littlefox... ,nu cred ca folosesti prea des toti cei 75 cp... . 1.4 mpi e foarte fiabil dar si 1.2 16 v e pe clio de ceva timp si nu s-a plans nimeni de el. toate benzinarele renault sunt f.f fiabile . dieselul e mai pretentios, ii trebuie motorina buna nu d'asta facuta sprit.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Originally posted by littlefox View PostPai da, dar nu-l forjezi mai tare ca sa scoata tot 75CP ca un 1.4?
Daca nu treci de 3000 rpm nu ai mai mult de 42 cp, iar la 4000 rpm ai ~ 60 cp http://www.rri.se/popup/performanceg...h&ChartsID=874.
Comment
-
detalii aici despre consum
am 2700 de km. masina se comporta bine. sunt multumit de acest motor. NU a fost masina care sa ma incomdeze pe sosea si sa nu o pot depasi. Nu sunt vitezoman, insa nici nu incurc circulatia cu 80 pe sosele si nici Loganul nu e o masina de viteza.
Per ansamblu, la banii astia, e perfecta.sigpic
Comment
-
Am si eu o problema si sper sa ma puteti ajuta, fara sa fiu nevoit sa ma duc la dealer/service.
De cate ori am coborat o panta mai lunga/abrupta (pe TF, de la Ranca etc.) am observat ca roata din fata dreapta se incinge simtitor mai mult decat cea stanga.
Nu am dat mare importanta acestui lucru, insa de vreo 3 ori in ultimele saptamani, la o franare putin mai accentuata, roata dreapta fata se comporta ca si cum ar aluneca pe o pietricica, pierde aderenta f. usor - mentionez ca acestea au avut loc pe carosabil uscat, franarea nefiind atat de brusca pt. ca ABS-ul sa intre in functiune.
In seara asta la fel - am franat de la 80 pe carosabil ud, acelasi lucru s-a intamplat, roata din dreapta pierzand aderenta. Dupa aceasta m-am dus intr-o parcare unde am facut niste teste unde am remarcat ca la o franare usoara/normala totul este OK, la una brusca (carosabil ud), intra ABS-ul si totul e OK, iar la o franare moderata, controlata se intampla cele descrise mai sus.
Parerea mea este ca ABS-ul intra in functiune prea devreme si fara rost numai la roata dreapta din fata ducand la acest comportament.
Ce se poate face ? Deja stiu raspunsul celor de la service - "asa ie la toate".
Comment
Comment