Nu cred ca ai citit cu atentie ce am scris eu. Eu m-am referit la sincronizarea mainii drepte cand elibereaza acel dinte al franei de mana cu piciorul drept care deja e in contact cu acceleratia.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by nickey1982 View PostAsa ca, de fiecare data cand opresc masina si am de asteptat mai mult de 3 secunde ridic un dinte frana de mana. La plecare, pun in contact piciorul cu acceleratia, dar fara sa o apas si cand maneta franei de mana e eliberata complet si ajunge la podea, apas usor (sau mai tare dupa caz) pedala de accelaratie. Turatia motorului ajunge si zaboveste pe la 1500 de RPM la o acceleratie usoara. In felul asta masina pleaca de pe loc perfect, cu 0 trepidatii (fiind ajutata si de turatia motorului usor ridicata pe care am mentionat-o mai sus).
Daca esti luat prin surpindere, se poate pleca de pe loc si apasand direct pedala de acceleratie si eliberand frana de mana ulterior.
Comment
-
Asta cu frână de mana este aplicabila doar la semafor, dar în trafic bara la bara mi se pare o manevra greoaie, rămâne de baza pornirea cu treapta a doua de pe loc, cel puțin eu asa controlez trepidatiile, iar apoi totul revine la normal.
- Likes 1
Comment
-
Pai pornesti caldura la maxim, porneste A/C creste turatia si apoi trebuie sa o dai inapoi la 22-23 sau la cat o tii. Cand revii la temperatura optima, nu decupleaza A/C si revine turatia joasa?
Eu tin clima pe AUTO si n-am cum sa controlez A/C. Cu siguranta porneste singur cand senzorul de umiditate vede o umidiate prea mare.
Comment
-
@ nickey1982 la inceput (#2678) ai scris despre AC si frana de mana trasa un dinte, apoi despre functia vedere clara iar dupa aceea ai “pendulat” intre ele. Am raspuns precizand ca fiecare “metoda” are avantaje\dezavantaje, gestionarea energiei masinii este mai complexa si am sugerat ca ar fi bine sa monitorizezi parametri si stari pentru a intelege mai bine toate acestea.
Iar la ce te-ai referit tu:
Si din nou, partea cu A/C On sau Off nu functioneaza iarna ci doar vara. Nu poti forta A/C pe On pentru ca afara ai temperaturi mai mici decat 16 grade cat e minimul pe care il poti seta la clima.
Cat despre:
Pai pornesti caldura la maxim, porneste A/C creste turatia si apoi trebuie sa o dai inapoi la 22-23 sau la cat o tii..…Cu siguranta porneste singur cand senzorul de umiditate vede o umidiate prea mare.
Comment
-
Bun. Ideea e urmatoarea. Fara diagnoza, doar cu instrumentele de la bord, n-am cum sa imi dau seama daca e pornit A/C decat dupa turatia motorului.
Cand turatia motorului e 750-800 de RPM, clar A/C e oprit, cu clima fiind pe Auto. Corecteaza-ma daca gresesc.
Cand turatia motorului e de 1000 de RPM, din nou A/C e pornit sau nu neaparat. Dar asta e conditia minima ca sa fie pornit.
Comment
-
Eu am descris 2 chestii:
1. Apasarea pentru 1-2 secunde a butonului "Vedere Clara" care duce la mentinerea turatiei ridicate a motorului la 1000 de RPM pe toata perioada pana cand motorul este oprit din cheie.
2. Plecarea de pe loc prin eliberarea franei de mana ridicata anterior la cu 1 dinte si concomitent apasarea acceleratie in sincron cu eliberarea completa a franei de mana.
In scenariu de mai sus cand ambele conditii sunt indeplinite, ambreierea are loc in jurul turatiei de 1500 de RPM, pleacare a lina, lenta cu 0 trepidatii.
Comment
Comment