ai chipuit motorul si ai mutat limitarea, tu REAL nu scoti 7.5secunda suta nici f@#$%. ia un g-tech sau un gps, da-te pe radarul politiei si visele iti vor fi spulberate cu un 9secunde clar ca vaca la luna plina. cu 115 cai si 1200 de kile iei suta in 7.5 secunde la pastele cailor protestanti. altii se chinuie cu 200de cai sa ia suta in timpul asta si tu o iei cu 115. inseamna ca ai reinventat legile naturii. hai la sibiu, aduc g-tech-u' si vedem realitatea. chiar ma uitam pe filmuletul tau si de la 100 la 110 trece ceva mai mult de o secunda, adica exact cat sa faci 100km/h reali, in alea 9 secunde pe care le scoate cam orice logan 16volti chipuit, fara o toba, un filtru din piata si roti ceva mai mici. mai era unu p-aci care credea dupa filmari ca bff-ul lui felix lua suta in 5 secunde cu 130 de cai sub capota. mai, mai puteti? va mai tin nasturii la haine?
              ps: daca iti ia timp mai mult sa urci de la 6500 la 7000 decat sa urci de la 5000 la 5500 ai mutat degeaba limitarea. eu am incercat schimbari la 6000, 6300, 6500, 7000 si mare diferenta n-am vazut. pot sa zic ca acele 0.1 secunde sunt "erori umane". daca as fi scos constant mai bine de la 6300 la 6500 si apoi la 7000, as fi zis clar si raspicat "da, dom'le, e mai bine". asa, cu rezultate neconcludente, raman la parerea ca nu castigi mai nimic. te ajuta doar cand esti intr-o depasire riscanta si poti sa te intinzi fara sa risti sa ratezi treapta in depasire. alt avantaj nu vad. pune masina pe dyno si vezi cum pica puterea in baia de ulei dupa 6500rpm, oricate chiptuninguri i-ai face. ca fapt divers, am scos mai bine cu softul stock pe gtech schimband la 6200-6300 decat la 6500 aproape de limitare. in mod repetat. sa zicem ca softul stock nu e bun. il chipuiesc, dar comportamentul motorului la cap de turometru nu se modifica substantial. daca tu dupa chiptuning ai mers cu 195, atunci da-mi voie sa intreb unde-s aia 10 cai castigati prin chiptuning? pierduti in spatiu? vezi ca ceva nu se leaga in toata povestea cu chiptuningul, 10 cai in plus, SUB 7.5 secunde suta...ca n-ai fi tu singuru cu 16v chipuit si noi restul dormim pe noi. hai la sibiu si daca demonstrezi ce scrii aici, eu imi cer scuze public si nu ma mai bag 2 luni de zile la discutii tehnice. daca se dovedeste ca nu ai dreptate, stergi filmul cu 7.5 secunde suta de pe iutub, ca sa nu zica lumea ca minti?

              In primul rand eu nu cred ca la o resoftare a unui motor aspirat acesta trebuie neaparat sa ia 10% din putearea motorului... poate pana in 10% asta e altceva, cum si cu 10 cai din resoftarea la un 1,6 16v...
              Cu 20 de cai in plus de exemplu masina nu inseamna ca v-a merge de exemplu cu 10 km/h mai mult... sti bine ca aici intervine si aerodinamica masinii... acceleratia se mareste mai repede viteza maxima mai greu...
              Eu am pus filmuletul ala(filmuletul ala nu cred ca exista pe youtube sau cel putin daca exista nu l-am pus eu)... mai mult de atat nu pot sa fac sa te conving ca iau 100km/h in 7,5s (vezi ca dupa 100 nu mai are legatura cu ce zici tu pierderea unei secunde... vorbeam de 0-100)... poate in timp o sa ne vedem sa vezi cu ochii tai... poate ca mint,poate ca mint ca am batut masina de 174cp in 400m sau masini de 150cp sau ca am stat in fata masinilor pana la 100km/h acelea avand 7,2 sau medii de 7-7,5... acceleratie 0-100... DAR MASINILE ERAU STRICATE, ESTE IMPOSIBIL ASA CEVA, SOFERII ERAU PROSTI... stiu raspunsurile astea urmeaza sa le primesc.
              Nu am spus ca am obtinut acceleratia asta doar cu un soft... nu stiu de unde ai scos asta ca daca ai 10 cai in plus trebuie neaparat sa ai si viteza maxima mai mare, dar eu poate merg cu geamurile deschise si ma tine vantul ce zici? Poate ca viteza maxima se mareste cu 1km/h... nu ai de unde sa sti cat ai castigat atata timp cat nu urci masina pe dyno inainte si dupa sa poti spune ceva oficial...
              Daca eram mincinos spuneam ca am mers peste bord undeva la 210-215... intr-o vale mare si dreapta cum rar se intalneste...

              Nu pot ajunge la sibiu, imi pare rau.

              Comment


              • #67
                Nu vreau sa ma bag aiurea in discutie, dar loganul sej din tulcea e printre cele mai rapide loganuri din romania. Nu ma risc sa zic daca chiar primul, insa e cu siguranta in frunte..

                Masina chiar are rezultate mai mult decat notabile, si asta la cursele legale de anul asta.Cine a fost la legalele de anul asta de la tulcea (au fost si prin mai, si acum recent prin toamna) probabil ca stie masina.
                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                Comment


                • #68
                  De pura curiozitate si fara a dori sa starnesc vreo polemica: la ce grupa s-a dat SEJ-ul?
                  Banui ca cel putin C daca e adevarat ca bate masini de 174 cp pe 400 de metri si sta inaintea celor de 150.
                  E o grupa in care putine loganuri au loc;)
                  Last edited by andy_x3m; 25 November 2009, 20:13.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by SEJ View Post
                    In primul rand eu nu cred ca la o resoftare a unui motor aspirat acesta trebuie neaparat sa ia 10% din putearea motorului... poate pana in 10% asta e altceva, cum si cu 10 cai din resoftarea la un 1,6 16v...
                    Cu 20 de cai in plus de exemplu masina nu inseamna ca v-a merge de exemplu cu 10 km/h mai mult... sti bine ca aici intervine si aerodinamica masinii... acceleratia se mareste mai repede viteza maxima mai greu...
                    Eu am pus filmuletul ala(filmuletul ala nu cred ca exista pe youtube sau cel putin daca exista nu l-am pus eu)... mai mult de atat nu pot sa fac sa te conving ca iau 100km/h in 7,5s (vezi ca dupa 100 nu mai are legatura cu ce zici tu pierderea unei secunde... vorbeam de 0-100)... poate in timp o sa ne vedem sa vezi cu ochii tai... poate ca mint,poate ca mint ca am batut masina de 174cp in 400m sau masini de 150cp sau ca am stat in fata masinilor pana la 100km/h acelea avand 7,2 sau medii de 7-7,5... acceleratie 0-100... DAR MASINILE ERAU STRICATE, ESTE IMPOSIBIL ASA CEVA, SOFERII ERAU PROSTI... stiu raspunsurile astea urmeaza sa le primesc.
                    Nu am spus ca am obtinut acceleratia asta doar cu un soft... nu stiu de unde ai scos asta ca daca ai 10 cai in plus trebuie neaparat sa ai si viteza maxima mai mare, dar eu poate merg cu geamurile deschise si ma tine vantul ce zici? Poate ca viteza maxima se mareste cu 1km/h... nu ai de unde sa sti cat ai castigat atata timp cat nu urci masina pe dyno inainte si dupa sa poti spune ceva oficial...
                    Daca eram mincinos spuneam ca am mers peste bord undeva la 210-215... intr-o vale mare si dreapta cum rar se intalneste...

                    Nu pot ajunge la sibiu, imi pare rau.
                    Salut,


                    spune-mi si mie ce timp scoti pe 400 de metri..

                    Comment


                    • #70
                      Dacia Logan... e singurul logan, acolo vezi timpul meu pe 402m
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by SEJ View Post
                        In primul rand eu nu cred ca la o resoftare a unui motor aspirat acesta trebuie neaparat sa ia 10% din putearea motorului... poate pana in 10% asta e altceva, cum si cu 10 cai din resoftarea la un 1,6 16v...
                        Cu 20 de cai in plus de exemplu masina nu inseamna ca v-a merge de exemplu cu 10 km/h mai mult... sti bine ca aici intervine si aerodinamica masinii... acceleratia se mareste mai repede viteza maxima mai greu...
                        Eu am pus filmuletul ala(filmuletul ala nu cred ca exista pe youtube sau cel putin daca exista nu l-am pus eu)... mai mult de atat nu pot sa fac sa te conving ca iau 100km/h in 7,5s (vezi ca dupa 100 nu mai are legatura cu ce zici tu pierderea unei secunde... vorbeam de 0-100)... poate in timp o sa ne vedem sa vezi cu ochii tai... poate ca mint,poate ca mint ca am batut masina de 174cp in 400m sau masini de 150cp sau ca am stat in fata masinilor pana la 100km/h acelea avand 7,2 sau medii de 7-7,5... acceleratie 0-100... DAR MASINILE ERAU STRICATE, ESTE IMPOSIBIL ASA CEVA, SOFERII ERAU PROSTI... stiu raspunsurile astea urmeaza sa le primesc.
                        Nu am spus ca am obtinut acceleratia asta doar cu un soft... nu stiu de unde ai scos asta ca daca ai 10 cai in plus trebuie neaparat sa ai si viteza maxima mai mare, dar eu poate merg cu geamurile deschise si ma tine vantul ce zici? Poate ca viteza maxima se mareste cu 1km/h... nu ai de unde sa sti cat ai castigat atata timp cat nu urci masina pe dyno inainte si dupa sa poti spune ceva oficial...
                        Daca eram mincinos spuneam ca am mers peste bord undeva la 210-215... intr-o vale mare si dreapta cum rar se intalneste...

                        Nu pot ajunge la sibiu, imi pare rau.

                        ce mofidicari are masina ?
                        daca e doar soft si tobe poti sa pleci la plimbare cu alea 7.5 secunde , si cu timpul de 16.11 ... plauzibil...dar trebuie ceva mai multe modificari .
                        desi vad ca un CRX scoate 14,8... deci e varza cronometrarea ...
                        caz concret de logan 16v usurat ,fara nimic in el , soft ,evacuare, semislickuri pe fata scoate 16.9
                        pana la 16.1 mai sunt cateva camioane ...
                        16.1 poate cu niste axe agresive ,dar daca nu mere mai tare de 195 ... probabil ca are 105 + cp frumosh)
                        ne spui si cum ai cronometrat 7.5 ?
                        ce masini de 150 cp au suta in 7 secunde ?sau vorbeai de consum 7-7.5 % ?)
                        Last edited by Cristi_Xp; 25 November 2009, 22:00.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Cristi_Xp View Post

                          ce mofidicari are masina ?
                          daca e doar soft si tobe poti sa pleci la plimbare cu alea 7.5 secunde , si cu timpul de 16.11 ... plauzibil...dar trebuie ceva mai multe modificari .
                          desi vad ca un CRX scoate 14,8... deci e varza cronometrarea ...
                          Fiecare o ia cum vrea
                          Voi stiti ce sa credeti si ce nu... eu am dat o lista cu niste timpi... nu inteleg dc te iei de o masina de crx de exemplu atata timp cat habar nu ai ce masina e aia si ce modificari are si de ce a scos timpul ala! Sti am mai zis eu ceva pe aici studiaza ca si fi in masura sa contrazici. Numai ca nu vrei sa accepti realitatea... Poate ca voi credeti ca le stiti pe toate si nu puteti sa ii dati dreptate unuia ca mine pe un forum, in care voi probabil ca sunteti veterani...
                          Imi pare rau ca nu pot veni la sibiu... dar si chiar daca puteam sa vin trebuia sa acceptati un pariu nu veneam pana acolo doar sa demostrez gratis unor necunoscuti ceva...
                          Salutare la toata lumea! Asta a fost ultimul meu post aici...

                          Comment


                          • #73
                            pentru ca nici macar un civic VTI care are cu vreo 30 cp in plus , si la care este lucrat mult de tot ... scade foarte greu sub 15 , si are 30 cp de fabrica in plus pe langa alte modificari
                            Nu mi-ai spus ce modificari ai , dar un CRX de fabrica cantareste 920 kg si are 130 cp si scoate un timp de 16.4 ,si undeva peste 8 sec pana la 100 ,dar daca tu spui ca loganul tau de 105 cp +soft de 1200 kg scoate 7 sec pana la suta... la ce sa te contrazic?abereaza prin alte locuri )
                            Last edited by Cristi_Xp; 25 November 2009, 22:16.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #74
                              E vorba de crx-ul din midnight din bucuresti 88 fdm la numar, care in afara de ce o avea pe la motor, e si usurat la maxim maxim. Undeva la 750kg....
                              Iar loganul sej sa fim seriosi nu stiu ce tot o tineti cu softul, e evident ca nu are doar soft si mai mult ca sigur ca are modificari destul de serioase. Chiar ar fi interesant sa isi prezinte masina la my ride sa ne zica ce si cum .
                              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                              Comment


                              • #75
                                daca taie jumate de tabla din el scoate suta in 7.5 secunde ... pana atunci ramane 7.5%
                                cat despre alea 750 kg ... permite`mi sa fiu sceptic ... ce a putut sa dea jos de pe ea? motorul ?)
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google