Inca mai am placute de frana, nu le schimb asa, de dragul schimbarii. In cateva zile le voi pune pe cele noi, momentan lucrez la motor
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
D'ce va certati ma, ah?
@razvan, am un motor cu putini km, neumblat la el. Are chiulasa, capace nedesfacute. Avea distributia "tipla". Cureaua era ok, necrapata, pompa de apa arata ca noua, toate suruburile sunt curate, ca din fabrica. I-am schimbat distributia pentru ca motorul vine de pe o masina din primele generatii (2004-2005) si nu vreau sa am surprize cu o curea imbatranita.
Asadar, NU desfac motorul sa fac cine stie ce tiganeala in el. L-am exploatat pe cel vechi timp de aprox 200 000 km in cele mai dure conditii, fara sa umblu la el.
Sa va aduc aminte ce ati mai patit voi, cei care v-ati simtit mai ingineri decat fabricantii?
GPL ii pun pentru ca nu vreau sa platesc statului 6-7 lei pe un litru de benzina si pentru ca am de gand sa ma plimb cat pot de mult cu masina, inainte de a o duce la casat peste 2 ani.
Comment
-
-
Poze de la operatiunile din we
Bonus : un pic de shpan pe magnetul busonului si o mica lovitura in baia de ulei.
Momentan motorul este montat pe masina, strans bine in suporti, timoneria reglata si stransa. De azi ma apuc de anexe si electrica, insa fac totul incet pentru ca vreau sa spal si sa curat orice piesa pe care pun mana.
Comment
-
Spanul era foarte fin, insa ala este modul in care s-a asezat pe magnet. Ceea ce se vede pe carpa visinie este tot span cu ulei - consistenta de mazga, pilitura fina de fier amestecata cu ulei.
Motorul vechi avea un zgomot ritmic, o bataie, in zona cilindrului 2, care s-a accentuat in ultimii 3-4000 km. Dupa incercari repetate de reglaj culbutori, montat culbutori cu role, etc am purces la inlocuirea motorului.
Comment
-
culbutorii cu role o sa-i pui si pe noul motor sau renunti la ei? daca raman in plus m-as baga eu
Soran, vrei sa spui ca ECU de Logan stie si el sa intre in "limp mode" sau doar voi topi pistonaele? Chiar vreau sa vorbesc cu Racingcode sa adaug 10gr. la avans, special pentru GPL. din cate inteleg de la unu' si altu', avansul bate spre "maxim" doar in accelerare, si se poate circula si cu benzina proasta daca nu dai in masina, in perioada de "incalzire" a motorului. Cum axe cu came special de gaz nu exista pentru Renault (am cautat inadins), ori fac o cama "la polizor", ori ma joc la avans si raport compresie.
Camele " de GPL" au deschidere mare pe evacuare si coborare mica a supapei, fiind asemanatoare cu camele "hi-torque" de pe la diversi producatori aftermarket. Aceste came ajuta in turele mici si medii, fiind "opusul" celor sport, gen Catcams.
daca are cineva vreo informatie (nu am gasit) despre arborii cu came de 1.6 euro5, mi-ar fi de mare ajutor.
Rog un moderator dragut sa mute toate discutiile de GPL pe thread-ul meu, ca sa "depoluam" topicul lui Dani.
Comment
-
"FRoMOS "sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment