Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu cred ca ai citit cu atentie ce am scris eu. Eu m-am referit la sincronizarea mainii drepte cand elibereaza acel dinte al franei de mana cu piciorul drept care deja e in contact cu acceleratia.

    Comment


    • Originally posted by nickey1982 View Post
      Asa ca, de fiecare data cand opresc masina si am de asteptat mai mult de 3 secunde ridic un dinte frana de mana. La plecare, pun in contact piciorul cu acceleratia, dar fara sa o apas si cand maneta franei de mana e eliberata complet si ajunge la podea, apas usor (sau mai tare dupa caz) pedala de accelaratie. Turatia motorului ajunge si zaboveste pe la 1500 de RPM la o acceleratie usoara. In felul asta masina pleaca de pe loc perfect, cu 0 trepidatii (fiind ajutata si de turatia motorului usor ridicata pe care am mentionat-o mai sus).
      Daca esti luat prin surpindere, se poate pleca de pe loc si apasand direct pedala de acceleratie si eliberand frana de mana ulterior.
      La asta m-am referit eu.

      Comment


      • Si din nou, partea cu A/C On sau Off nu functioneaza iarna ci doar vara. Nu poti forta A/C pe On pentru ca afara ai temperaturi mai mici decat 16 grade cat e minimul pe care il poti seta la clima.

        Comment


        • A/c funcționează și iarna!
          ​​​​​​Când ai motorul cald, dai căldură maxim apoi pornește ac. O sa simți diferența de temperatura!
          Plus, ca ajuta și la dezaburire parbriz când motorul este rece.
          Dar na, încă trăim cu 100 de ani în urma!

          Comment


          • Chiar în cartea mașinii scrie a se folosi ac și iarna pentru dezaburire, precum și pentru a preveni stricarea componentelor.

            Comment


            • Asta cu frână de mana este aplicabila doar la semafor, dar în trafic bara la bara mi se pare o manevra greoaie, rămâne de baza pornirea cu treapta a doua de pe loc, cel puțin eu asa controlez trepidatiile, iar apoi totul revine la normal.

              Comment


              • Pai pornesti caldura la maxim, porneste A/C creste turatia si apoi trebuie sa o dai inapoi la 22-23 sau la cat o tii. Cand revii la temperatura optima, nu decupleaza A/C si revine turatia joasa?
                Eu tin clima pe AUTO si n-am cum sa controlez A/C. Cu siguranta porneste singur cand senzorul de umiditate vede o umidiate prea mare.

                Comment


                • aurbrz , eu am specificat in descriere ca daca e o oprire mai lunga de 3-5 secunde merge folosita, si pentru odihnirea piciorului. La opriri foarte scurte muti de pe frana pe acceleratie cat de repede se poate.

                  Comment


                  • Da am înțeles, dar la opriri scurte în anumite situatii pot sa fiu "racheta" în mutarea piciorului de pe frână pe accelerație ca tot îmi trepideaza

                    Comment


                    • @ nickey1982 daca doresti poti sa recitesti tot ce ai "specificat" si descris incepand cu #6278 dar mai ales ultimele posturi.....

                      Comment


                      • Gil26 eu stiu bine ce am scris. Daca n-am fost destul de clar, imi cer scuze.

                        Comment


                        • @ nickey1982 la inceput (#2678) ai scris despre AC si frana de mana trasa un dinte, apoi despre functia vedere clara iar dupa aceea ai “pendulat” intre ele. Am raspuns precizand ca fiecare “metoda” are avantaje\dezavantaje, gestionarea energiei masinii este mai complexa si am sugerat ca ar fi bine sa monitorizezi parametri si stari pentru a intelege mai bine toate acestea.
                          Iar la ce te-ai referit tu:
                          Si din nou, partea cu A/C On sau Off nu functioneaza iarna ci doar vara. Nu poti forta A/C pe On pentru ca afara ai temperaturi mai mici decat 16 grade cat e minimul pe care il poti seta la clima.
                          un alt coleg ti-a explicat si te-a “atentionat” ca nu este chiar asa, si eu folosesc AC cam 70-80% din an pe automat atat iarna cat si vara, iti sugerez din nou sa monitorizezi ca sa intelegi (de multe ori ceea ce credem noi nu este chiar si ceea ce “face” masina), iti atasez doar ca exemplu cateva grafice prelucrate rapid acum (si sper ca sunt destul de clare).
                          Cat despre:
                          Pai pornesti caldura la maxim, porneste A/C creste turatia si apoi trebuie sa o dai inapoi la 22-23 sau la cat o tii..…Cu siguranta porneste singur cand senzorul de umiditate vede o umidiate prea mare.
                          chiar daca stii bine ce ai scris si esti asa de sigur cred ca ar fi bine sa vezi si valorile “umiditatii” sau ale acelui “senzor de umiditate” dar mai ales cand AC-ul “porneste singur” apoi daca doresti poti vedea si in injectie parametri\stari (plus influentele turatiei, energiei, etc…) cu implicatii si in transmisia JS3.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Bun. Ideea e urmatoarea. Fara diagnoza, doar cu instrumentele de la bord, n-am cum sa imi dau seama daca e pornit A/C decat dupa turatia motorului.
                            Cand turatia motorului e 750-800 de RPM, clar A/C e oprit, cu clima fiind pe Auto. Corecteaza-ma daca gresesc.
                            Cand turatia motorului e de 1000 de RPM, din nou A/C e pornit sau nu neaparat. Dar asta e conditia minima ca sa fie pornit.

                            Comment


                            • Eu am descris 2 chestii:

                              1. Apasarea pentru 1-2 secunde a butonului "Vedere Clara" care duce la mentinerea turatiei ridicate a motorului la 1000 de RPM pe toata perioada pana cand motorul este oprit din cheie.
                              2. Plecarea de pe loc prin eliberarea franei de mana ridicata anterior la cu 1 dinte si concomitent apasarea acceleratie in sincron cu eliberarea completa a franei de mana.

                              In scenariu de mai sus cand ambele conditii sunt indeplinite, ambreierea are loc in jurul turatiei de 1500 de RPM, pleacare a lina, lenta cu 0 trepidatii.

                              Comment


                              • Nu doresc sa te "corectez" dar sunt diferite conditii, plus interconditionari....(iar o turatie mai ridicata se poate "obtine" si altfel, valabil si pentru 0.9TCe\JS3, ceea ce am scris ramane valabil)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google