Cu pinion de diesel simti ca trage cam dupa 3000...pana in 3000 e lenesa.Cine face aceasta modificare trebuie sa stie ca a 5-a treapta este de croaziera...un fel de a 6-a la masinile cu astfel de cutie.Ce deranjeaza putin e diferenta dintre a 4-a si a 5-a care se simte cateodata...in panta,in sarcina,etc...
Pinion A 5-a De Diesel
Collapse
X
-
Gaseste un 1.4 stock cu pinion obisnuit si fa test de repriza pe tr5. Ma cam indoiesc ca trage la fel si cu pinion de diesel, si pe gaz chiar daca ai remapare. Nu stiu cati cai iti da remaparea aia pe gaz astfel incat sa suplineasca si diferenta gaz-benzina si pinionul.
Comment
-
pinionul de "dizal" castiga vreo 8% la viteza, dar pierde cam tot atata pe demaraj. un chiptuning reusit la benzina iti da cam 8% putere. exprimarea e buna, trage "cam ca un 1.4mpi stock cu pinion stock". adica un pic mai slab, dar nu semnificativDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Total de acord... cu o mica precizare: el a zis ca are GPL. Deci cata putere iti da remaparea pe GPL incat sa compensezi si diferenta dintre Benzina-GPL + diferenta dintre pinion stock si pinion diesel astfel incat masina lui sa traga pe tr 5-a ca un 1.4 benzina stock. Eu asta i-am zis.
Comment
-
diferenta intre benzol si gpl, in cazul unei instalatii puse si reglate "ceas" e infima, tinde spre zero. la 1.4mpi, fabrica da 75cp la benzol si 74cp pe gpl, dadea 90cp la 1.6 si 88cp pe gpl. remaparea are efect si pe gpl, pt ca ecu gpl "fenteaza" ecu injectie, adica se adapteaza pe parametrii celui pe benzol, de aia daca ala e remapat si gpl-ul are ceva crestere. din aceeasi cauza daca se merge mult pe gpl, fara a merge si pe benzol, ecu benzina ajunge sa tot compenseze functionarea in regim de "fenta", pana cand ecu gpl cade in propria capcana si merge pe niste valori ultra-nasoale, ca ajunge sa nu porneasca, sa dea in nas, sa nu traga, martori aprinsi prin bord...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment