Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cifra octanica nu ajuta decat la evitarea detonatiilor. caldura degajata din ardere e aceeasi la toate benzinele petrom/omv de la 95 la 100. asa scrie pe site-ul petrom. castigul il scoti din faptul ca se poate gestuiona motorul cu un avans un pic marit, dar nu cai cu nemiluita. subaru de 285 de cai castiga vreo 5-6 cai din schimbarea benzinei. clio 1.4 nu a simtit diferenta, asta au testat unii pe discovery, zic si eu ce am vazut. dar daca tie ti-e ok, atunci probabil ca-ti merita investitia. ma gandesc ca mergi mult in afara orasului, altfel nu te gandeai la modificarea asta, nu? cam ce ziceam si eu...pt mers mult in afara si pe cat posibil autostrada sau un drum european nu prea aglomerat, e ok.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Aici asa e Seba...in oras nu e cea mai fericita solutie schimbarea de pinion...eu nu merg prea des in oras...mai mult in afara.Cat despre benzina...nu stiu care e treaba dar eu unul am simtit...si cel mai mult am simtit la benzina carerra 100 de la omv...am mers drum lung cu 99+ de la petrom parca...si pe ultima bucata de drum am bagat omv 100...la apasarea acceleratiei masina zvacnea altfel...si parca urca ceva mai repede in ture...poate mi s-a parut mie...eram 2 persoane in masina si destule bagaje greute...
      P.S.-modificarea asta nu e pentru mers sportiv...e pentru drum lung.
      sigpic

      Comment


      • Da, confirm si eu acel ''prag'' de 3000rpm, cum treci de el nu prea se mai pastreaza proportia, se duce mai tare in sus consumul.

        Inteleg si ce spui (Dragman) ca inainte mergeai cu 3000 rpm cu x la ora, acum mergi cu 2700-2600 rpm tot cu x la ora, pe aici pe undeva poate fi o economie de benzina (nu mare, dar convins ca este, pana dai de un mic deal), dar la pragu de ~3800-4200 rpm se cam inverseaza lucrurile, eu cu rapoarte stock am toate sansele sa consum cu x grame mai putin, cum spui defapt, fiecare stie ce vrea defapt.

        Seba: cu benzina ceva graunte de adevar este, am vazut si eu testul, intr-adevar la Clio n-a fost nici o diferenta intre 95 si benzina de ''100''.
        Dar eu am facut test cu benzina de 95 (PetromV) si apoi cu ''100'' Carrera(in aceeasi noapte, acelasi traseu, aceleasi conditii, test repetat de doua ori) pe acelasi traseu bine definit, aceeasi distanta, schimbat treptele la 5000 rpm, cu benzina 100 am luat cu 5 km in plus (la viteza), adica 155/h in loc de 150 cu benzina de 95.
        Treaba asta n-ai cum sa o simti, numai daca faci test clar. La un drum lung ''relaxat'' nu prea ai cum sa simti vreo diferenta (poate ceva infim) intre 95 si ''100''.

        PS: si desigur ca nu mai discutam de diferenta aberanta de pret intre 95 si 100 carrera, dar ca idee, este o diferenta daca se fac masuratori pe drum (nu pe hartie, nu contrazic ce spun aia la petrom).
        Last edited by Octavian; 12 November 2009, 16:24.

        Comment


        • ceva castig de putere exista, am zis, ca o benzina buna permite avans mai mare, dar doar din avans nu castigi multi cai. cativa catari lesinati, acolo, sa fie cifrele mai frumoase. gen 77 la 1.4mpi si 90 la 1.6mpi schimbandu-si sunetul si tragand si o idee mai bine, normal ca ai impresia ca vai, rupe gumele. de fapt, rupe pe dracu. ascutitorile noastre de maxim 110 cai, rup coastele, eventual, daca mergi tare si se balangane tancu pe gropi pana sare de pe drum
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • va salut pe toti sunt nou pe aici isa as vrea sa va lamuresc referitor la acel pinion de a-5-a disel pe un benzinar de 1,4 mpi 8v ste folositor numai la a economisi foarte putin insa viteza nici o dat este prea mare raportul dintre cutie , cutia de la 1,4 este facuta cu gindul pentru a economisi si a usura turatia motorului insa cea de 1,5 disel are puterea si raportul mai mare la motor este diferit de 1,4 eu am facut aceasta prostie

            baieti este adevarat ce spune seiko cu scaderea puteri de la treapta a-4-a la a 5 a cu pinion de a 5 dizal cine nu crede pot demonstra live
            Last edited by Costyk; 8 March 2010, 16:29. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • maine ma duc de dimineata sa imi fac operatia pinion dci pe mpi. dupa ce am citit absolut tot threadul nu am ajuns la absolut nici o concluzie.
              concluzia personala este cea mai buna si mi o asum pe proprie raspundere daca nu este bine. la 16 v meu remapat am cuplu de dci 70 la 3700 rpm. deci stau si ma gandesc care ar fi problema ? in plus mai am si caii care ma ajuta si remaparea.

              vom vedea maine ce o iesi. ma rog sa fie bine. o sa fac poze la ceasuri la intoarcere pe autobanda.

              Comment


              • pinion de 85 sau de 70 iti pui ?

                Comment


                • E la fel...cel de 85 cu 70...cat despre interventie,eu zic ca merita.Si eu am 1,6 8v remapat...si roti pe 17...la drum lung e o placere....pentru cine merge numai in turatii mari si forje in afara orasului nu recomand,desi ar pputea f bine sa mearga cu tr 4-a...dar ma indoiesc ca poti merge numai forja...si s-au inmultit si radarele...deci sunt pentru un mers mai lin si mai putin turat motorul...
                  sigpic

                  Comment


                  • am facut azi operatia. pinion de tractor pe 16v. multumiri inca odata lui Florin din Mioveni si colegilor. adevarati profesionisti care stiu ce fac.
                    nu sunt multumit. sunt foarte si extrem de multumit. nu se poate sa fiu mai multumit de atat.
                    medie pitesti buc 123 kmh consum 7 % cu portiuni bune de 170 180 190. ce sa vrei mai mult ?
                    la 90 kmh consuma 4.5.
                    - am observat ca sa imbunatatit si precizia acului de kilometraj. 90 pe ceas = 89 gps si 140 ceas = 138 gps
                    -intradevar trage mai greu pe a 5 a dar nu i bai. e mica diferenta.
                    - las pozele si filmul sa vorbeasca.
                    Attached Files

                    Comment


                    • nu am stiut sa atasez filmul din prima.

                      Comment


                      • Sa faci un topspeed, sa vezi daca mai ajungi la 200.
                        Eu n-am inteles o singura treaba:
                        - toti ne chinuim sa le facem mai rapide
                        - nu ne e jena sa mergem cu ele turate,caci doar de aceea avem (sau cel putin asa ne batem cu pumnul in piept) motoare pe benzina. altfel mergeam pe varianta diesel.
                        Acum, ce facem? Fix opusul celor 2. Ba mai mult, si pe bani. Ce mare branza era daca masina mergea cu 300 rpm in plus?
                        Ai reusit sa scoti un consum bun la ses, si nu cu mult diferit fata de cel ant, asa-i? Sunt curios ce consum scoti in drum spre Sinaia, dupa ce iesi din toate satucele de pe DN1.
                        Last edited by Cezar; 28 April 2010, 12:23.

                        Comment


                        • i am dat 190 cand m am intors. imi e tarsha sa ii dau ca nu e tocmai stabila. dar cu siguranta ia 200 dupa cum a urcat acul la 190.
                          acum explicatia : eu merg foarte dar foarte mult in afara. si parerea mea este ca renteaza. turatiile in minus cresc cu cat urci mai mult in turatie. ajungi sa ai unde va si la 4 5 sute rpm in minus
                          - efecte consum mai mic, zgomot mai mic in masina, mers mai relaxat al motorului, si cred ca imi trage aproape la fel ca un 1.6 stock . parerea mea este ca PENTRU MINE merita si sunt mult mai mult decat foarte multumit
                          Last edited by Cristi_Xp; 28 April 2010, 13:12. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Daca tu esti multumit e OK, asta conteaza.
                            Eu vreau cutie o idee mai scurta (in special tr IV si V)

                            PS: dovada la Clio 1.4 care consuma mai putin decat Logan 1.4 si se misca absolut mai bine.

                            Comment


                            • corect octavian. eu sunt foarte multumit. pot sa mi pun si pinioane de autobuz atata timp cat sunt multumit si satisfacut ce conteaza ?

                              Comment


                              • pana la urma la cat o ajuns prestatia?ma refer la bani.daca tot vreti consum mic de ce nu va luati diesel?mai e unul pe aici care vinde motorul de 16 v ca sa puna diesel.pentru juma de kila de benzina nu stiu daca merita .acum fiecare cum crede.is curios cand bagi in ea 4 sau 5 plus bagaje.sa vad cum urca in ture la a 5-a.cred ca trebe sa scoti pistoanele prin capota cu a 4-a.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google