Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai trei km sau 7 minute nu mi se pare deloc mult. La diesel daca nu ai rezistente pe aeroterma sau incalzire auxiliara dureaza mult mai mult!
    Dar ca sa-ti raspund la intrebare, da cam atat dureaza si la mine!

    Comment


    • Teoretic...este un motor mai eficient. Prin urmare, consuma mai putin combustibil (fiind si mai mic) pentru a functiona chiar si cand nu este in sarcina. Consumand mai putin combustibil...produce mai putina caldura.
      Da...si la mine da mai greu caldura.
      vechiul 1.4 dadea caldura dupa 500m...dupa 2Km...deja era fierbinte rau. 0.9 abia dupa 1Km da caldura acceptabil (adica aprox 7-8 min de functionare)

      Comment


      • Originally posted by vSn86 View Post
        Bună ziua. Sunt un proaspăt posesor de Logan 0.9 tce și am și eu o nedumerire. Tocmai am schimbat uleiul și filtrele, și am constatat ca după aproximativ 800 km efectuați preponderent în mediul urban (90%), la o verificare a jojei, uleiul este negru. E normal asa ceva? Menționez ca mașina are 72000 km
        Esti sigur ca ti-au schimbat uleiul?
        Nu e normal sa fie negru dupa 800 km, ci doar inchis la culoare. Chiar daca ti-au pus, probabil, licoarea casei, Dacia Oill a.k.a. poşircă.
        Ai grija, ca lantul de distributie are ungerea facuta tocmai de uleiul ala. Ulei prost-lant de ditributie uzat prematur.

        Comment


        • De ce spui ca Dacia Oil e posirca?
          Ce ulei este de fapt acest Dacia Oil?

          Comment


          • Ulei auto, scrie pe el.
            De ce e posirca? Din experienta utilizarii, nu am laborator de teste acasa, masina e laboratorul meu.

            Comment


            • Originally posted by bolovan View Post
              vechiul 1.4 dadea caldura dupa 500m...dupa 2Km...deja era fierbinte rau.
              ...si dupa inca 1km faceai sauna, ramaneai in chiloti si maieu si se lichefia bordu', este?

              Las-o jos ca makane, la 0 grade sau putin sub, daca pleci direct cu ea la prima ora, fara sa stai nici macar 1 min la ralanti, iti baga caldura dupa 500m doar daca prinzi coloana de vreo 5min., altfel la mers neigradit nici vorba shefu. Dupa 2km, se dezmorteste.
              Asta nu inseamana ca nu baga destul de repede comparativ cu alte masini pe benzina.

              Daca insa stai cu ea pe loc pana ajunge la 40 grade (2 gradatii pe bord), atunci da, in 2km te da afrara de cald (adica ajunge la 4 gradatii).

              Referitor la problema cu innegritul uleiului in doar 800km, si io's de parere ca nu e deloc ok, chiar daca e turbo benzinar sau dizal.
              Vorbim de ulei negru (inteleg taciune), nu maroniu deschis sau inchis!
              E normal sa se innegreasca de undeva de la 3000-5000km in sus, nicidecum la sub 1000.
              Last edited by Kojak; 20 December 2017, 20:49. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • @mr k: dacia sigur nu are si sectie de producție ulei, deci e o anumita marca...
                Dacă insa tu zici ca ti-ai dat seama ca e slab, te cred pe cuvant. Nu am nicun motiv sau argument ca sa te contrazic...

                Comment


                • @Sebibv, nu ma intereseaza daca ma crezi sau nu ca DaciaOil e un ulei slab, e motorul tau.

                  Comment


                  • pardon...acum am masurat 830m. SI da, se refera la timisoara (hai sa fim seriosi...cam cati dintre noi locuiesc in camp?). Pe care-i parcurgi in aprox 4 min. Da, baga caldura mai greu cand era bine sub 0 grade. Ca punct de reper, cand ajungeam pe rebreanu cu sagului...deja dadea caldura ok. Cand treceam de balcescu spre centru...deja mergea chiar ok

                    P.S. Scuze, acum imi dau seama...eu stau intr-un oras unde viteza medie este de 14.5Km/h. Daca o am oare cum mixta...creste la 17Km/h

                    @sebibv mr.K a facut analiza uleiului la fiecare schimb+ a demontat motorul bucata cu bucata ca verifice uzura. Asta in timp ce lucra in atelier la un modul pentru Statia Spatiala Internationala.

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      @sebibv mr.K a facut analiza uleiului la fiecare schimb+ a demontat motorul bucata cu bucata ca verifice uzura. Asta in timp ce lucra in atelier la un modul pentru Statia Spatiala Internationala.
                      Hai ca si tie iti place sa furi curent.
                      Dacia oil e un ulei cu indulgenta mediocru, ideal ptr. taximetristi, care au talpa limitata la 2000rpm.

                      Comment


                      • Am spus eu ca-i un ulei bun? Nici vorba. Dar daca nu mergi sportiv...isi face treaba

                        Comment


                        • Eu i-am raspuns lui vSn86 pentru ca avea o nedumerire. El decide pe cine crede.
                          Ceilalti cu gura mare, n-aveti nevoie de sfaturi, stiti ce e mai bine pentru voi, iar mie oricum imi pasa doar de masinile mele, nu de a altora.

                          Comment


                          • Ori ce ulei pui dupa 2-300 km este negru
                            Am incercat destule
                            Rezultatul este acelasi
                            sigpic

                            Comment


                            • La 1.4 mpi prinzi 200 de mii de km cu orice ulei pui, atat timp cat e schimbat la timp.

                              La 0.9 tce eu as fi mai atent cu uleiul.
                              Dacia Oil 5w30 e cam apa de ploaie la temperaturi mari.
                              La cat te taxeaza cei de la Dacia ptr. 5w30 mai bine mergi cu Mobil 0w40 de acasa si faci o treaba mai buna pentru motor la aceeasi bani.
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • Pai in 0.9 nu se pune dacia oil din cate stiu eu (mie mi-au pus ELF).
                                la 1.4 depaseai si 400 de mii daca schimbai uleiul la timp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google