Cum Circulati Pe Timp De Noapte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    In ziua in care am intrat in posesia permisului de conducere am plecat pe la rubedenii. Drumul de intoarcere a fost noaptea. Parintele meu de multe ori m-a avertizat pe unde sa circul, cum sa circul, noaptea.
    In acea noapte, daca nu mergeam aproape de axul drumului...loveam un biciclist care nu avea nici un fel de semnalizare. Colac peste pupaza, mergea cu un sul de plasa impletita (lung de vreo 2.5 m), pus pe portbagaj, transversal.
    Am realizat pericolul de-abia cand eram langa el. Nici nu am vrut sa ma gandesc mai departe.
    Pe masura ce anii au trecut, am mai avut asemenea peripetii cu diversi "extraterestri" (biciclete, pietoni, carute, carucioare si alte ozn-uri). Bineinteles ca nu incalec axul, nici nu trec cu roata, dar merg aproape de el.
    Logica e urmatoarea: masina din fata o vezi, ce poate fi pe marginea drumului...D-zeu cu mila...
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #62
      Da, dar daca vine unu cu 2 foi si nu-l vezi? adica vine cu farurile stinse? atunci ia zi ce faci?
      No, apoi blana
      Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
      ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

      Comment


      • #63
        Stai sa repet, ca nu prea inteleg...
        Deci...noapte, un M Schumacher...cu 200 km/h ruleaza...fara lumina?
        Si se pune problema sa il vad?
        Lumineaza-ma
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #64
          Interesant tare topicul. Din totdeauna mi-a placut mai mult sa conduc noaptea decat ziua, nu stiu , dar eu ma simt mult mai relaxat moaptea la volan. Iar intamplari de genul "extraterestri" am avut o multime, si spre norocul tuturor nu sa-u soldat cu incidente de nici o natura. Dar pot mentioana o faza , noaptea pe la ora 02 , un magar negru , pe mijlocul strazi , undeva intre Drajna si Fetesti , cand inca nu exista nici macar idea de autostrada Soarelui. Am evitat cu greu sa nu-l lovesc , si tot cu greu mi-a trecut si tremuratul din picioare. Acum , sincer nu am mai vazut asa animale (inafara de caini) sau biciclisti beti , carute pe strazi .
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #65
            @77sky vezi postul #58
            No, apoi blana
            Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
            ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

            Comment


            • #66
              Originally posted by 77sky View Post
              Stai sa repet, ca nu prea inteleg...
              Deci...noapte, un M Schumacher...cu 200 km/h ruleaza...fara lumina?
              Si se pune problema sa il vad?
              Lumineaza-ma
              Stiu postul 58. Tot in bezna m-ai lasat...
              Explica-mi tu cum se circula cu 200 km/h noaptea, ca liliecii
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #67
                Cu avionul se poate si mai mult .
                Noaptea dupa ora 2 e misto sa conduci in afara.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #68
                  intrebarea e il ajungi din urma sau din sens opus apare. oricum daca va intalniti santeti ingerasi
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    noaptea trebuie sa conduci cu atentie sporita si cu toate simturile ascutite bine.

                    Comment


                    • #70
                      va dau un sfat. daca aveti parbrizul invechit si zgariat de la spalari si alte alea, dati i un polish. chiar si daca nu are zgarieturi. veti obtine o imbunatatire a vederii pe timp de noapte deoarece lumina nu se mai difuzeaza in zgarieturile fine din parbriz. ma refer la lumina farurilor de pe contrasens.

                      Comment


                      • #71
                        pai daca nu are zgarieturi, de ce sa-i mai dau polish ?
                        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                        Comment


                        • #72
                          parbrizul de obicei face niste zgarieturi foarte foarte fine ce nu se vad cu ochiul liber. dupa 50 60 mii km. iar lumina venita din farurile autovehiculelor din contrasens se reflecta din aceste zgarieturi afectand vizibilitatea. eu am facut asta la o masina mai veche. rezultatele sa vad instant.

                          Comment


                          • #73
                            Cum Circulati Pe Timp De Noapte?

                            cu grija,cu blana,cu xenoane si cu volanul.
                            sigpic #

                            Comment


                            • #74
                              Cu grija ca aici in zona mea sunt ff multe carute nesemnalizate dar noroc cand mai vad cate unul cu vesta reflectorizanta.In localitate 60 max si in afara pe la vreo 80-90 constant.(daca permite si drumul)

                              PS:Faza tare acum vreo 3-4 ani cand sa bagat legea ca obligatoriu ca cei care au carute,biciclete etc sa poarte vesta reflectorizanta pe timp de noapte, erau la un bar la iesire din orash niste oameni cu carute si aveau vestele puse pe ei .Eram cu un unchi in masina si veneam spre casa, unchiu` era putin baut si cand am ajuns aproape de bar ia vazut pe aia cu vestele si credea ca sunt politisti si pt faza asta ma inconjurat 5 km pe un drum de tara ca se temea sa nul prinda baut.

                              Comment


                              • #75
                                in principiu daca ai faruri bune si masina pusa la punct, nu vad probleme , cel mai important regulamentar
                                sigpic #

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google