poate stie alt cineva de pe forum, eu nu am desfacut acolo niciodata ca sa pot spune ceva.
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
deci fiti atenti aici ce s-a intmplat: l-am chemat pe mecanic, ... el a concluzionat ca ori prinde undeva aer, ori trebuie curatat sorbul de la rezervor, ori este o coincidenta!
si mai mult de atit, sa-ti dea si definitia coincidentei. coincidenta vis-a-vis de ce??? cu ce???
si daca e mecanic, sa admitem totusi ca e, mai crede in coincidente, acolo unde se baga la motoare. ce draq coincidente, ca mi-a crescut frecventa de oscilatie a epidermei pe sectorul vascularizat en-gros.
auzi coincidenta. ori STIE ori NU STIE! CLAR!
Comment
-
Originally posted by meggeo82 View Postmai jos de postul asta spuneai ca esti praf in ale mecanicii. hai sa-ti dau o veste buna! mecanicul respectiv e campionul, el e praf nu tu. intraba-l ce este un sorb,iar daca loganul dci are sorb in rezervor eu il maninc cu tot cu rezervor(pe el,pe sorb).
si mai mult de atit, sa-ti dea si definitia coincidentei. coincidenta vis-a-vis de ce??? cu ce???
si daca e mecanic, sa admitem totusi ca e, mai crede in coincidente, acolo unde se baga la motoare. ce draq coincidente, ca mi-a crescut frecventa de oscilatie a epidermei pe sectorul vascularizat en-gros.
auzi coincidenta. ori STIE ori NU STIE! CLAR!
Comment
-
Supapa din para pentru motorina ce vine din rezervor impiedica dezamorsarea pe circuitul de tur.
Supapa din filtru impiedica dezamorsarea pe retur a circuitului de motorina.
De obicei aparitia bulelor de aer pe furtunul de tur ce intra in pompa se datoreaza filtrului de motorina sau la racordurile ce vin la filtru (cota diferita intre filtru si racordurile ce vin pe acesta). Se intampla in cazul in care filtru este de alta "origine".Last edited by lau; 25 January 2012, 00:08.
Comment
-
revin cu problema pornirii
in primul rand doresc sa multumesc userilor pt raspunsurile date.si acum continui firul pataniei cu "nu vrea sa mai porneasca"dupa pornirea cu o a doua baterie in paralel si 2 zile de teste si plimbari am fost nevoit sa plec la bucuresti in primele 2 zile totul ok pornire la prima cheie in seara celei de a doua zile dau la automat si nu a mai vrut,amorsez circuitul de motorina de la para ii dau o cheie si o ia,dimneata totul ok plec,revin seara la hotel,iar dimineata apare din nou fenomenul nu mai porneste,bateria ok,sun un amic vine ii pun cablurile ii dau si un surplus de curent,iar amicul ajuta pornirea cu un puf de spray de pornire,pornea cit avea spray,verific din nou daca vine motorina la injectoare si in concluzie nimic,o las iau legatura cu un amic care are tester ii povestesc si ii spun ce am verifict imi spune ca vine si verifica si sa nu-mi fac probleme ca ma reintorc cu loganul meu in BV,pina la venirea lui am verificat si constatat 3 bujii arse si am si curatat sita regulatorului de presiune dar fara nici un efect,vine amicul pune testerul si gaseste 2 errori,una despre bujii iar a doua lipsa presiune inrampa(sina) slabeste o conducta de la un injector ii da un spray in admisia de aer si ciocaneste un pic pompa ii dau la automat porneste si imi recomanda sa schimb regulatorul de presiune si ajung in BV,simbata totul ok ma duc cumpar bujii le schimb vorbesc cu amicul si de un regulator,ieri dimineata plec cu loganul la munca si cand sa revin acasa la ora 15 ,nu a mai vrut iarasi sa porneasca,il sun iarasi pe fimiu si il rog sa treaca sa imi ia un regulator,vine cu el il pun si acelasi lucru nu porneste,nu am mai avut spray,iar cel de contact este ceva ca nu a vrut sa porneasca cu el deloc,deci concluzia este ca este pompa partea de inalta presiune,pt ca sunt plecat pana vineri am sa o duc la un garaj si sa ii curat instalatia si rezervorul,schimb filtrul de motorina si desfac partea de inalta presiune de la pompa de injectie sii ii fac si ei o toaleta,iar dupa aceasta vad daca porneste am sa iau si un tester sa vad ce erori am
am sa va tin la curent ce am rezolvat
stima
Comment
-
nu as vrea sa te dezamagesc dar asa am patit si eu, aceeasi eroare imi dadea "presiune slaba in raampa" si la fel mi-a zis si mie cel care a pus tersterul sa-i schimb regulatorul. Dar surpriza..... erau injectoarele 3 din ele, si am intrebat pe cel care mi le-a reparat de ce da pe tester eroarea aia si mi-a raspuns ca eroarea e data de lipsa presiunii motorinei, ca se duce pe retur (asta a fost explicatia lui pe intelesul meu) asa ca eu zic ca cel mai bine verifici injectoarele inainte sa te apuci de pompa de inalte. Celelalte operatiuni cu schimbarea filtrului(neaparat cu unul original) si curatarea instalatiei si rezervorului sunt obligatorii
Multa bafta
Comment
-
Nu stiu daca acolo e problema, dar incearca sa desfaci supapa marcata in poza, in capatul ei este un o-ring care se cam deformeaza, sau se rupe. Am intalnit o situatie la o masina care nu pornea cu injectoare noi, s-a schimbat acel o-ring si a pornit. Merita incercat.Attached Files
Comment
Comment