If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi
Stati voi calmi ca injectie delphi au si masini mai scumpe de la mercedes. Nu de alta dar ei oricum nu fac sisteme de injectie, le cumpara de la aceiasi furnizori ca renault (Bosch, delphi, continental).
Distributia posibil sa fie alta, ca parca dadea 240 000 km pentru schimb de curea.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Delphi produce la Iasi si stiu ca face marfa la calitatea si pretul cerute de client. E reteta chinezeasca. Spui ce vrei si un buget in care vrei sa fie produs.
Motoarele oricum pleaca complet echipate de la valladolid cu tot cu injectie si ce mai trebuie. Ca sa iasa pretul mic, uzina lucreaza cu o diversitate cat mai mica posibil (sisteme de inejectie, alternatoare etc), deci nu cred sa puna mercedes mari cuceriri ale tehnicii pe acele motoare in plus fata de alea pentru renault.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Asta e, vrei Mercedes bun, cumperi S Klasse, E Klasse, CLS, SLS. Se duc in gaura si astia daca umbla cu fofarlica la motorizari si fac masini gen Mercedes Citan.
Inca o masina taiata de pe lista.
Oricum, problema Merzului e asta: CLA, CLS, CLK, etc. nimeni nu mai stie ce model e.
Pentru mine exista doar C, E si S Klasse. Restul sunt produse de nisa.
Si oricum, vrei Mercedes, ai bani de el si il cumperi cu o ragalie de motorizare si de origine Renault mai ales?
Macar un 2.2 sa ai pe Mercedes, de vreme de pana si un Zafira diesel are capacitatea asta.
Daca pun la punct sistemu de injectie de ce crezi ca vei vedea Mercedesuri cu motor 1.5 dci trase pe dreapta?
Aici e toata buba la motorele dci, in rest cred ca majoritatea am vazut dci-uri cu 3-400000 km la bord care merg ok (schimbate injectoare etc, dar ca motor nici o problema)
Cred ca totusi schimbarea injectoarelor e o problema destul de grava la motor, un injector nu e totusi "consumabil", si nici ieftin nu prea e.
Daca ajungi sa schimbi injectoarele o data sau de 2 ori in 3-400.000 km deja s-a dus pe apa sambetei toata ideea cu diesel=economie.
Renault-ul, cel putin cu DCi-ul pus pe Logan si-a facut o dauna grava la imagine, s-a dus vestea ca sunt proaste si oamenii cam fug de ele.
Intre timp s-a schimbat modificarea - 1,5 dCi-ul nu se mai produce cu sistem de injectie Delphi iar injectoarele sunt piezoelectrice fara nici-o exceptie - si-a dat seama si Renault ca Delphi e un sistem prost de injectie.
La 2.0 tdi ale cu probleme, injectia nu era Delphi ci Siemens, la 2.5 tdi era Bosch.
Dupa cum se vede, Mercedes are de unde alege injectia pentru un cocteil diesel de "succes".
Mercedes e pe un trend descrescator. Pana si asocierea cu Chrysler tot asta zice. Daca pana acum aveau A Klasse ca punct de referinta pentru cel mai prost Mercedes, odata cu noi motorizari de la alti producatori, or sa mai sufere la imagine.
Ramane sa asteptam si sa vedem, bine ca nu am actiuni la Stuttgart. Le vindeam si cumparam la BMW.
Ii dati inainte cu problemele la injectia Delphi, dar a vazut cineva ca de prin 2009-2010 in coace nu mai pica asa de mult? Nici inejctoare, nici pompe cu pilitura.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment