Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aia in care intra filtru mic alb , se afla chiar langa plaman.. la mine este situat sub vasul de antigel

    Comment


    • Multumesc
      Am si eu o problema asemanatoare
      o sa verific si eu vana aceea cu filtrul de gaz in stare lichida.

      Comment


      • De aprox 1 an am probleme cu pornirea cand motorul este rece. In ultimul timp se agravase problema, si chiar si cand era cald afara nu mai pornea decat dupa vreo 3 chei. Citisem pe forumuri ca ar trebui un reglaj la culbutori. Am incercat cu benzina de la toate benzinariile ,si nici o schimbare. In urma cu o saptamana am zis sa incerc si cu benzina Maxx Motion 100+ de la OMV. De atunci nu mai am nici o problema

        Comment


        • Știu că discuțiile se referă la Logan dar având un motor care se regăsește și pe Duster, K4M, mi-am permis sa postez. Duster 2010 K4M cu instalație GPL Tomasetto Stag 4 de 2 ani și 17000km. Anul trecut am avut o săptămână în care nu am reușit să pornesc motorul, după care a pornit că din senin după ce am schimbat, curățat cam tot ce ținea de funcționare. Anul acesta după ce a venit frigul, a început iar să pornească foarte greu. Am mers 150km pe benzina Rompetrol dar când folosesc gaz, la pornire, pornește greu, in timpul rulării doar cu benzina, pornește ușor. Am DELPHI și interfață pentru GPL, asta daca puteți să-mi spuneți ce sa mai verific. Mulțumesc
          Last edited by Radovan_eu; 8 January 2022, 11:27.

          Comment


          • După ce citești manualul de la calculatorul tău sună-mă și vorbim.
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • Buna seara. O metoda sigura de a verifica dacă ajunge gaz in galerie după oprirea motorului? Mă gândesc că este posibil să am ceva scăpări pe la membrana vaporizator sau electrovalva încât să-mi înece motorul și să pornească foarte greu. Instalația are 17000km, Tomasetto.

              Comment


              • Seara scoți furtunul de la vacuum și îl pui înapoi dimineață... Vezi ce iese...
                2. Același lucru cu furtunul intrare rampă...
                P. S. Nu ai apucat sa citești.
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • Am închis robinetul direct de la butelie, am lăsat motorul să funcționeze până când a trecut pe benzina. După câteva ore, a pornit la ,,sfert". Daca scot furtunul de vacuum, mă gândesc că eventualele pierderi de gaz, ies din galerie prin ștuțul furtunului și nu se mai îneacă motorul, la fel și daca scot furtunul de la rampa. Acum, eu mă întreb cum as afla sigur daca problema e din membrana sau electrovalve. ,,Injectoarele" gpl sunt închise în permanență când nu funcționează pe gpl sau traseul este întrerupt de electrovalva? Sunt doua electrovalve, la butelie, care se aude când se trece pe gaz și electrovalva de pe vaporizator, care dintre ele ar putea scăpa și să-mi inunde galeria? Mulțumesc.

                  Comment


                  • Pai de aia ți-am zis 1 și 2... 1 =vaporizator 2= injectoare... Daca treci peste 1...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Injectoarele alea GPL pot fi ok pe diagnoză , pot țăcăni frumos, dar mecanic nu închid 100% ci numai de exemplu 98% (uzură), astfel până dimineața îți inundă galeria de admisie = pornire grea - asta încerca moog să te facă să înțelegi
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Există posibilitatea și la instalație nouă sa ai ceva cu probleme... Pierderile pot fi de vaporizator /membrană crapata /pierde prin vacuum sau injectoare, nu închide unul sau mai multe...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Momentan sunt la serviciu și nu am avut timp să verific pierderile. Dimineața motorul a pornit normal, la prima cheie. Asta îmi spune că nu este din cauza benzinei sau a calculatorului mașinii ce ar fi putut fi dereglat de cel al gazului. Rămâne cam ați spus să verific pe unde pierde. Care injectoare ar fi mai ok la Tomasetto, cele cu bobina neagra sau roșie? Am avut pe alte mașini bobine roșii și nu am avut probleme. De verificat vacuumul și furtunul ce intra in rampa, mă gândesc să le bag într-un pahar cu apa să văd dacă au scăpări, la injectoare ...... cred că voi face la fel verificarea. Mulțumesc pentru sfaturi. Am gaz de 22 ani, dar nu prea am avut probleme până acum, într-un timp atât de scurt de la montaj.
                          Electrovalva roșie de pe vaporizator nu închide și ea gazul spre injectoare? Nu poate scăpa și ea?
                          Last edited by Radovan_eu; 16 January 2022, 13:21.

                          Comment


                          • Dacă schimbi injectoarele pune ac-w01.
                            De la electrovalva pana la injectoare ai destul gaz rămas sa îți facă probleme la pornire dacă ajunge în admisie...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Acestea sunt pe mașina. Mă gândeam că dacă am nevoie, să cumpăr un kit de reparație pentru ele. Ceas comparator și ce mai este necesar, am!
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                              • Valtek nu erau cine știe ce... Dar de când au fost preluați de Westport e nasol... Nu tot timpul ce e ieftin e și bun... Ce a fost acum 10 ani s-a dus...
                                Bănui ca ai Valtek pe mașină... Sunt prea ieftine sa mai merite reparații... Acum, nu sunt rău, dar zic ca o să-ți prinzi urechile la reglaje... Daca într-adevăr scăpa rampa pune ac uri... Nu e o avere... Si nu mai ai treabă mult timp... Duc uzual peste 120-150k...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google