Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Britanicul Lewis Hamilton va pleca de la echipa McLaren, la finalul acestui sezon, şi va semna un contract valabil pe trei ani cu Mercedes

    Pilotul de Formula 1 în vîrstă de 27 de ani va face anunţul în timpul zilei de astăzi, anunţă presa din Regat. Mai mult ca sigur, sosirea lui Hamilton la Mercedes înseamnă dispariţia din peisaj a septuplului campion mondial, Michael Schumacher. Germanul va primi, cel mai probabil, un rol onorific în cadrul echipei.
    Bye Schumi! Ai fost mare dar n-ai stiut cand sa te retragi definitiv.

    Ca Loeb.
    Sebastien Loeb, pilotul tuturor recordurilor din motorsport, a anunţat că se va retrage parţial din WRC. Francezul va concura doar la cîteva raliuri în 2013.
    Sebastien Loeb, Michael Schumacher şi Valentino Rossi. Din 2011, francezul a devenit omul tuturor recordurilor din tot ceea ce înseamnă motorsport. Pilotul lui Citroen din WRC are deja 8 titluri mondiale, iar acum se pregăteşte pentru cel cu numărul 9. Dacă Schumi a strîns în Formula 1 7 victorii, iar Rossi, 6 în Moto GP, Loeb a adunat 9 titluri, dar consecutive!
    Bine, al 9-lea e pe drum, dar ca si acontat.

    Un om simplu.

    Povestea lui Loeb este interesantă. Născut în 1974, Loeb a început cu gimnastica . A ieşit de 4 ori campion în regiunea Alsacia şi o dată campion al Franţei de Est. La 20 de ani se angajează ca electrician. Se lasă de această meserie un an mai tîrziu şi se apucă de pilotaj. Intră în WRC, adică în World Rally Championship, în 2001 la raliul San Remo, iar presa a spus de atunci despre el că va fi "superstarul viitorului"
    PALMARES
    - a obţinut cele mai multe victorii de etapă, 74
    - are cele mai multe succese într-un singur sezon, 14 din 15 posibile OMG!!!!!!
    - are cele mai multe probe speciale în care a pornit din postura de lider, 1.201
    - a obţinut cele mai multe clasări pe dium la rînd, 15
    - în iunie 2012, se hotăreşte să devină investitor la clubul de fotbal Racing Club Strasbourg, investind 150.000 de euro, obţinînd 12,5%
    - are un elicopter EC120 pe care-l pilotează singur
    - are două maşini Porsche 997 cu care a participat în acest an la Porsche Carrera Cup
    - 7,3 milioane de euro a fost cîştigul lui Loeb în 2010, domiciliul său fiscal fiind în Elveţia
    Bravo Loeb!
    Last edited by mr.K; 2 October 2012, 13:28.

    Comment


    • sa zic ca la ce masini avea si-un foxterrier iesea campion mondial? omul e bun, intr-adevar, insa n-a demonstrat decat cu citroen. altii, inaintea lui, au performat cu mai multe masini. deci clar ei au fost elementul semnificativ. loeb, prin faptul ca n-a schimbat echipa si ca citroen a dominat autoritar, are un mare minus la impresia artistica.
      vedea l-as pe schumacher la ferrari, pilotand. asta, ca si loeb, doar ferrari stie sa conduca.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Sa asteptam sa ne arate clasa si Sergio Perez.Foarte bun baiatul!La Ferrari are sansa vietii.

        Comment


        • Ce ati zice daca Schumacher semneaza cu Ferrari???
          Partea proasta este ca nu stiu daca s-ar putea intelege cu incapatanatul de Alonso.
          sigpicFast&Furious
          Team CSR
          Logan Club CLUJ

          Comment


          • sa zic ca la ce masini avea si-un foxterrier iesea campion mondial?
            Nu tu ziceai ca nu toti trebuie sa fie egali, daca asa se poate, ca unii sa fie cei mai buni si sa castige cu 15 minute avans fata de locul 2 in WRC sau cu un tur avans in F1, asta e.

            Cand a aparut Loeb in WRC pe Citroen, masina avea cred doar tractiune fata, participa doar la raliurile pe asfalt si cu toate astea ii batea pe Gronholm si compania.
            Baiatu' are un talent special pe asflat, i-ar fi batut si daca participa cu o bicicleta.

            Stiu ca l-a invins in ultimul raliu din primul sezon complet, Solberg cu Subaru, cand Subaru era arma cu cel mai mare calibru in WRC.

            Il vad mare pilot prin prisma faptului ca a reusit sa invete rapid macadamul, ba chiar si zapada.
            Si mai ales, ca a reusit sa puna umarul la dezvoltarea masinii pana sa ajunga arma letala.
            Cum a facut si Schmacher cu Ferrari.

            Nu in ultimul rand mi-a placut la Loeb modestia si discretia. Spre deosebire de nemţălăul de la Ferrari, n-a dat niciodata vreo declaratie sforaitoare.

            Dar cel si cel mai mult l-am apreciat pentru un lucru: gresea extrem de rar mergand intotdeauna la limita. Ca Rossi in perioada lui de glorie, care a cazut doar de 2-3 ori de pe motoţâclă.

            Sandu, Perez are stofa. Circula vorba ca ar fi cam ingamfat, prin paddok.
            E bun de urmas a lui Schumi din punctul asta de vedere, dar Di Resta imi pare mai talentat.

            Comment


            • E oficial. Michael Schumacher se retrage din Formula 1 la finalul sezonului.

              "În ciuda faptului că încă sînt capabil să concurez cu piloţii de talie din Formula 1, a venit momentul să spun adio. Nu am mai avut motivaţia necesară şi nici energie suficientă pentru a continua. Dacă nu sînt 100% pregătit, ştiu că e timpul să spun stop", a declarat neamţul.
              Era si varianta Sauber, dar n-a vrut.

              Ultimele zvonuri îl dau pe Schumacher la Sauber, iar şeful echipei, Monisha Kaltenborn, crede că "ar fi o idee excelentă şi ne gîndim cum să-l atragem pe septuplul campion mondial".

              Fernando Alonso, spaniolul de la Ferrari, încurajează ideea trecerii lui Schumacher de la Mercedes la Sauber, deoarece "Schumi se potriveşte cu maşina echipei. Ar fi avut cel puţin trei victorii anul acesta, dacă ar fi concurat pentru ei".
              Last edited by mr.K; 4 October 2012, 11:30.

              Comment


              • Si eu sper sa se razgandeasca Schumi.
                Alonso are perfecta dreptate, iar fanii cred ca au si ei, cand isi doresc sa-l vada pe Michael pe pista.

                Comment


                • Ce tot vorbiti voi aci ca Leob e bun si ''e miezu'' ...nu vedeti cita lume il divinizeaza pe Ken ''actorul'' BLOCK...
                  E idolul tuturor ''monstrilor'' sai si are gasca lui de aplaudaci...
                  Fara Semnatura.

                  Comment


                  • Block e un circar si atat.

                    Se-ncinge lupta in F1.
                    Cand spuneam eu ca Vettel e norocos...

                    Alonso de cateva runde nu mai pleaca din fata grilei, asa ca e predispus la accidente. Si el forteaza mult la start, nu-l inteleg, el trebuie sa mearga la sigur. Pana acum. Acum nu-si mai permite, trebuie sa mearga iar la limita, pentru a suplini lipsurile masinii.
                    Last edited by mr.K; 7 October 2012, 12:04. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Senzational merge copilu asta (S.Vettel)...atata constanta nu am mai vazut decat la Alonso care sa fim sinceri a avut ghinion.
                      Grosjan iar i-a maturat pe altii pe pista...iar Massa si Kamui au mers exemplar.
                      Cu locul 3 la suzuka Kobayashi cred ca mai semneaza iarasi un contract cu SAUBER.
                      Fara Semnatura.

                      Comment


                      • Vreau sa-l vad pe Hamilton cum boceste ca nu merge Mercedesul, in sezonul viitor. O sa regrete McLaren-ul dar o sa-i treaca atunci cand va numara banii. La batranete, tot cu parerile de rau va ramane. Nu pupa el vreo performanta cu nemtii, iar Rosberg nu va accepta statut de aghiotant, o sa-i dea la prezoane coloratului cat va putea...
                        Last edited by mr.K; 8 October 2012, 15:31.

                        Comment


                        • revin, cu parerea mea despre loeb, am ramas dator nu-i contest talentul si suprematia, spun doar, ca la capitolul imagine si chiar la "buzunar" ar fi avut mai mult de castigat daca schimba echipele.
                          masinile de wrc nu au tractiune fata, alea erau vechile masini de A sau N. clasa wrc presupune tractiune integrala. xsara avea integrala la debutul in wrc. xsara grA, cu motor 2000 aspirat, avea fwd. iar subaru a fost arma extrema cand n-au participat europenii in wrc, cu exceptia ford-ului. de cate ori au pasit in raliuri, francezii si italienii i-au mooit pe nemtalai si pe orezari cu supersportivele lor cu tot. surubaru si mitsuba au fost tari cand s-au batut cu ford si intre ele, cu totoioda. in anii 90 lancia le-a dat uniunea europeana, in 99 a venit peugeot, le-a dat uniunea europeana, iar din 2001, le da citroen uniune europeana la toti de nu pot sa duca de 30 de ani incoace, cand in raliuri au concurat fiat, lancia, peugeot, citroen, renault, aialalti au fost, in marea majoritate a cazurilor, spectatori, indiferent de grupa in care se concura. la fel ca in f1, cand a venit renault, mercedes si honda si ferrari au aplaudat din tribune, iar ford n-a fost nici o data vreun mare jucator.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Traiam cu impresia ca Xsara cu care concurase Loeb pe unele etape de asfalt la inceput nu era de clasa WRC.
                            Dintre pilotii care ar fi putut sa-i tina piept lui Loeb, il regret pe Richard Burns.

                            Una peste alta, daca Vettel castiga si Alonso e pe 2 weekendul asta, se schimba liderul.

                            Comment


                            • eu zic ca la cum merge alonso, cartile sunt facute, iar vettel a tras iar asul de ghinda si alonso dama de rosu
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Alonso a avut campionatul in mana. L-a pierdut pe mana lui Grosjean 50% si pe mana lui restul de 50%.
                                La startul din Japonia cred ca a vrut sa ajunga pe locul 2 in primul viraj, efectiv s-a dus glont pe exterior pana s-a intamplat sa se atinga cu Kimi. Stia ca acolo in exterior e o zona fara aderenta, chiar nu stiu cum a gandit, la cata experienta are.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google