pe mcv sa montat 1.5 90 cp si 75 cp DCI euro 5 www.DACIA.ro
Cum Ar Fi Ca Loganul Sa Primeasca Diesel-ul De 1.5 105cp
Collapse
X
-
Au imbunatatit iar dci-ul, mai nou are 75, respectiv 90 cp si l-au pus pe Logan, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-Up si Sandero. Sunt curios ce modificari au facut, eu unul nu cred ca au umblat decat la soft, sper sa nu fie asa.
Comment
-
Originally posted by DaniD View PostSperi sa fie din hard si nu din soft, ca utilizatorul sa o mai poata inbunatatii cu un upgrade de soft, nu?
Comment
-
Originally posted by soto_adler81 View PostCum ar fi ca o data cu noua motorizare pe benzina 1.6 16v, Loganul sa primeasca si un motor diesel nou in speta ce de 1.5 dci 105 cp, de pe megane 2?
Pareri.
Comment
-
ala de 1.9 sa fie musai tdi, de la folxvagin, nu? visul oricarui roman, masina moca, pe motorina, cu motor mare si cai multi. ca aia 105 ai dizalului de 1.5 sunt mai slabi decat 105 ai dizalului de 1.9...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Acum cand lumea nu are malai iar preturile la cam toate cele de stricta necesitate cresc ,nu prea merge sa-ti cumperi masina cu cilindree de tractor ca te impoziteaza statul de nu te vezi.Masina mai performanta inseamna si costuri mari de intretinere.Cand o sa dati 9-10 mii roni pe o simpla revizie nu cred ca o sa va convina.Un motor cu 150 cp pe benzina nu prea cred ca mananca sub 8-9 l extraurban.La fel si un diesel de peste 120 cp nu cred ca mai papa 4,5-5 l extraurban.O sa fie un 6-7 .Daca locuiesti in orase aglomerate in care stai mai mult pe loc decat mergi, masinile astea puternice o sa manance combustibil de rup.O sa va rupa la buzunare.Cunosc oameni care aveau mertan si au renuntat la el pentru a scapa de costuri,taxe si alte cele.S-au redirectionat spre masini cu motoare mici.Sunt unii care nu-si permit nici sa intretina un Logan de asta amarat ,amanand cate o revizie sau neschimband la timp una alta care cu timpul pot afecta buna functionare a masinii ,dar parca ar merge un 1,9 tdi cu discuriLast edited by margelatu; 27 January 2011, 09:58.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Originally posted by ady2pple View PostAr fi frumos sa aibe asa motor eu am varianta prima de 65 de cai si vad ca nu e deajuns la depasiri sau sa prinzi putin avant inaint inainte si la urcat pante eu as zice ca ar fi mai bine 110 cai la diesel si motor de 1,9 nu e economicos dar fuge bine sau as pune un motor cu 150 de cai sa fie putere,cand ai nevoie de talpa in caz de urgenta max. sai poti da,.in rest loganu e ok
Comment
-
Poti sa cauti un duster lovit/muci/praf si cumperi motorul+cutia si faci transferul+modificarile aferente. Asta in cazul in care iti pica injectoarele si pompa si trebuie sa le schimbi , pui diferenta si iti iei alt motor. Personal asa as face
Seba ma intreb oare cate kg are motorul de 1.9 de 105cp si cate grame are motorul de 1.5 105cp ...
Comment
-
ai fi surprins de diferenta, nu e chiara asa mare cum cred unii. insa schimba comportmanetul masinii in subvirator grupa amre. si-asa lighenu' nu-i vreun exemplu de stabilitate, mai atarnati-i si-un cal mort de bara, sa vedeti ce bine sta pe drum...oricum, ideea e ca motorizarea e de c.a.c.a.t, unde mai pui ca n-are dom'ne discuri, ditamai masina de 1100kg n-are discuri pe spate. bine ca octavia si focus, de 1300kg si 115cp, nu sughit fara discuri si fara motoare de 1.9 tedei. eu o sa incerc sa nu mai comentez pa topicul asta, ca, la fel ca si pe alte topicuri asemanatoare devenim snobi. orice c.a.c.a.t facut de nemti e superior oricarui trafndafir romanesc. asa, o fi, in mintea unora. prefer ca-n mintea mea gandirea sa tina locul ideilor preconcepute, mostenite de la violonisti aciuiti prin service-uri, cu fite de mecanbici auto...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment