If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vă salut!
Am fost azi la constatare cu Stepway 3. Zgomot tijă wastegate, chedere exterioare uși spate care se deformează a treia oară.
Tija nu se schimbă pe garanție, sunt zgomote de exploatare.
Chederele așteaptă soluție finală de la uzină.
Cred ca adusese cineva vorba de acea tija (cu o pagina in urma), cum ca este cunoscuta problema de cei de la Dacia. Surprinzator ca nu se schimba pe garantie.
Vă salut!
Tija nu se schimbă pe garanție, sunt zgomote de exploatare.
Este adevărat, tija nu se schimbă pe garanție PENTRU CĂ SE SCHIMBĂ TOT SUBANSAMBLUL ,TURBINA + EWG-UL...
Și da, tija nu este cauza, ea doar este un efect, pentru că supapa din interior e cea care produce vibrația, vibrație care se transmite în exterior prin tijă.
Trebuie să insiști cu zgomotul produs de supapa de la EWG - și NU, nu sunt zgomote de exploatare.... Contactează Vocea Clientului și prezintă-le problema, nu te mai lua după personalul de service de la dealer, Dacia știe că are EWG-uri defecte din fabrică și va trebui să le înlocuiască, se așteaptă o soluție (alt fabricant de Turbo+EWG sau o revizie a aceluiași model) prin Martie-Aprilie 2022.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Cred ca adusese cineva vorba de acea tija (cu o pagina in urma), cum ca este cunoscuta problema de cei de la Dacia. Surprinzator ca nu se schimba pe garantie.
Zgomotul cu pricina nu este zgomot de exploatare, apare dupa o anumita perioada de exploatare a motorului (vreo 10000 de km in cazul meu). Chestia asta cu rattling-ul tijei o au si alte motoare de la alte marci si benzina si diesel si tine de materialele folosite si cred mai ales de tolerantele asamblarilor respective. Cauta pe Youtube si o sa vezi. Ca ti-au spus cei de la dealer ca e zgomot de functionare si ca tija nu se schimba denota lipsa de profesionalism, de respect fata de client sau pur si simplu nu au habar. Sigur au si ei nota tehnica de la Dacia cum o au cred toti dealerii dar cred ca au citit printre randuri ce e in ea. Referitor la treaba cu chederele nu inteleg de ce Dacia nu schimba furnizorul.. Din cate stiu eu, Sandero normal care e fabricat in Maroc nu are probleme cu chederele..
S3 nu are, il am eu din iulie si is bine chederele si nici nu am vazut afara sa fie probleme.
Singura problema cu timoneria, schimbata 1 data, problema persista la bazait in sarcina si peste 3000rpm cam la 50% fata de prima. Nu e bai asa mare, da ma duc "peste ei" in primăvara la recomandarea VC la Autoglobus, renunt la Autoeuropa...lipsa totala de profesionalism. Nu au testat masina decat "pe banc"... Daca au schimbat producatorul intre timp, am sanse sa se puna una de la producatorul nou.
Păi cei care au raportat aceste probleme spun că atunci când alimentează la o anumită poă indicatorul de nivel rămâne blocat.
Când schimbă pompa - deci evită cealaltă pompă - indicatorul de nivel urmărește corect cantitatea alimentată.
Se întorc la pompa inițială - indicatorul de nivel rămâne iar blocat.
Cum efectul e reproductibil înseamnă că este provocat de anumite pompe.
Bănuiesc că tu încă nu ai dat peste o pompă din asta. Probabil că majoritatea pompelor sunt OK.
Și nu, nu e vorba de alimentare parțială sau totală.
Ieri am facut plinul cu GPL la o statie Lukoil (unde am mai alimentat de vreo 10 ori pina acum, cred) azi am facut un drum pina la Fagaras si inapoi la Sibiu, in total cu ce am mai umblat ieri am facut vreo 170 km si vad ca indicatorul de la GPL arata tot plin. E prima oara cand patesc treaba asta, pina acum nu am avut nici un fel de problema cu GPL-ul, merge fara nici un fel de problema. Am ramas surprins fiindca am mai alimentat de la pompa respectiva si nu am avut niciodata probleme. Oricum mi s-a parut ca parca alimenteaza mai repede ca de obicei (posibil si din cauza ca afara erau -4 grade C).
Intr-adevar, ce spune DFA in postul citat deasupra mea e real, verificat astazi: am alimentat intro zi de la o statie Mol din Iasi, imi arata ca e in continuare gol rezervorul gpl pana dupa a 2a pornire a motorului. Am alimentat apoi de la Rompetrol de cateva ori, niciun fel de problema. Am realimentat azi de la Mol si din nou imi arata ca in rezervor nu exista gpl. Deci se confirma toate cele enuntate de DFA mai sus.
O situatie destul de ciudata cu Stepway-ul meu in seara asta. Treceam pe sub un pasaj, drum in panta, in coborare, mi-a aparut mesaj in bord+sonor de franare de urgenta iar masina a franat brusc de a intrat abs. Am avut noroc ca nu era nimeni in spatele meu...Cam ciudat sistemul asta de siguranta. Am verificat si placuta de inmatriculare, sa nu fie pusa prea jos, peste senzori insa nu e cazul. Acum ma intreb daca poate intra automat si la o viteza mai mare...ar fi destul de periculos cu o eroare de genul la +100km/h.
Nu prea are sens să mergi la drum lung pe Benzină în loc de GPL, nu știu ce socoteli îți faci tu, da' rezultatul E GREȘIT. Dacă cineva te-a sfătuit să faci așa, uită-l.
Poți rula pe GPL TOT TIMPUL, e practic imposibil să fie mai economic mersul pe Benzină în loc de GPL - INDIFERENT DE FELUL TRASEULUI, ORAȘ SAU EXTRAURBAN.
Nu merg pentru consum sau alte aberații menționate după postul meu. O fac când merg asa pentru ca îmi place cum suna mai mult motorul dat pe benzina. Asta nu înseamnă că merg pe benzina și schimb pe gaz la depășiri. Ma simt mai confortabil pe gpl când inițiez o depășire.
ursamajor observ ca la majoritatea posturilor răspunzi acru, plin de tine, pe un tot de atotștiutor. Dacă îți este scârbă sa răspunzi, sau sa răspunzi în răspăr, la ce mai raspunzi. Nu toată lumea se naște cu informații despre dacia. Scopul unui forum este sa schimbi informații, sa afli sa sa discuți. Nu sa ți se răspundă asa în doi peri.
eu depasirile doar pe gaz le fac. este destul de mare diferenta. trage mult mai bine si ai incredere ca faci depasirea pe benzina o tin cand merg drum lung gen autostrada, la 120,130
Si, ca sa nu mai spui ca nu scriu chestii utile, desi am scris destule si am impartasit din experienta si cunostintele mele despre GPL (am ceva ani buni in spate), hai sa spulberam niste mituri urbane generale... pe care le-am mai comentat si in trecut pe-aici. Dar cum userii nu cauta, ci prefera sa tot intrebe ...
- e diferenta neta intre ansamblul motor-instalatie GPL montata de fabrica si cele puse ulterior. Motorul a fost gandit pentru mersul pe GPL si construit ca atare,
- GPL-ul arde mult mai "curat" decat benzina (adica n-o contamineaza),
- motorul trage ceva mai bine pe GPL (fiindca au limitat puterea pe benzina la 90CP, cerinta a normelor de poluare), iar masina e usurica... Asta nu inseamna ca nu poti face depasirile in siguranta, daca stii sa folosesti optim ansamblul cutie de viteze@motor,
- mersul pe GPL nu e cu nimic mai daunator decat cel pe benzina (am spus de ce mai sus), deci nu e niciun pericol pentru motor daca mergi PREPONDERENT pe GPL, dimpotriva,
- instalatiile GPL + rezervoarele sunt chiar mai sigure si mai protejate decat cele de benzina, in caz de accident/impact,
etc. etc.
Ieri am facut plinul cu GPL la o statie Lukoil (unde am mai alimentat de vreo 10 ori pina acum, cred) azi am facut un drum pina la Fagaras si inapoi la Sibiu, in total cu ce am mai umblat ieri am facut vreo 170 km si vad ca indicatorul de la GPL arata tot plin.
Nu e ceva neobișnuit ca indicatorul de nivel să stea la 100% mai mult timp decât te-ai aștepta, mai ales dacă după alimentare rulezi în afara orașului.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Indicatorul de gaz are 2 perioade in care sta mult si bine, mai mult decat ar fi normal. Observatie personala, probabil ca o confirmati si voi.
1. Cand arata plin
2. Cand arata pompa. Merg pe pompa, pana se gată gazul, de ma plictisesc.
O problema zic eu, mi s-a oprit masina in intersectie si nu am putut sa o pornesc decat dupa 15-20 secunde, demarorul nu vrea sa fie alimentat. Daca eram la o trecere de cale ferata? Stau sa-si faca verificarile pana ajungi sub rotile trenului sau cine stie ce chestie de forta majora? De fapt mi s-a oprit de doua ori, astazi motor relativ rece , am pornit si dezaburirea ca nu vedeam nimic , acum o saptamana cu motor cald. A mai patit cineva asa ceva , exista o procedura de a porni mai repede?
Pățesc si eu destul de des să nu pornească la prima cheie sau dacă o face să învârtă un pic mai mult și face la fel indiferent de anotimp, condiții meteo etc. Am fost cu ea la garanție și nu au găsit nimic. Să nu mai spun că stau cu portbagajul blocat de 2 zile, deși am pățit de mai multe ori și-a revenit după repornirea motorului dar acum a rămas blocat cu totul. Se aduna prea multe. Mi-am luat mașina nouă să nu fiu toată ziua cu ea în service dar ușor ușor ajung la concluzia că mi -am luat teapa.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment