Cum Ar Fi Ca Loganul Sa Primeasca Diesel-ul De 1.5 105cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    pe mcv sa montat 1.5 90 cp si 75 cp DCI euro 5 www.DACIA.ro

    Comment


    • #77
      Au făcut o remapare din fabrică!

      Comment


      • #78
        este euro5 si cu 90cp in acelasi pret , deci e foarte bine venita aceasta modificare.

        Comment


        • #79
          Au imbunatatit iar dci-ul, mai nou are 75, respectiv 90 cp si l-au pus pe Logan, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-Up si Sandero. Sunt curios ce modificari au facut, eu unul nu cred ca au umblat decat la soft, sper sa nu fie asa.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #80
            Speri sa fie din hard si nu din soft, ca utilizatorul sa o mai poata inbunatatii cu un upgrade de soft, nu?

            Comment


            • #81
              poate au marit presiunea in turbo din piulita magica + un sticker ... ceas
              sigpicMy ride

              Comment


              • #82
                Originally posted by DaniD View Post
                Speri sa fie din hard si nu din soft, ca utilizatorul sa o mai poata inbunatatii cu un upgrade de soft, nu?
                Normal, cum acum de la 85 cp o duci prin resoftare la 110 cp, asa de la 90 "de pe hard" sa o duci la 115 cu resoftare, ar fi ceva.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #83
                  eu zic ca ar fi un alt inceput cu o alta istorie...sa fie!
                  lipsa text

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by soto_adler81 View Post
                    Cum ar fi ca o data cu noua motorizare pe benzina 1.6 16v, Loganul sa primeasca si un motor diesel nou in speta ce de 1.5 dci 105 cp, de pe megane 2?
                    Pareri.
                    Ar fi frumos sa aibe asa motor eu am varianta prima de 65 de cai si vad ca nu e deajuns la depasiri sau sa prinzi putin avant inaint inainte si la urcat pante eu as zice ca ar fi mai bine 110 cai la diesel si motor de 1,9 nu e economicos dar fuge bine sau as pune un motor cu 150 de cai sa fie putere,cand ai nevoie de talpa in caz de urgenta max. sai poti da,.in rest loganu e ok

                    Comment


                    • #85
                      ala de 1.9 sa fie musai tdi, de la folxvagin, nu? visul oricarui roman, masina moca, pe motorina, cu motor mare si cai multi. ca aia 105 ai dizalului de 1.5 sunt mai slabi decat 105 ai dizalului de 1.9...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #86
                        Acum cand lumea nu are malai iar preturile la cam toate cele de stricta necesitate cresc ,nu prea merge sa-ti cumperi masina cu cilindree de tractor ca te impoziteaza statul de nu te vezi.Masina mai performanta inseamna si costuri mari de intretinere.Cand o sa dati 9-10 mii roni pe o simpla revizie nu cred ca o sa va convina.Un motor cu 150 cp pe benzina nu prea cred ca mananca sub 8-9 l extraurban.La fel si un diesel de peste 120 cp nu cred ca mai papa 4,5-5 l extraurban.O sa fie un 6-7 .Daca locuiesti in orase aglomerate in care stai mai mult pe loc decat mergi, masinile astea puternice o sa manance combustibil de rup.O sa va rupa la buzunare.Cunosc oameni care aveau mertan si au renuntat la el pentru a scapa de costuri,taxe si alte cele.S-au redirectionat spre masini cu motoare mici.Sunt unii care nu-si permit nici sa intretina un Logan de asta amarat ,amanand cate o revizie sau neschimband la timp una alta care cu timpul pot afecta buna functionare a masinii ,dar parca ar merge un 1,9 tdi cu discuri
                        Last edited by margelatu; 27 January 2011, 09:58.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by ady2pple View Post
                          Ar fi frumos sa aibe asa motor eu am varianta prima de 65 de cai si vad ca nu e deajuns la depasiri sau sa prinzi putin avant inaint inainte si la urcat pante eu as zice ca ar fi mai bine 110 cai la diesel si motor de 1,9 nu e economicos dar fuge bine sau as pune un motor cu 150 de cai sa fie putere,cand ai nevoie de talpa in caz de urgenta max. sai poti da,.in rest loganu e ok
                          La 1.5 trebuie sa dai a 5-a dupa 100 km/h ca sa traga fain in depsiri,cu a 4-a la 3000 rpm ai 100 km.h ca 1.6-1.4 cu a 5-a . Am fost cu decei de 63 de cai si chiar tragea tare in depasiri.

                          Comment


                          • #88
                            tare m-as fi bucurat la 1,5 sa am 100 cai din fabrica........vise....vise....

                            Comment


                            • #89
                              Poti sa cauti un duster lovit/muci/praf si cumperi motorul+cutia si faci transferul+modificarile aferente. Asta in cazul in care iti pica injectoarele si pompa si trebuie sa le schimbi , pui diferenta si iti iei alt motor. Personal asa as face
                              Seba ma intreb oare cate kg are motorul de 1.9 de 105cp si cate grame are motorul de 1.5 105cp ...

                              Comment


                              • #90
                                ai fi surprins de diferenta, nu e chiara asa mare cum cred unii. insa schimba comportmanetul masinii in subvirator grupa amre. si-asa lighenu' nu-i vreun exemplu de stabilitate, mai atarnati-i si-un cal mort de bara, sa vedeti ce bine sta pe drum...oricum, ideea e ca motorizarea e de c.a.c.a.t, unde mai pui ca n-are dom'ne discuri, ditamai masina de 1100kg n-are discuri pe spate. bine ca octavia si focus, de 1300kg si 115cp, nu sughit fara discuri si fara motoare de 1.9 tedei. eu o sa incerc sa nu mai comentez pa topicul asta, ca, la fel ca si pe alte topicuri asemanatoare devenim snobi. orice c.a.c.a.t facut de nemti e superior oricarui trafndafir romanesc. asa, o fi, in mintea unora. prefer ca-n mintea mea gandirea sa tina locul ideilor preconcepute, mostenite de la violonisti aciuiti prin service-uri, cu fite de mecanbici auto...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google