vorbeam de motor nu am zis si de celelalte... ca asa difera si volanta, ambreaiaj.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Originally posted by darksid3 View PostEram spre Bucuresti, dar iti garantez ca diferenta, indiferent de sensul de mers (daca nu bate vantul), e +/- 0.1 l
De ex, la dus spre Pitesti la 110 imi consuma 5.5, la 130 - 6.5
La intoarcere 4.5. - 5.5.
Si asta nu o data. Pe cuvant de inteleg.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostO fi cum zici matale, dar eu mereu am avut fluctuatii mai maricele.
De ex, la dus spre Pitesti la 110 imi consuma 5.5, la 130 - 6.5
La intoarcere 4.5. - 5.5.
Si asta nu o data. Pe cuvant de inteleg.
Comment
-
Originally posted by adaniel69 View Postdaca dai treapta inferioara, turatia o sa fie mult mai mare de 1500 rpm si motorul functioneaza ca un compresor cu ulei! nu se injecteaza benzina! daca nu intelegi principiul, nu te mai chinui! pompa de ulei face presiune, dar nu primeste benzina! ce e asa de greu?
si dieselul foloseste principiul asta, doar ca avand raportul de compresie mai mare, tine mai tare frana de motor!(~17-18:1 la diesel pe cand la benzina e ~10.5:1).
calculatorul ala de bord nu e o porcarie facuta la misto sa te vrajeasca pe tine cat iti consuma masina!
Comment
-
De unde te documentezi? CB-ul stie clar cata benzina trece prin injectoare. UCE injectie trebuie sa stie cata benzina dozeaza, in raport cu pedala de acceleratie care dozeaza doar aerul, mixura fiind facuta electronic. Mergi si mai pune mana pe carte, pana sa debitezi asemenea gogomanii.
Hai sa-ti explic cum se realizeaza frana de motor: Este vorba de un algoritm bazat pe niste variabile de la diferiti senzori. In momentul cand pedala de acceleratie este la punct mort (nu mai este apasata), computerul "vede" turatia motorului. Cand turatia e mai mare de 1500 RPM, iar acceleratia nu este apasata deloc, benzina este taiata de tot, motorul fiind actionat doar din inertia transmisa de la roti catre arborele cotit. Pompa de ulei e actionata de arborele cotit, deci ungerea este in parametri normali.
Puteai sa cauti pe forum dar iti e mai usor sa bati campii!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Consum mediu pe CB de 4% pe traseul Tulnici (Vrancea) - Galati
Pentru carcotasi va atasez poza facuta la finalul calatoriei dus-intors Tulnici (Vrancea) - Galati, traseu pe care am scos consum de 4% (mai exact am parcurs 305 km si am consumat 12.3 L de benzina). Cum am mai spus: am resetat CB la plecarea din Tulnici, am mers cu maxim 75 km/h in localitati si maxim 100 km/h in afara localitatilor, am calatorit singur, fara bagaj in exces, fara AC.Daca ma credeti e bine, daca nu, iarasi nu se supara nimeni, eu stiu cat am consumat, si modul in care imi conduc eu masina! O zi buna va doresc tuturor!Attached FilesLast edited by dantis; 8 June 2012, 12:01.
Comment
-
Din pacate nu am alte poze pentru ca m-am gandit asa spontan sa fac o poza cand am ajuns acasa.. Cine vrea sa mearga pe acest traseu, in conditiile pe care le-am mentionat eu, se va convinge ca se poate, insa trebuie sa ai rabdare. In modul de condus mai sportiv, consuma putin mai mult, insa pe traseul de mai sus, nu am scos niciodata un consum mai mare 5%, indiferent de modul in care am mers..
Comment
-
Pe traseul Tulnici (Vrancea) - Brasov, tur - retur , cam 295 km, am scos consum de 5%,tinand cont de faptul ca pe o portiune de 35-40 km (Gresu-Ojdula) mergeam cel mult cu treapta a III-a, pentru ca e drum neasfaltat prin munte, sunt gropi, si poti ramane suspendat pe unele portiuni de drum. Cine cunoaste traseul si a mers pe acolo stie despre ce vorbesc! Tot "secretul" e sa nu ai talpa grea, si sa te folosesti cat mai mult de inertie, si frana de motor la coborare!
De acord cand trebuie sa ajungi undeva, nu mai tii cont de consum.. Iarna cat ai scos cel mai putin la drum intins?
Comment
Comment