Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu știu dacă se înlocuiește așa ușor o mașină.Pana la urmă ambreiajul este o consumabila..Legea spune că produsul ar trebui sa fie nefuncțional 10% din perioada de garanție că să poată fi schimbat, ceea ce nu este cazul.

    Comment



    • cine mai stă să numere?

      Comment


      • Ambreiajul da, este o consumabila, dar nu cum este uleiul sau filtrele. Faptul ca ei l-au schimbat pe garantie inseamna recunoasterea unei uzuri premature, deci un defect de proiectare (software) sau o calitate proasta a discului.

        Si da, aurbrz are dreptate: http://www.anpc.gov.ro/galerie/file/...Nr9din2016.pdf

        (5) Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.

        Eu sunt curios in luna mai, cand merg la ITP daca exista un nou update de software la cutia Easy-R pentru mine. Daca softul initial cu care a venit masina (februarie 2017) ar fi V1, eu acum am un V2.
        Dupa spusele lui aurbrz care a mers recent in service, inseamna ca exista si un V3.
        La mine trepidatiile nu se prea mai manifesta, decat foarte rar (24500 de km) si niciodata la mersul cu spatele (s-au corectat complet cand am primit v2), de unde as trage eu concluzia ca nu e distrus discul si o mica inbunatatire a softului ar putea rezolva problema complet.

        Comment


        • Ce-am observat eu la acest update de soft este că s-a mărit și mai mult timpul de ambreiere in treapta 1 și în marsarier .Acum când dau cu spatele, mașina aproape nu se mișcă de pe loc, trebuie sa o ajut din accelerație că să se unească, ceea ce nu era cazul înainte.La mine cred că apar prematur trepidațiile pt.ca fac mult oraș mers bara la bara.Din experiența mea de până acum ar trebui făcută o recalibrare a cutiei la fiecare 5000 km parcurși, mai ales daca se face mult oraș.Costul unei recalibrări este de până în 200lei, deci s-ar putea face și la ieșirea din garanție.

          Comment


          • Mie mi-au facut resetarea softului cutiei de viteze la revizia din decembrie. Trepidatiile au reaparut curand dupa aceea, Cand merg bara la bara si apas repetat frana si apoi o eliberez usor, la un moment dat apar trepidatii. Am observat ca si cu motorul rece in special, si la plecarea de pe loc mai trepideaza putin. In marsarier nu am mai observat sa trepideze. Exista o noua varianta de soft ptr cutie, aparuta dupa decembrie anul trecut?

            Comment


            • Eu azi sunt programat pentru ce-a de a 2-a resoftare. Cea anterioara s-a facut in august 2018. O sa revin dupa amiaza cu feedback.

              Comment


              • Acuma eu nu stiu daca resetare inseamna acelasi lucru cu update de soft. Poate mie nu mi-au facut decat o reinstalare a aceluiasi soft..

                Comment


                • Colegul aurbrz descria ca au crescut si mai mult timpii de patinare in treapta intai si marsarier. Asta nu cred ca se poate realiza din calibrare. Acelasi lucru l-am observat si eu dupa primul update (nu s-a facut calibrare).

                  Comment


                  • Tocmai am facut update (nu calibrare) la cutie si la motor. Revin mai tarziu cu detalii, momentan pot spune ca softul pare scris de la 0, parca e alta masina. Sunt extrem de incantat atat de cum pleaca de pe loc cat si de cum schimba in treptele superioare. Seamana cu o automata veritabila.

                    Comment


                    • Am promis ca revin cu detalii privind schimbarile pe care le-am observat eu (poate unele sunt pur subiective):
                      • nu mai subtureaza in treapta a V-a. Oricat de incet apas acceleratia tine treapta a IV-a pana la 70 de km/h.
                      • vitezele parca se schimba mai repede si mai lin (poate e doar un efect de placebo)
                      • motorul parca urca mai repede in ture
                      • la retrogadare (nu mai tin minte daca facea si inainte) creste turatia cu 500 de rpm cand trece in treapta inferioara
                      • la oprire, dupa ce motorul trece in treapta I, motorul se tureaza la 1500 rpm pentru vreo 5 secunde, dupa care revine la 1000 de rpm sau mai putin
                      • la plecarea de pe loc prin eliberarea pedalei de frana motorul se tureaza cam la 1100 de rpm (cat imi dau eu seama de pe turometru). Plecarea e mai lunga, se gandeste mai mult si pleaca mai lent.
                      • am incercat o plecare in forta de pe loc, iar masina s-a turat intai si s-a ridicat de bot (ca si cum as fi avut frana de mana trasa) si apoi a demarat, parca mai incet decat o facea inainte.
                      • cred ca dupa update-ul de motor s-au resetat toate contoarele din bord, mai putin km totali si partiali, inclusiv cel de revizie, care arata doar liniute. A trebuit sa il resetez eu sa arate din nou 20.000 km.
                      Am asistat la update-uri si totul a mers ca uns, fara erori. Cel de motor a durat mai mult, dar in total cam 10 minute. Inginerul care a facut update-ul mi-a spus ca a schimbat doar 3 discuri de ambreiaj, dar ca acestea nu prezentau uzura excesiva. Trepidatiile au reaparut dupa maxim 4000 de km, dupa schimb. Mi-a confirmat ca schimbarea se poate face in aceeasi zi.

                      Mai testez azi si revin cu pareri.

                      Comment


                      • Treapta a IV-a o tine pana la 70 km/h indiferent de mod ECO sau nu

                        Comment


                        • N-am incercat in ECO deloc. Testez si revin. Oricum azi dimineata dupa prima plecare a schimbat treapta a V la 50 de km/h doar o singura data. Pe urma, oricat de incet am accelerat a tinut treapta a IV pana la 65 de km/h.

                          Comment


                          • Am uitat sa adaug ca la prima pornire motorul a pornit destul de turat, cam 1500 de rpm, iar dupa ce a scazut pe la 1000 de rpm, a mai facut mici corectii de accelerare liniara. Inainte se accelera brusc si cresteau turatiile violent pentru a corecta relanti-ul.

                            Comment


                            • Am testat in modul ECO, la fel nu mai subtureaza in treapta a V-a. Ca idee, la 2600 de rpm in treapta a IV-a schimba in treapta a V-a si turatia scade la 1750 de rpm. Daca apoi iau piciorul de pe acceleratie, imediat ce turatia scade sub 1500 de rpm, se retrogradeaza din V in IV automat. La retrogradare, creste putin turatia automat, cam cu 500 de rpm.

                              Comment


                              • Da, e normal, face rev matching atunci cand se face retrogradarea. Interesant, probabil voi suna la reprezentanta sa intreb daca exista vreun update de software pentru masinile cu cutie Easy-R. Am observat si eu ca atunci cand e rece, are tendinta de a schimba in a 5-a la 50 la ora, dar asta se intampla doar o data, dupa nu mai face.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google