probleme dacia logan gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, ieri la Lukoil din Tecuci am vrut sa alimentez cu gpl si stupoare, nu intra gaz, adica ei nu aveau destula presiune in instalatie sa deblocheze supapa. Tipul de acolo zicea ca de la mine e problema, ca s-a blocat supapa, si a impins cu o surubelnita in bila aceea, chipurile sa o deblocheze. Nu a mers nici dupa acea operatiune si am plecat la alta benzinarie (nu Lukoil) unde ce credeti, a intrat gaz fara nicio problema. La Lukoil zice ca avea 10 bari, dar nu cred, pentru ca dincolo aveau 9 bari si a mers. Ati mai intalnit fenomenul asta? Bafta!

    Comment


    • Originally posted by dany_shafu View Post
      o problema am si eu , dimineata cand e frig pornesc pe benzina si daca se schimba pe gaz cand de exemplu sunt la semafor mi se opreste motorul , knd motorul e in 800 de turatii shy atunci se schimba pe gaz se opreste, care ar fi cauza?

      scuze daca gresesc,dar stiam d la un mecanic ca atunci cand schimbi pe gaz trebuie sa astepti cateva secunde2-3 sa se arda gazu ramas pe admisie,in caz contrar in cilindru o sa intre benzina in timp ce mai avea putin gaz,prea mult combustibil pt aer si motorul o sa moare,din nou scuze daca ma insel

      Comment


      • Originally posted by spulbercris View Post
        Salutare, ieri la Lukoil din Tecuci am vrut sa alimentez cu gpl si stupoare, nu intra gaz, adica ei nu aveau destula presiune in instalatie sa deblocheze supapa. Tipul de acolo zicea ca de la mine e problema, ca s-a blocat supapa, si a impins cu o surubelnita in bila aceea, chipurile sa o deblocheze. Nu a mers nici dupa acea operatiune si am plecat la alta benzinarie (nu Lukoil) unde ce credeti, a intrat gaz fara nicio problema. La Lukoil zice ca avea 10 bari, dar nu cred, pentru ca dincolo aveau 9 bari si a mers. Ati mai intalnit fenomenul asta? Bafta!
        si eu am patit-o de vreo 3 ori cu lukoil. ori baga mult aer si faci putini km, ori masina nu mai trage deloc calitate proasta. are si un miros puternic cred ca mercaptan. evitati pe cat posibil LUKOIL.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by spulbercris View Post
          Salutare, ieri la Lukoil din Tecuci am vrut sa alimentez cu gpl si stupoare, nu intra gaz, adica ei nu aveau destula presiune in instalatie sa deblocheze supapa. Tipul de acolo zicea ca de la mine e problema, ca s-a blocat supapa, si a impins cu o surubelnita in bila aceea, chipurile sa o deblocheze. Nu a mers nici dupa acea operatiune si am plecat la alta benzinarie (nu Lukoil) unde ce credeti, a intrat gaz fara nicio problema. La Lukoil zice ca avea 10 bari, dar nu cred, pentru ca dincolo aveau 9 bari si a mers. Ati mai intalnit fenomenul asta? Bafta!
          am patit si eu la fel azi la un petrom din pitesti dabia intra pe la 6-7L i-am zis sa-l opreasca. mia zis ca as avea aer in el. bun ok!!! da ieri cand am facut plinul tot la un petrom da in bucuresti nici o problema. ciudat!!! Nu?????
          Acum poate o fi aer da cum se scoate aerul din butelie?????? sugestiiiii sau trebuie dus la mecanic.

          Comment


          • Ajutor

            Salut!
            Am un Logan din 2007 ,fo' 90.000km cu GPL.
            Nu am avut nici un fel de probeme pana de curan cand a inceput sa ma supere.
            Deci problema e asa:
            cand o pornesc si este motorul rece nu se activeaza socul,abia dupa vreo 20 de sec se duce turatia peste 1000rpm
            Apoi daca vreau sa plec de pe loc nu are putere si daca o fortez se aude cate un rateu de toata frumusetea,pana se incalzeste motorulam probleme si cand calc frana,mi se opreste motorul.Si cand motoru este bine incalzit nu merge rotund,are un tremurat cand si cand.
            Ati patit asa ceva?
            Ce o fii?

            Comment


            • io am avut vechea dacie pe gpl si nu am fost multumit de loc!personal nu mi-as mai pune gaz pe nici un fel de motor1e uscat ungerea motorului nu e ca lumea si in final am ajuns sa-mi distrug setul motor in nici 50.000 km!

              Comment


              • Originally posted by diles View Post
                Salut!
                Am un Logan din 2007 ,fo' 90.000km cu GPL.
                Nu am avut nici un fel de probeme pana de curan cand a inceput sa ma supere.
                Deci problema e asa:
                cand o pornesc si este motorul rece nu se activeaza socul,abia dupa vreo 20 de sec se duce turatia peste 1000rpm
                Apoi daca vreau sa plec de pe loc nu are putere si daca o fortez se aude cate un rateu de toata frumusetea,pana se incalzeste motorulam probleme si cand calc frana,mi se opreste motorul.Si cand motoru este bine incalzit nu merge rotund,are un tremurat cand si cand.
                Ati patit asa ceva?
                Ce o fii?
                am avut aceasi problema. regleaza culbutori pt ca sint strinsi.

                Comment


                • buna ziua !
                  Am un logan 1.4 gpl cu ~ 47.000 km. In ultima vreme am inceput sa intampin mici(sau poate mari ) probleme, de exemplu cateodata nu porneste la prima cheie. Astazi in trafic mi s-a aprins martorul antipoluare ( circulam pe benzina ), dupa care s-a stins dupa vreo 3 secunde.
                  Ce este de facut ? Multumesc!

                  Comment


                  • Originally posted by black diablo View Post
                    io am avut vechea dacie pe gpl si nu am fost multumit de loc!personal nu mi-as mai pune gaz pe nici un fel de motor1e uscat ungerea motorului nu e ca lumea si in final am ajuns sa-mi distrug setul motor in nici 50.000 km!
                    si eu am vechea DACIE pe gpl,am aprox 90000 km,am luat-o SH cu gpl.asa ca... motorul nu se distruge de la gpl.

                    Comment


                    • cred ca membrana vaporizator sparta

                      azi mergeam pe gpl la un momet dat se aude un pocnet si un fisiit foarte puternic de sub capota opresc de sub capota iese un abur fin, ridic capota miros de gaz si un piuit continu de la gaz ma uit pe acolo nu vad nimic. maine ma duc la sevice

                      Comment


                      • S-a rupt vreo conducta ceva de la instalatia de gaz .....

                        Comment


                        • Mai degraba a crapat furtunul de la reductor la fitru si injectoare. Se intampla des la reductoarele Bigaz unele din cele mai proaste de pe piata noastra.

                          Comment


                          • am si eu o problema, daca a mai intalnit cineva...de cand am facut revizia (schimbat ulei si filtru), nu se mai aprind 4 liniute la temperatura lichidului de racire, pe afisaj, ci numai doua...in rest masina merge ok....oare de unde o fi ?

                            Comment


                            • Salut, am fost ieri la revizia GPL si totul a decurs bine, dar la sfarsit cand mecanicul a facut o verificare vizuala a masinii ridicata pe elevator, am observat in partea dreapta pe langa distributie o conducta murdara de ulei. Concluzia lor a fost ca motorul pierde ulei pe la distributie asa ca azi am lasat-o toata ziua si au rezolvat problema. Au scihmbat curea distributie, semering distributie, garnitura baie de ulei si pinion pompa de ulei. A fost bine ca totul s-a rezolvat pe garantie si sper sa nu mai apara nicio problema. Bafta!

                              Comment


                              • Ce se intampla daca nu sunt facute reviziile periodice la instaltia GPL?
                                Am luat loganul 1.4 din 2005 cu instalatie gaz Milano, dar cartea de service de la GPL e gol, parca nu ar fi facut nici o data verificarea.
                                Help!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google