Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • littlefox... ,nu cred ca folosesti prea des toti cei 75 cp... . 1.4 mpi e foarte fiabil dar si 1.2 16 v e pe clio de ceva timp si nu s-a plans nimeni de el. toate benzinarele renault sunt f.f fiabile . dieselul e mai pretentios, ii trebuie motorina buna nu d'asta facuta sprit.

    Comment


    • de cand e pe clio din 2001,intrati pe forum renault clio sa vedeti ca nu a avut probleme aceasta motorizare

      Comment


      • Originally posted by littlefox View Post
        Pai da, dar nu-l forjezi mai tare ca sa scoata tot 75CP ca un 1.4?
        De cate ori ai nevoie de toti cei 75 cp ???

        Daca nu treci de 3000 rpm nu ai mai mult de 42 cp, iar la 4000 rpm ai ~ 60 cp http://www.rri.se/popup/performanceg...h&ChartsID=874.

        Comment


        • Am fost la Dacia am vazut ca multi au incheiat contract pe 1.2mpi. Am comandat-o pe acest motor. Sa vedem cum se comporta.
          Atta boy!

          Comment


          • Este 1,2 16V si eu cred ca este mai trainic decat 1,4 MPI
            1.2 16v, 1.4 8v, 1.6 8v, 1.6 16v ....... tot " MPI E "
            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

            Comment


            • 1.2 16v substituie motorul 1.4 MPI care in curand nu va mai mai fi pus pe dacia.Si desi la inceput multi au fost reticienti, ( ca ar fi un motor prea mic) se pare ca pe masura ce trece timpul oamenii capata incredere.
              sigpic

              Comment


              • @obsolete: vad la detalii ca ai 1.2...cum se comporta de cat timp, km ai cu el? Consum urban/extra?
                Atta boy!

                Comment


                • detalii aici despre consum

                  am 2700 de km. masina se comporta bine. sunt multumit de acest motor. NU a fost masina care sa ma incomdeze pe sosea si sa nu o pot depasi. Nu sunt vitezoman, insa nici nu incurc circulatia cu 80 pe sosele si nici Loganul nu e o masina de viteza.

                  Per ansamblu, la banii astia, e perfecta.
                  sigpic

                  Comment


                  • Am si eu o problema si sper sa ma puteti ajuta, fara sa fiu nevoit sa ma duc la dealer/service.
                    De cate ori am coborat o panta mai lunga/abrupta (pe TF, de la Ranca etc.) am observat ca roata din fata dreapta se incinge simtitor mai mult decat cea stanga.
                    Nu am dat mare importanta acestui lucru, insa de vreo 3 ori in ultimele saptamani, la o franare putin mai accentuata, roata dreapta fata se comporta ca si cum ar aluneca pe o pietricica, pierde aderenta f. usor - mentionez ca acestea au avut loc pe carosabil uscat, franarea nefiind atat de brusca pt. ca ABS-ul sa intre in functiune.
                    In seara asta la fel - am franat de la 80 pe carosabil ud, acelasi lucru s-a intamplat, roata din dreapta pierzand aderenta. Dupa aceasta m-am dus intr-o parcare unde am facut niste teste unde am remarcat ca la o franare usoara/normala totul este OK, la una brusca (carosabil ud), intra ABS-ul si totul e OK, iar la o franare moderata, controlata se intampla cele descrise mai sus.
                    Parerea mea este ca ABS-ul intra in functiune prea devreme si fara rost numai la roata dreapta din fata ducand la acest comportament.
                    Ce se poate face ? Deja stiu raspunsul celor de la service - "asa ie la toate".

                    Comment


                    • E cel mai bine sa mergi la service pt probleme la frana/directie. Nu e de joaca cu asta. Iar daca masina e in garantie, de ce nu te-ai duce? Stai acolo pe capul lor sa desfaca, sa se uite, sa verifice....
                      sigpic

                      Comment


                      • Intreb si eu sa ma aflu in treaba.
                        Motorul asta de 1.2 are turbina ca cel de la Skoda de 1.2?

                        Comment


                        • Bineinteles ca NU are turbina, asa nu mai avea 75 CP. Cel de la VAG (nu de la Skoda) este 1.2 TSI si are 105CP, exista si 1.2 fara turbo, bineinteles cu mai putini CP.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • Originally posted by adyta View Post
                            1.2 16v, 1.4 8v, 1.6 8v, 1.6 16v ....... tot " MPI E "
                            DESIGUR TOATE SUNT MPI, DAR 1.2 ARE 16 VALVE , DECI IL NUMIM 16v, DE CE SA-I SPUNEM 1,2MPI16V
                            HAI SA ZICEM ATUNCI 1,4MPI 4V+4V

                            Comment


                            • Nu suntem chiori
                              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                              Comment


                              • Originally posted by citony2004 View Post
                                Intreb si eu sa ma aflu in treaba.
                                Motorul asta de 1.2 are turbina ca cel de la Skoda de 1.2?
                                La renault mai este 1.2 tce de 105 cai ,la skoda/volkswagen e tsi ,tot 105 cai.Motoare faine ,pe logan as fi vrut sa bage tce de 105 cai

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google